Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Wto 7:53, 04 Lut 2025    Temat postu:

doswiadczenia nie mam, ale na szybkie przeloty to raczej im wiecej tym lepiej, teoretycznie mniejsza pojemnosc to np lepsza zwrotnośc, a v maxy i tak beda bardzo od siebie nie odbiegały, tez dla amatora za mocna maszyna czasami moze przeszkodzic, ale w rajdach długodystansowych czesto chodzi o jak najszybsza jazde na wprost wiec czasami 500ta sie przydaje no i bedzie odrobinke mniej wymagajaca serwisowo - dlatego ja jakbym chciałsie w to bawic brałbym 500te,
co do sxfa 2009 - jezeli jeszcze nie kupiłes to przemysl czy warto, raz ze 450 na tor to troche nieporozumienie, dwa ze ten model silnika jest na dzisiejsze czasy praktycznie niemozliwy do porządnego przeserwisowania, a serwis w nim jest bardzo wymagajacy, wiec praktycznie w ciemno mozna stwierdzic ze jezdzac nim aby czekasz na wybuch i sprzedaz na częsci po kosztach ;D
painczuk
PostWysłany: Wto 7:45, 04 Lut 2025    Temat postu: Rally EXC 450 czy 500 ?

Czesc,

Ktory EXC bedzie lepszy jako baza dla poczatkujacej osoby startujacej w Rally? 450 czy 500?

Mam LC4 640 Adventure, ale jakos nie chce go juz zajechac w terenie, na sezon bede mial SXF'a 450 '09 do takich treningow na torze i stad na baze poczatkowo wybralem EXC 450, ale moze ktos ma doswiadczenie/porownanie z 500?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group