Autor |
Wiadomość |
Gość |
Wysłany: Wto 7:31, 10 Wrz 2024 Temat postu: Problem rozwiązany |
|
Powodem duszenia były wyłamane dwa dolne płatki zaworu membranowego. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pon 5:44, 19 Sie 2024 Temat postu: |
|
sa takie " przelotki " z dodatkowym iskrownikiem i widac czy iskra skacze czy nie
nastawy - wyjsciowo serwisowe, a potem korygować objawowo zeby to chodziło dobrze |
|
|
Pimco |
Wysłany: Nie 19:48, 18 Sie 2024 Temat postu: |
|
Czym sprawdzić iskrę?
Jakie nastawy polecasz? |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Nie 18:27, 18 Sie 2024 Temat postu: |
|
sprawdź czy w momencie gasniecia ma iskre np zewnetrznym urządzeniem, jak to nie to to bym sprawdził droznosc kanałow paliwowych,
w gaźniku na pewno nie było w miedzyczasie grzebane ?
te nastawy to dosc raczej liche jak na takie moto |
|
|
Pimco |
Wysłany: Nie 14:02, 18 Sie 2024 Temat postu: EXC 250 dusi się po dodaniu gazu |
|
Moto jest 2010. Pewnego dnia zaczął się dusić przy nagłym pełnym otwarciu manetki. Powoli da się wkręcić. Jest kompresja, paliwo, iskra, nowa świeca. Zawór wydechowy chodzi dobrze. Dysze 165 35, dwa obroty na powietrzu. Gaźnik Keihin pwk 36. Po otwarciu na max i trzymaniu silnik gaśnie, potem dość długo nie chce zapalić.
Co mu jest, nie wiem ((( |
|
|