Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Nie 21:01, 30 Mar 2025    Temat postu:

wydech nie oryginalny w sensie kolektory, tam jest puszka katalizatora i tu wyglada ze jest całkiem wywalona, - rozwiazanie spoko, o ile sie zrobi pod to jakies mapowanie, bo zwykle taki dekat troche psuje prace motocykla - ma za ubogo
Rafi88
PostWysłany: Sob 1:17, 29 Mar 2025    Temat postu:

Jeszcze jedna prośba. Możesz coś powiedzieć a wydechu w tym egzemplarzu:
https://www.otomoto.pl/motocykle-i-quady/oferta/ktm-duke-ktm-duke-ID6Gs6hG.html
Bo puszka na końcu niby seria ale kolektory w porównaniu do innych inaczej idą. Te kolory na nich to „tuning” czy się tak dogrzaly?
henio12323
PostWysłany: Śro 10:03, 26 Mar 2025    Temat postu:

nie, tylko troche tam ciasnawo z demontazem pokrywy jest, bardziej to pracochłonne niz trudne
potem widac czy wałki juz pomatowione czy nie
Rafi88
PostWysłany: Śro 9:14, 26 Mar 2025    Temat postu:

Ok. Dużo roboty czy bardzo skomplikowane jest to, żeby sprawdzic te elementy? Trzeba z tym uderzać do ASO KTM czy zwykły warsztat motocyklowy z dobrymi opiniami mi to ogarnie (w sensie czy potrzebna bardzo specjalistyczna wiedza żeby to rozebrać i ocenić stan tych podzespołów)?
henio12323
PostWysłany: Śro 7:00, 26 Mar 2025    Temat postu:

kazda, 890 teoretycznie tez ale tam sie to zdarza znacznie rzadziej
Rafi88
PostWysłany: Wto 18:23, 25 Mar 2025    Temat postu:

Nooo, faktycznie sporo. I to każda sztuka jest obciążona takim ryzykiem? Czy były tylko jakieś wadliwe partie?
henio12323
PostWysłany: Wto 17:45, 25 Mar 2025    Temat postu:

mozesz pcozekac az zgaśnie ale ja jakbym kupił wolałbym tam zajrzeć profilaktycznie.
koszta zaleznie od uszkodzenia, wałki chyba koło 1500 sztuka, ale kazda dzwigienka to ze 3-4 stówy i kwestia czy pójdzie jedna czy 8 Razz to juz spora róznica finansowa
Rafi88
PostWysłany: Wto 17:11, 25 Mar 2025    Temat postu:

No ale faktycznie zaglądać tam teraz? Czy poczekać aż pojawią się jakieś niepokojący sytuacje (czytałem że problemy z odpalaniem i metaliczny stukot) i wtedy wymienić co trzeba. Rozumiem że z częściami nie ma problemu. Jaki jest koszt naprawy w sytuacji gdy już dojdzie do awarii tego silnika?
henio12323
PostWysłany: Wto 6:04, 25 Mar 2025    Temat postu:

niestety takie czasy, i tak jak wspomniałęs - stad wynika cena, przerazajace jest to ze taka fure kupisz za 20 tysiecy Very Happy
jak nie masz sprawnosci w zakupie motocykli - a skoro jestes swiezy moze byc ciezko, przemysl czy nie warto dorzucic pare złotych i taka fure przed zakupem sprawdzic gdzies w warsztacie najlepiej ASO,
Rafi88
PostWysłany: Pon 22:14, 24 Mar 2025    Temat postu:

No trochę przerażające jest to, że przy takim przebiegu warto już zajrzeć do silnika. Jakieś rady, na co zwrócić uwagę jak pojadę obejrzeć ten sprzęt?
henio12323
PostWysłany: Pon 10:35, 24 Mar 2025    Temat postu:

kup, daj na dobry przegląd ze sprawdzeniem wałków, jak uszkodzone - wymien, i ciesz sie jazda Smile
Rafi88
PostWysłany: Pon 7:03, 24 Mar 2025    Temat postu: Duke 790 - jak to jest z tymi silnikami?

Witam.
Nowy na forum. Zachorowałem na DUKA 790. Motocykl strasznie mi się podoba, jednak sporo naczytałem się na temat awarii związanych z wałkami rozrządu. Rozumiem, że w związku z takimi akcjami ceny tych maszyn są dość atrakcyjne. Za tą cenę ciężko szukać Japończyków z takim wyposażeniem.
Jestem dość świeżym motocyklistą, to byłby mój drugi sprzęt i trzeci sezon. Nie chcę jednak dość szybko się zrazić do tej marki.
Wisi w mojej okolicy ogłoszenie z DUKiem 790 z 2020r. z przebiegiem 8600km za 20000pln. Nie ma za dużo w opisie, ale chętnie bym go obejrzał. Bardzo będę wdzięczny za jakieś rady, opinie o tym sprzęcie i czy warto się w to pakować.
Jako swiezak nie moge wrzucić linka. Ale to nr ogłoszenia z olx ID: 919967644
Dzięki i pozdrawiam

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group