Autor |
Wiadomość |
henio12323 |
Wysłany: Śro 5:44, 25 Wrz 2024 Temat postu: |
|
tu nie chodzi o przelącznik a o mape wgrana do modułu, |
|
|
Marycha096 |
Wysłany: Śro 4:04, 25 Wrz 2024 Temat postu: |
|
Właśnie zamówiłem przełącznik map zapłonu bo oczywiście w standardzie nie dają. Zobaczymy czy będzie jakaś różnica w oddawaniu mocy.
Dopiero mam 4,2 mth więc i nie chciałem go pałować. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Nie 23:05, 22 Wrz 2024 Temat postu: |
|
sa pewnie do wyboru 2 mapy, dla ostrego ridera i amatora, często sie instaluje od razu tą ostra - bo ona rózni sie własnie wieksza dawka oleju, zawodnikowi przepali, amatorowi bedzie sie lało koncówką - ale to i tak bezpieczniejsza opcja dlatego sie jąstosuje wiec albo sie nie przejmuj albo wgraj sobie mape standardową |
|
|
Marycha096 |
Wysłany: Pią 4:54, 20 Wrz 2024 Temat postu: KTM 150 TBI 2024 |
|
Siemanko, jestem szczęśliwym posiadaczem nowego KTM marzenia się spełniają 😁😁
Przejechane dopiero 5mth na spokojnie bez pałowania.
Ale mam wrażenie że za dużo on nie przepala tego oleju po lotce wydech obsmarowany aż idzie struga oleju po wydechu w dół.
Nie przejmować się że to przez wolną i delikatną jazdę ?
Czy może faktycznie leje go trochę za dużo ?
Na logikę wydaje mi się że jeżeli jest wszystko sterowane elektronicznie to jak jeżdżę delikatnie to wtedy powinien poprostu mniej oleju podawać. |
|
|