Autor |
Wiadomość |
agrokrosin |
Wysłany: Pon 17:40, 28 Paź 2024 Temat postu: |
|
Dobra dzięki wielkie będę kombinował |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Nie 22:16, 27 Paź 2024 Temat postu: |
|
mysle ze po prostu źle podchodzisz do regulacji, te 60 stopni to około nikt z kątomierzem nie bedzie mierzył. ustal połozenie gdzie pływak domyka zaworek iglicowy do konca ale jeszcze nie sciska spręzynki ( pod tym popychaczykiem małym na zaworku ) ustaw pływak w dół i zacznij przechylać gaźnik az sie pierwszy raz nagle zatrzyma, poterm jak przechylisz mocniej to zacznie sie spręzynka wciskac - ustawiasz na tym pierwsszym zatrzymaniu. dane masz w serwisówce i musi wyjsc, jak nie wychodzi to masz inny gaźnik, zły pływak albo zaworek |
|
|
agrokrosin |
Wysłany: Nie 13:07, 27 Paź 2024 Temat postu: Ustawienie pływaka ktm sx 125 2003 |
|
Siemanko. Mam problem z moją setka ponieważ, nie mogę ustawić większej ilości paliwa w komorze pływakowej. Ktm ma problem z nagłym otwarciem przepustnicy (na jałowym biegu gdzie nie powinno tak być) robi buuuuu. Jeżeli jednak coś się stanie że nadleje go (zatnie się zaworek pływaka) motor do wypalenia odpowiedniej ilości paliwa chodzi jak złoto. Bawiłem się dyszami iglicą itp. Po prostu nie mogę ustawić 60 stopni jak podane w serwisówce ponieważ pływak blokuję się o gaźnik. A wiadomo że jak ustawię więcej tak że blaszka pływaka nie będzie naciskać na iglice (nie będzie sprężynować) to przez wibrację będzie mi go przelewało itp (wiem z doświadczenia bo tak już też próbowałem) Jakieś pomysły? Wymieniałem już pływak jak i sam zaworek i odchodzę już powoli od zmysłów |
|
|