Autor Wiadomość
Asteros2012
PostWysłany: Pon 23:04, 17 Wrz 2012    Temat postu:

Kiedyś pytałem jednego typa z allegro 1.5tys zatarty 2tys na chodzie 125cc
Może być nawet 125 byle by stan elementów które nie podlegają sezonowym remontą były w idealnym stanie. Kartery, wał, skrzynia itd Chodź wolał bym większa pojemność 250 bo to już jest wystarczające. Jak na razie szukam jakiegokolwiek serducha : d


Sry za offtop ale co do sprzedaży to nie wiem czy załapie się jeszcze na zwykłe A czy bd musiał robić A2 bo nie wiem czy zasady wchodzą równo z 2013 czy od lutego. Jak od lutego to nie ma problemu. Wiecie coś na ten temat bo słyszę 2 wersje i na necie info ciągle się zmienia.
hacker33
PostWysłany: Pon 22:40, 17 Wrz 2012    Temat postu:

Koszt remontu 380 a 125 to niebo a ziemia.
Cylinder do 380 kosztuje tyle co cały remont w 125:)
Ogólnie im większe 2T tym większe koszty więc warto przemyśleć jak bardzo duży chcesz ten silnik.
Asteros2012
PostWysłany: Pon 22:29, 17 Wrz 2012    Temat postu:

ten silnik jest już trochę zjechany i szkoda mi minę sprzedawać. Gdyby chociaż sprzęgło było ok to jeszcze można było by próbować. A tak to większy silnik na dłużej starczy i nie bd szkody ładować kasy i większe pojemności są mniej dojechane.
wójo
PostWysłany: Pon 22:20, 17 Wrz 2012    Temat postu:

sprzedaj to co masz i kup exc 380, jedyna wada takiej operacji to brak rejstracji na a1 i drozsze oc.
Silnik predzej czy puzniej znajdziesz ale itak srednio to sie opłaci.
Asteros2012
PostWysłany: Pon 22:01, 17 Wrz 2012    Temat postu:

Na schematach widać że różnią się mocowania cylindra do ramy czyli coś co można zamienić. Silniki powinny pasować bo nie widzę przeszkód

edit. jednak widzę... Gdzie dostać silnik 250/300 ; d
hacker33
PostWysłany: Pon 19:34, 17 Wrz 2012    Temat postu:

Ciężko dokładnie pomierzyć ramę bo przeszkadza silnik.
Ale jadąc od strony wahacza to tak:
Od wahacza do pierwszej dolnej śruby silnika +/- 19cm
Odległość pomiędzy dolnymi śrubami silnika +/- 16-17cm
Odległość od dolnej tylnej śruby mocowania silnika do otworu w głowicy +/- 31cm
Od pierwszej dolnej śruby do rozwidlenia ramy z przodu +/- 17cm
Szerokość mocowania na dole ramy +/- 9cm
Szerokość mocowania wahacza +/- 22cm


Ogólnie szerokość ramy jest na pewno taka sama ponieważ mamy te same wahacze oraz te same dolne śruby mocowania silnika.
barek253
PostWysłany: Pon 18:06, 17 Wrz 2012    Temat postu:

silnik podejrzewam jest szerszy więc i rama
poczekaj niech hacker Ci to pomierzy
Asteros2012
PostWysłany: Pon 17:15, 17 Wrz 2012    Temat postu:

"są inne" o co dokładnie ci chodzi? mocowanie wydechu to żadna przeszkoda.
bully
PostWysłany: Pon 9:14, 17 Wrz 2012    Temat postu:

żądna odpowiedź ramy są inne, porzeźbić wiadomo można ale po co.
Asteros2012
PostWysłany: Nie 22:46, 16 Wrz 2012    Temat postu:

Czy to jest odpowiedź na moje pytanie? :

125
http://www.ktmpartfinder.com/pictureDisplayHandler.ashx?photopath=ktm_images/00503030.gif&width=800&height=600

300
http://www.ktmpartfinder.com/pictureDisplayHandler.ashx?photopath=ktm_images/00546030.gif&width=800&height=600

380
www.ktmpartfinder.com/pictureDisplayHandler.ashx?photopath=ktm_images/00503030.gif&width=800&height=600

Chyba zacznę szukać silnika 250/300/380 :]
Asteros2012
PostWysłany: Sob 11:12, 15 Wrz 2012    Temat postu:

mocowania silnika koło 15,7cm od bliższego mocowania do osi wahacza 19,5 i szerokość kartera na osi wahacza 9,9
Asteros2012
PostWysłany: Czw 21:24, 13 Wrz 2012    Temat postu:

Jeśli możesz to zrób fote silnika od boku ale bardziej z przodu i zmierz też mocowanie w wahaczu. Ja jutro dopiero bd wstanie zmierzyć
hacker33
PostWysłany: Czw 21:13, 13 Wrz 2012    Temat postu:

To pomierz swoją ramę i mocowania.
A ja napiszę jak jest u mnie i zobaczymy gdzie są różnice.
Asteros2012
PostWysłany: Czw 21:06, 13 Wrz 2012    Temat postu:

Ja mam sete pomierzyć mogę ale ktoś musiałby sprawdzić 250/300
Wzrokowo wydaje się jakby rama była za krótka na większy silnik ale to może tylko się zdaje.
hacker33
PostWysłany: Czw 20:39, 13 Wrz 2012    Temat postu:

Ja bym wpierw pomierzył ramę silniki bo nie wierze że jest aż taka duża różnica.
Skoro można stary silnik KTM-a, wsadzić do nowej ramy a nawet i do ramy Husaberga to dlaczego nie ma pasować do ramy z tego samego roku tylko innej pojemności.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group