Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Sob 19:36, 17 Lis 2012    Temat postu:

zrób 0.7 i bedzie ok. swoja droga zrób sobie skrajnie np 0.5 albo 0.9 i zobacz czy w ogóle jakas róznica jest w zachowaniu motocykla, i w wyglądzie swiecy. ja sie nigdy nie bawiłem w ustawienia. kiedys w rometach motorynkach to regulowałem i kopałem moto sprawdzajac iskre, były odstępy że iskra była mocna ładna niebieska i długa. bo taka jest najlepsza. teraz kompletnie na to nie patrze. kupuje w sklepie montuje i chodzi. nie wiem czy bedzie jakas odczuwalna róznica w róznicy 0.1
hacker33
PostWysłany: Sob 18:15, 17 Lis 2012    Temat postu:

Nie mówię dokładnie o takiej świecy jaką podaje producent motocykla.
Czyli w moim przypadku BR8ECM.
Manual podaje 0.6mm
NGK podaje 0.8mm
henio12323
PostWysłany: Sob 16:25, 17 Lis 2012    Temat postu:

jezeli producent moto podaje model swiecy i taki uzyjesz to moim zdaniem po to producent w serwisówce podaje odstep zeby taki stosowac. a nie tak jak mówi producent swiecy. chyba ze stosujesz inne swiece to wtedy kwestia sporna Very Happy ew obrać średnia
hacker33
PostWysłany: Sob 12:59, 17 Lis 2012    Temat postu:

Pytanie za 100 punktów.
Jaki ustawić odstęp elektrod na świecy:
- taki jaki zaleca producent motocykla
- taki jaki zaleca producent świecy

Dodam, że powyższe odstępy są od siebie różne.
bully
PostWysłany: Pią 17:52, 16 Lis 2012    Temat postu:

moja 300 jeździl tak kilka lat. a luz był ok 0,5cm skrecając i z 3 mm góra dól, jedynie to że okropny hałas wydawał.
Asteros2012
PostWysłany: Wto 20:15, 13 Lis 2012    Temat postu:

Jeśli ma lekki luz to nie powinno się nic stać bo raczej kosza nie zerwiesz a zawadzić nie ma o co.
hacker33
PostWysłany: Wto 19:56, 13 Lis 2012    Temat postu:

Pojawił mi się luz na zębatce zewnętrznego kosza sprzęgła. Tej dużej która jest nitowana.
Domniemam, że szlak trafia te gumowe amortyzatory które są w środku.
Ponieważ chciałbym jeszcze polatać w ten weekend chciałbym się zapytać co się stanie jak z czymś takim nawinę jeszcze z te 2-3mth?
Oprócz tego, że ten luz się zapewne powiększy i będzie jeszcze bardziej szarpało to czy może to mieć jeszcze jakieś negatywne skutki?
bully
PostWysłany: Pon 19:27, 29 Paź 2012    Temat postu:

Lej tego 1:50 bo szkoda oleju, a lejąc wiecej niż trzeba nie przedłużysz żywota. potem skoro nie jedzie na niskich to wyreguluj dół. dysza rozmiar mniejszy ewentualnie wykręć śrubę trochę od mieszanki tak na 3-4 obroty i sprawdź, zakładam że zawór nie przecieka, poziom jest ustawiony i zmierzony, nie wysokością pływaka ale faktyczny, ssanie jest szczelne.
hacker33
PostWysłany: Nie 14:00, 21 Paź 2012    Temat postu:

Czepek napisał:
zawalony wydech olejem,wyczysc ukłąd wydechowy, jak wata ?


wydech zajebany i wata teżSmile

Ogólnie bałem się, że bierze mi olej ze skrzyni albo płyn.
Na szczęście ani tego ani tego nie ubyło nawet milimetr.
Więc jest to typowo wina mieszanki - jak dobrze:)
Czepek
PostWysłany: Nie 13:11, 21 Paź 2012    Temat postu:

zawalony wydech olejem,wyczysc ukłąd wydechowy, jak wata ?
hacker33
PostWysłany: Nie 11:52, 21 Paź 2012    Temat postu:

Mam jeszcze jedną kwestię.
Wczoraj jak latałem, zajechałem na stację i zgasiłem silnik to z tłumika delikatnie się dymiło.
Zdziwił mnie bardzo zapach tego dymu - śmierdział takim spalonym plastikiem, gumą.
Potem też nie odpalił. Musiałem zmienić świecę.
Co to mogło być?
Asteros2012
PostWysłany: Nie 11:36, 21 Paź 2012    Temat postu:

U mnie jest ta różnica że moto nie pali na każdych obrotach tak jak powinno.
Niskie ma dobre, średnie za bogate i wysokie też za bogate bo przerywa.
Zmienię dysze podreguluje śrubka i iglicą powinno być git mam największą 185 dam o rozmiar mniejsza i zobacze.
hacker33
PostWysłany: Nie 0:28, 21 Paź 2012    Temat postu:

Ja obniżyłem iglicę o jeden ząbek (już ostatni) i silnik już tak mocno nie przerywał. A, że stracił na mocy (tak mi się wydaje) to dałem ją z powrotem do góry z obawy, że będzie za ubogo.
Stwierdziłem więc, że kupię iglicę uboższą od tej co mam.
Mam NOZG a chcę kupić NOZH. Taka iglica zalecana jest przy temp wyższej 20'.
Wtedy zobaczę jak będzie i najwyżej zmienię dyszę z 48 na 45.
Asteros2012
PostWysłany: Sob 23:57, 20 Paź 2012    Temat postu:

U mnie gdy moto dobrze pali nie ma różnicy miedzy 1:40 a 1:60
Jadąc na stałych obrotach przerywał mi tak jakby mi zapłon odcinało co chwila a okazało się że iglice miałem zbyt wysoko ustawiona(za dużo paliwa na wysokich) dałem na jak najmniej i dalej przerywa ale nie tak dramatycznie jak było. Musze zmienić dysze na mniejsza i bd po problemie
hacker33
PostWysłany: Sob 20:17, 20 Paź 2012    Temat postu:

Dzisiaj zrobiłem pierwszy cało dniowy wypad.
Uporałem się przedwczoraj z problemem którego przyczyną był za wysoki poziom paliwa w gaźniku.
Mam teraz takie zgryzy.
Motor dość mocno dymi. Taki lekko szarawy dym.
Na niskich oraz stałych obrotach jedzie nie przyjemniej. Tak jakby szarpie.
Świeca jest cała czarna. Po 2h jazdy musiałem wymienić na nową bo nie chciał odpalić po zgaszeniu.
Motor przyjemnie jedzie tylko od 3/4 manetki w górę.
A najlepiej na 100% otwarcia, wtedy też tak ładnie brzmi.

Zastanawiam się czy problem leży w mieszance z olejem czy z powietrzem.
Leję olej Ipone w stosunku 1:40.
Jak rozróżnić bogatą mieszankę od za dużo oleju?

Rano zdążyłem opuścić iglicę o jeden ząbek. Motocykl ładniej/płynniej jechał w średnich obrotach ale wydaje mi się że stracił na mocy.

Znalazłem temat z identycznym problemem jak mój.
http://www.thumpertalk.com/topic/980201-ktm-380exc-1999-jetting-spec/

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group