Autor Wiadomość
barek253
PostWysłany: Czw 16:19, 18 Paź 2012    Temat postu:

juz napisałem na ścigaczu ale wklejam ponownie

jeżeli nie będziesz wyjmował zaworu z cylindra ani nie będziesz kręcił ta duża śruba po prawej stronie silnika to nic sie nie przestawi.
łożyska na wał: musisz poszukac oznaczeń w spisie cześci i kup takie same w sklepie z łożyskami tylko musza byc te same z dobrym luzem c3 no i firmy ntn lub koyo
cylinder i tłok do pomiaru bo skąd wiesz że i nicasil masz jeszcze do jeżdżenia.oddasz pomierza i ocenią a co do wymiany to samych pierścieni w 2t sie nie wymienia tylko cały tłok

co do wymiany korby pytaj w serwisach motocyklowych
ewentualnie możesz komus to wysłac np:pan woryna z katowic(motor-tech)

a i nie czekaj z wymiana pierścieni(tłoka)sprawdź od razu żebyś później nie miał niespodzianki
ZoltekSX
PostWysłany: Czw 15:34, 18 Paź 2012    Temat postu: KTM SX 125,problem-pomoc.

Witam , jest to mój pierwszy post ponieważ potrzebuje informacji , więc do rzeczy ostatnio w trakcie jazdy posypało się łożysko na korbie przy wale , moje pytanie jest w sprawie zaworu wydechowego , jak wiadomo trzeba rozpoławiać silnik i czy przy jego składaniu zawór się nie przestawi ,albo jak go ustawić , druga rzecz dotyczy łożysk na wał jakie maja być ? Jeszcze jedna sprawa chłopaki dotyczące pierścionków , tłok mam w dobrym stanie a pierścionki mierzyłem szczelinomierzem i jest za duża przerwa na zamkach i czy mogę wymieć same pierścienie , czy nie uszkodzą w jakikolwiek nicasilu , Dzięki i czekam na informacje Smile

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group