Autor Wiadomość
bully
PostWysłany: Wto 8:34, 18 Wrz 2012    Temat postu:

najpierw wyczyśc ośkę z resztek aluminium z nóżki, i za kazdym razem co przykręcasz nową nóżkę

a przeciułać mozesz wyczyszczając wieloklin i przykłądając nożkę dokecić ja na około 10-20nm i powinno trzymać o ile nie redukujesz piętą biegów
barek253
PostWysłany: Pon 18:05, 17 Wrz 2012    Temat postu:

hehe no kupuje nową ale jeszcze z 2 razy jakoś sie przeciułać chciałem zanim przyjdzie nowa
Asteros2012
PostWysłany: Pon 17:10, 17 Wrz 2012    Temat postu:

To najlepiej wymiana albo pilnikiem skrobac nowe frezy : d
barek253
PostWysłany: Pon 15:02, 17 Wrz 2012    Temat postu:

Asteros2012 napisał:
Czyli chodzi ci o wieloklin na wałku zmiany biegów nie na dźwigni zmiany biegów która depczesz?

nie,chodzi mi o dźwignię w która depczęVery Happy
Asteros2012
PostWysłany: Nie 22:11, 16 Wrz 2012    Temat postu:

Czyli chodzi ci o wieloklin na wałku zmiany biegów nie na dźwigni zmiany biegów która depczesz?
barek253
PostWysłany: Nie 19:21, 16 Wrz 2012    Temat postu:

na nóżce wieloklin jest ok
4tSTUNT
PostWysłany: Nie 18:53, 16 Wrz 2012    Temat postu:

Mówisz o ząbki na wieloklinie czy ząbki na końcówce gdzie butem się depcze?
barek253
PostWysłany: Nie 18:08, 16 Wrz 2012    Temat postu: dźwignia biegów

macie jakiś patent na wyrobione zabki na dzwigni bo w innych można jakis klin dorobić a tu?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group