Autor |
Wiadomość |
tmk |
Wysłany: Śro 6:16, 27 Maj 2009 Temat postu: |
|
okazało się że nie ma dobrego styku pomiedzu ramą a cewką. przy wysokich obrotach iskrzył w tamtym miejscu.trochę robty papirem ściernym załatwiło problem.pozdro |
|
|
krokodylktm |
Wysłany: Wto 2:47, 26 Maj 2009 Temat postu: |
|
na początek pomiar opornosci uzwojenia cewek pod magnetem ---- robisz to bez rozbierania silnika--- odlanczasz wtyk od CDI i na pinach mierzysz opornosc--- w manualu Masz wartosci podane |
|
|
tmk |
Wysłany: Wto 14:12, 19 Maj 2009 Temat postu: iskra zanika!!! |
|
wracałem z wypadu na piaskownię i moj ktm lc4 640 nieżle dostał w dup prezy tych upałach.nagle zgasł.odpaliłem go dopiero w domu wieczorem i po 10 sekundach zgasła.zmieniłem kabel,fajke ,świecę i dalej to samo.albo w ogóle nie zapali albo chwilę pochodzi i zgaśnie.jest problem z iskrą.raz jest a raz w ogóle nie jej nie ma.czy to moduł,cewka czy kondensator.jak zdiagnozować to.proszę o pomoc.pzdr |
|
|