Autor |
Wiadomość |
Asteros2012 |
Wysłany: Pon 23:04, 17 Wrz 2012 Temat postu: |
|
Kiedyś pytałem jednego typa z allegro 1.5tys zatarty 2tys na chodzie 125cc
Może być nawet 125 byle by stan elementów które nie podlegają sezonowym remontą były w idealnym stanie. Kartery, wał, skrzynia itd Chodź wolał bym większa pojemność 250 bo to już jest wystarczające. Jak na razie szukam jakiegokolwiek serducha : d
Sry za offtop ale co do sprzedaży to nie wiem czy załapie się jeszcze na zwykłe A czy bd musiał robić A2 bo nie wiem czy zasady wchodzą równo z 2013 czy od lutego. Jak od lutego to nie ma problemu. Wiecie coś na ten temat bo słyszę 2 wersje i na necie info ciągle się zmienia. |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Pon 22:40, 17 Wrz 2012 Temat postu: |
|
Koszt remontu 380 a 125 to niebo a ziemia.
Cylinder do 380 kosztuje tyle co cały remont w 125:)
Ogólnie im większe 2T tym większe koszty więc warto przemyśleć jak bardzo duży chcesz ten silnik. |
|
|
Asteros2012 |
Wysłany: Pon 22:29, 17 Wrz 2012 Temat postu: |
|
ten silnik jest już trochę zjechany i szkoda mi minę sprzedawać. Gdyby chociaż sprzęgło było ok to jeszcze można było by próbować. A tak to większy silnik na dłużej starczy i nie bd szkody ładować kasy i większe pojemności są mniej dojechane. |
|
|
wójo |
Wysłany: Pon 22:20, 17 Wrz 2012 Temat postu: |
|
sprzedaj to co masz i kup exc 380, jedyna wada takiej operacji to brak rejstracji na a1 i drozsze oc.
Silnik predzej czy puzniej znajdziesz ale itak srednio to sie opłaci. |
|
|
Asteros2012 |
Wysłany: Pon 22:01, 17 Wrz 2012 Temat postu: |
|
Na schematach widać że różnią się mocowania cylindra do ramy czyli coś co można zamienić. Silniki powinny pasować bo nie widzę przeszkód
edit. jednak widzę... Gdzie dostać silnik 250/300 ; d |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Pon 19:34, 17 Wrz 2012 Temat postu: |
|
Ciężko dokładnie pomierzyć ramę bo przeszkadza silnik.
Ale jadąc od strony wahacza to tak:
Od wahacza do pierwszej dolnej śruby silnika +/- 19cm
Odległość pomiędzy dolnymi śrubami silnika +/- 16-17cm
Odległość od dolnej tylnej śruby mocowania silnika do otworu w głowicy +/- 31cm
Od pierwszej dolnej śruby do rozwidlenia ramy z przodu +/- 17cm
Szerokość mocowania na dole ramy +/- 9cm
Szerokość mocowania wahacza +/- 22cm
Ogólnie szerokość ramy jest na pewno taka sama ponieważ mamy te same wahacze oraz te same dolne śruby mocowania silnika. |
|
|
barek253 |
Wysłany: Pon 18:06, 17 Wrz 2012 Temat postu: |
|
silnik podejrzewam jest szerszy więc i rama
poczekaj niech hacker Ci to pomierzy |
|
|
Asteros2012 |
Wysłany: Pon 17:15, 17 Wrz 2012 Temat postu: |
|
"są inne" o co dokładnie ci chodzi? mocowanie wydechu to żadna przeszkoda. |
|
|
bully |
Wysłany: Pon 9:14, 17 Wrz 2012 Temat postu: |
|
żądna odpowiedź ramy są inne, porzeźbić wiadomo można ale po co. |
|
|
Asteros2012 |
|
|
Asteros2012 |
Wysłany: Sob 11:12, 15 Wrz 2012 Temat postu: |
|
mocowania silnika koło 15,7cm od bliższego mocowania do osi wahacza 19,5 i szerokość kartera na osi wahacza 9,9 |
|
|
Asteros2012 |
Wysłany: Czw 21:24, 13 Wrz 2012 Temat postu: |
|
Jeśli możesz to zrób fote silnika od boku ale bardziej z przodu i zmierz też mocowanie w wahaczu. Ja jutro dopiero bd wstanie zmierzyć |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Czw 21:13, 13 Wrz 2012 Temat postu: |
|
To pomierz swoją ramę i mocowania.
A ja napiszę jak jest u mnie i zobaczymy gdzie są różnice. |
|
|
Asteros2012 |
Wysłany: Czw 21:06, 13 Wrz 2012 Temat postu: |
|
Ja mam sete pomierzyć mogę ale ktoś musiałby sprawdzić 250/300
Wzrokowo wydaje się jakby rama była za krótka na większy silnik ale to może tylko się zdaje. |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Czw 20:39, 13 Wrz 2012 Temat postu: |
|
Ja bym wpierw pomierzył ramę silniki bo nie wierze że jest aż taka duża różnica.
Skoro można stary silnik KTM-a, wsadzić do nowej ramy a nawet i do ramy Husaberga to dlaczego nie ma pasować do ramy z tego samego roku tylko innej pojemności. |
|
|