Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Nie 21:37, 24 Lis 2024    Temat postu:

moga byc to luz yzaworowe - nie bardzo sobie wyobrazam jak mozna miec motocykl i nie wiedziec w jakim są stanie luzy - jak nie wiesz to od takich podstaw trzeba zaczac, luzy, wymiana swiecy, sprawdzenie fajka przewód, sprawdzic odczyt TPS, sprawdzic cisnienie paliwa, wymiana mikrofiltra paliwa.......
Gość
PostWysłany: Nie 10:36, 24 Lis 2024    Temat postu:

Podmieniłem baki i dalej to samo myślisz że to mogą być luzy zaworowe lub zawory się kończą?
henio12323
PostWysłany: Śro 17:48, 20 Lis 2024    Temat postu:

to od tego proponuje zaczac
ogólnie problem trudny w sensie moze nie tyle trudny co przyczyn moze byc ogrom, wiec ciezko przez forum cos trafnego doradzic
Gość
PostWysłany: Śro 17:13, 20 Lis 2024    Temat postu:

Nie mam pojęcia ale mogę spróbować podmienić baki bo mam kolegę co ma takiego samego KTM
henio12323
PostWysłany: Wto 21:14, 19 Lis 2024    Temat postu:

jakie cisnienie paliwa ?
Pawel17
PostWysłany: Wto 20:54, 19 Lis 2024    Temat postu: KTM EXC-F 250 2012 Nie odpala na zimnym silniku

Witam, mam problem z KTM Excf 250 2012 53mth temu nowa korba, tłok, uszczelniacze zaworowe, wyregulowane zawory. Miał tydzień postoju i nagle przestał odpalać, na kopkę bardzo ciężko go odpalić jedynie na popych a ssanie nic nie daje. Jak już odpali to z początku nie trzyma obrotów i trzeba go trzymać na gazie, jak już się zagrzeje to normalnie trzyma obroty i normalnie odpala na rozrusznik i kopkę. Mam do niego drugi komputer, podmieniłem i dalej to samo. Filterek w przewodzie paliwowym jest czysty, świeca nowa, filtr powietrza też pompka też jest raczej ok bo jak nim zakręcę to przewód robi się twardy. Dodam że w przepustnicy znajduje się trochę oleju z silnika bo do króćca jest podłączona odma z głowicy ale tak już było. Jak go kupiłem to odma była wypuszczona na zewnątrz a króciec zaślepiony wtedy dałem to jak powinno być i normalnie jeździł. Nie wiem już co sprawdzać bardzo proszę o pomoc

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group