Autor Wiadomość
Karambol
PostWysłany: Pią 21:23, 12 Paź 2012    Temat postu:

Najlepsza do tego będzie oczywiście wersja ADV ale ja ze swoją żona przejeździłem tys km wersją EGS-E i żyjemy;)

wójo
PostWysłany: Pią 19:25, 12 Paź 2012    Temat postu:

690 adventure
Alice in Wonderland
PostWysłany: Pią 12:51, 12 Paź 2012    Temat postu:

a tak nawiasem mówiąc... jak już to która wersja LC4 jest najlepsza na dwie osoby?
Proszę darować wypowiedzi typu "żadna" Smile
Rysiek24
PostWysłany: Czw 18:24, 11 Paź 2012    Temat postu:

dasz rade w 2 osoby , ale na kolach SM to ja bym nawet na szuter bal sie wjechac i to sam Very Happy
mariantofana
PostWysłany: Śro 15:02, 10 Paź 2012    Temat postu:

Do Twojego użytku to nie ma znaczenia czy seryjne enduro czy seryjne SM. Jak będziesz chciał latać ostro i wyłącznie w terenie to i tak zastanowisz się nad czymś lekkim i o mniejszej pojemności. Kup to co w lepszym stanie i ewentualnie zmień koła. Jeśli nie chcesz ostro latać to wersja Enduro ale jeżeli rekreacja i tylko jazda po lesie zwykłymi drogami bez ekscesów to obojętnie. Nawet zawias SM da rade w terenie. Uważaj tylko jak trafi Ci się SM nowsze z 4 tłoczkowym zaciskiem to żeby zastosować koło enduro z przodu to będziesz musiał zmienić przednie zawieszenie bo zacisk 4-ro tłoczkowy jest za duży i do kola 21cali nie podejdzie a mocowanie na lagach jest pod ten zacisk i pod tarczę 320mm.

jak już wcześniej pisałem LC4 to świetnym kompromisem i do lekkiego latania z asfaltem w tle nadaje się świetnie:)
swoją drogą zapraszam na LC4.pl
Lysek
PostWysłany: Śro 14:31, 10 Paź 2012    Temat postu:

ja się bardziej boję, że będzie chciała jeździć bo pierwsze szlify na Jaiwe 350 TS ma i dobrze sobie radz, na VTR to nie ryzykuje bo to za duże bydle:P

A co do LC4 to raczej będę sobie jeździł sam, chodzi o niedzielne wypady po lasach, szutrach i troche asfaltu jakieś 20-30 KM tak że myslę, że będzie wygodnie:)

Czyli lepiej mieć enduro i założyć opony szosowe i wtedy daje radę i na asfalcie i na lekkim terenie niż supermoto do takich samych celów??
Po czym je poznać na pierwszy rzut oka??
mariantofana
PostWysłany: Śro 8:37, 10 Paź 2012    Temat postu:

7beat
nie fandzol głupot z tym zawiasem. Bo zawias zalezy od rocznika. najpierw było UpSideDown tak jak w 600tce potem EXtreme 50 wystepuje po prostu do 1999roku potem już UpSideDown 43 i 48mm. Kanapa w ADV jest nieco wygodniejsza ale nadal twarda i wąska.
Strojenie zawieszenia różni się miedzy wersjami E,SM i ADV. Napieciem wstępnym, skokiem zawieszenia i nastawami. Najlepiej pobierz manuala do LC4 i tam na samym końcu będziesz miał tabelki dla kazdego rocznika i tam porównasz sobie co i jak.
Co do latania we dwoje... Jeżeli od czasu do czasu i bez dalekich wypraw to spokojnie LC4 daje radęSmile Jeżeli chodzi o Enduro to LC4 jest najlepszym kompromisem między świetnymi właściwościami w terenie i dawaniem sobie rady na asfalcie... Ale ostrzegam! Ona polubi LC4! Wytwarza takie wibracje że nie będzie chciała z niego chodzić Wink
7beat
PostWysłany: Śro 8:16, 10 Paź 2012    Temat postu:

hmm, kanapa chyba to samo co w enduro, zawiecha wp extreme a w normalnych enduro i SM zwykła WP, i w SM six days montowali wp extreme
Lysek
PostWysłany: Wto 20:05, 09 Paź 2012    Temat postu:

a kanapa i zestrojenie zawieszenia czymś się różni w Adventure od wersji enduro/supermoto
7beat
PostWysłany: Wto 10:43, 09 Paź 2012    Temat postu:

ja teraz sporo śmigam z dziewczyną ktm adventure 620 i nie narzekam. Mi się jeździ zarąbiście, prawie jak bez pasażera, dziewczyna waży 40kg, a ja 70kg tak że moto nie ma ciężko, drifty, strome podjazdy to nie problem no i komfort jazdy lux, kobieta też nie narzeka.
Lysek
PostWysłany: Wto 8:06, 09 Paź 2012    Temat postu:

a Honda XR 650R,co o tym sądzicie, jeździł ktoś w dwójkę??
batsopot
PostWysłany: Pon 14:40, 08 Paź 2012    Temat postu:

klx 650 c bardzo fajna fura na dwoje
lasooch
PostWysłany: Pon 7:19, 08 Paź 2012    Temat postu:

Jeździłem ze swoją dziewuchą na kilku enduro, LC4 niestety też. Jak macie dużo samozaparcia, to dacie radę, ale z założenia jest to głupie, bezsensowne i ma coś z sado-maso. Jeżeli chcesz singla na 2 osoby, to rozejrzyj się za DR650. Robiliśmy tym długie trasy we dwoje i było super wygodnie, naprawdę. XT600 już nie był tak komfortowy jak DR, ale nadal o niebo lepszy od KTM'a.
Maciek222
PostWysłany: Nie 18:01, 07 Paź 2012    Temat postu:

Mojim zdaniem lc4 nie nadaje sie do jady we dwie osoby.szkoda silnika na taką jazde!ja ze swojego lc wywalilem podnóżki pasażera i mam spokój.
Lysek
PostWysłany: Nie 12:20, 07 Paź 2012    Temat postu:

własnie africa twin nie bardzo bo chciałbym też trochę ostrzej polatać, na winkle, nauczyć się gumować, ale też polatać z dziewczyną w niedziele lekkim terenie/asfalcie. (narazie do tego celu używam jawy 350 ts Cool a na mojej V'ce jeżdżę już bardzo mało) także chciałbym zmienić na sprzet który polata i po drodze i w terenie i na kole, a w dodatku od czasu do czasu w dwójkęSmile

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group