Autor |
Wiadomość |
bully |
Wysłany: Wto 8:34, 18 Wrz 2012 Temat postu: |
|
najpierw wyczyśc ośkę z resztek aluminium z nóżki, i za kazdym razem co przykręcasz nową nóżkę
a przeciułać mozesz wyczyszczając wieloklin i przykłądając nożkę dokecić ja na około 10-20nm i powinno trzymać o ile nie redukujesz piętą biegów |
|
|
barek253 |
Wysłany: Pon 18:05, 17 Wrz 2012 Temat postu: |
|
hehe no kupuje nową ale jeszcze z 2 razy jakoś sie przeciułać chciałem zanim przyjdzie nowa |
|
|
Asteros2012 |
Wysłany: Pon 17:10, 17 Wrz 2012 Temat postu: |
|
To najlepiej wymiana albo pilnikiem skrobac nowe frezy : d |
|
|
barek253 |
Wysłany: Pon 15:02, 17 Wrz 2012 Temat postu: |
|
Asteros2012 napisał: | Czyli chodzi ci o wieloklin na wałku zmiany biegów nie na dźwigni zmiany biegów która depczesz? |
nie,chodzi mi o dźwignię w która depczę |
|
|
Asteros2012 |
Wysłany: Nie 22:11, 16 Wrz 2012 Temat postu: |
|
Czyli chodzi ci o wieloklin na wałku zmiany biegów nie na dźwigni zmiany biegów która depczesz? |
|
|
barek253 |
Wysłany: Nie 19:21, 16 Wrz 2012 Temat postu: |
|
na nóżce wieloklin jest ok |
|
|
4tSTUNT |
Wysłany: Nie 18:53, 16 Wrz 2012 Temat postu: |
|
Mówisz o ząbki na wieloklinie czy ząbki na końcówce gdzie butem się depcze? |
|
|
barek253 |
Wysłany: Nie 18:08, 16 Wrz 2012 Temat postu: dźwignia biegów |
|
macie jakiś patent na wyrobione zabki na dzwigni bo w innych można jakis klin dorobić a tu? |
|
|