Autor |
Wiadomość |
Asteros2012 |
Wysłany: Czw 14:26, 25 Paź 2012 Temat postu: |
|
przychylić możesz by wylać resztę oleju z silnika. A do filtra możesz nalać trochę oleju przed przykręceniem |
|
|
michal |
Wysłany: Czw 11:42, 25 Paź 2012 Temat postu: |
|
ok dzięki wielkie;) kurcze wpisywałem w google i szukałem gdzie indziej, zamiast poszukać w grafice;/ mój błąd ajj. a jeszcze jedno pytanie, chodzi mi o wymianę oleju, w manualu jest wpisane, że najpierw spuszczam stary olej, potem wymieniam filtr (ten na dole obudowy silnika) potem wymieniam mikrofiltr i teraz wg tłumaczenia "przechylam motocykl na bok, zeby mokrofiltr nasączyć olejem" nie wiem czy to dobrze rozumiem, wg mnie założył bym filtry nalał oleju i odpalił żeby to wszystko ruszyło, ale nie rozumem o co chodzi z tym przechylaniem motocykla żeby cos z tym filtrem się stało, albo źle tłumacyz mi translator, ale wolałbym aby ktoś z doświadczenia mi powiedział;/ |
|
|
mariantofana |
Wysłany: Czw 11:22, 25 Paź 2012 Temat postu: |
|
czemu idziesz na łatwiznę zamiast ściągnąć manuala albo skorzystać z google?
wpisałem po nagielsku magiczne słowa: lc4 crankshaft lock i oto co dostałem: na pierwszej pozycji znajduje się taki oto obrazek
ale żeby nie było jak ktoś angielskiego nie ogarnia to i po polsku wpisałem magiczne słowa "blokada wału lc4" oto rezultat:
Na pierwszym miejscu taki obrazek:
Jak ja ku*wa nienawidzę takiego lenistwa |
|
|
michal |
Wysłany: Czw 10:46, 25 Paź 2012 Temat postu: blokowanie wału |
|
witam, chciałem spytać w którym miejscu w lc4 400 znajduje się śruba blokująca wał korbowy, oczywiście po jej wkręceniu bez podkładki, z góy dzięki za odpowiedź potrzebne mi to do sprawdzenia luzu zaworowego |
|
|