Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Pon 5:38, 29 Lip 2024    Temat postu:

czyli nie wiazka, a napiecie znika, bo pompa sie wzbudza i potem nie brzeczy caly czas tylko dopiero po rozruchu, trzeba by przecieciec schemat jak kojarze to pompe wyzwala impulsator - jezeli nie ma z niego sygnału nie wzbudzi ani pompy ani iskry, i dalej sygnał idzie do modułu z niego na regulator napiecia w którym jest jakis przekaźnik który wyzwala głowny przekaźnik ( nie rozrusznika tylko ten od pompy ) ( ze sciezką moge sie mylić kiedys nad tym siedziałem, bo potrafiły byc przypadki ze padał regulator i losowo co jakis czas pompa zaczynała brzęczeć) wiec idac od konca, podmienił bym, przekaźniki miejscami - masz dwa jeden od swiateł drugi od pompy własnie, moze byc tez trzeci od wentylatora, zamien losowo miejscami wykluczysz przekaźnik, dalej pozostaje impulsator, modul, i regulator
Gość
PostWysłany: Nie 22:05, 28 Lip 2024    Temat postu:

zmierzyłem. Napięcie na wtyczce pojawia się i znika. Przy pierwsze próbie zapalił zmierzyłem i było 12v. później przestał palić już nawet nie musiał się zagrzać pry drugim podejściu już nie było 0v przy próbie rozruch z rozrusznika lub kopnika. Jakieś pomysły masz?
henio12323
PostWysłany: Nie 11:37, 28 Lip 2024    Temat postu:

multimetrem zmierz napiecie na wtyczce, 12V ma byc, na wtyczce jest opis
Gość
PostWysłany: Nie 8:14, 28 Lip 2024    Temat postu:

cześć z tego co sprawdziłem w momencie jak nie odpala to pompa paliwa się nie załącza, nie słychać jej, macie jakąś serwisówke z instrukcja co gdzie pomierzyć żeby sprawdzić czy to wina pompy czy źródła zasilania ?
henio12323
PostWysłany: Pią 5:37, 26 Lip 2024    Temat postu:

totalnie ślepy Very Happy ja bym zagrzał moto i pomierzył z serwisówką n ie jest to idealny pomiar, ale mozesz zrobic to sam, i moze cos znajdziesz
DOBIWOO
PostWysłany: Czw 15:47, 25 Lip 2024    Temat postu:

Tłok wymieniony 1 h temu cylinder zregenerowany 1h wiec na dotarciu sytuacja zdarzyła się 1 raz przed regeneracja. Wczoraj pojechałem do lasku koło domu zagrzałem go i po ok 30 minutach jazdy zgasiłem i już nie zapalił, następnie odczekałem 10 minut już go miałem porzucić i przyjść za godzinę spróbować a tu zapalił Smile dojechałem do domu a tu nie pali Sad minęła chwilka i znów pali od strzała. myślę żaby zamówić cewkę zapłonową ale to taki ślepy strzał.
henio12323
PostWysłany: Wto 5:57, 23 Lip 2024    Temat postu:

no własnie - ciezko bedzie diagnozowac jak nie ma uszkodzenia.
uszkodzene troche nietypowe, a przyczyn moze byc wiele wiec tez ciezko doradzać
jaki przebieg jest na tłoku ?
DOBIWOO
PostWysłany: Pon 23:12, 22 Lip 2024    Temat postu: EXC 250

Cześć wszystkim jestem szczęśliwym/nieszczęśliwym posiadaczem ktm exc 250 tpi wszystko jest super raz na kilka wyjazdów a zdarzylo mi sie juz tak dwa razy jak się zagrzeje / nie silnik to po zgaszeniu nie odpala rozrusznik kręci jak szalony ale motocykl nie odpala. po transporcie motocykla z lasu po 2 godzinach odpala jak by nigdy nic. wszystkie kostki przeglądnięte z kontaktem. w garażu odpala wiec ciężko mi cos zdiagnozować.

pd

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group