Autor |
Wiadomość |
henio12323 |
Wysłany: Nie 22:00, 11 Lis 2012 Temat postu: |
|
no to chyba powinno byc odwrotnie zazwyczaj w SM zakłada sie na tył małe zębatki zeby biegi były dłuzsze. a crossowe to juz zalezy jak tor nie jest techniczny tylko prędkosciowy to czasami lepiej miec mniej zebów, jak same winkle itp to wiecej zebów sie moze lepiej sprawdzac. ale to tez zalezy od stylu jazdy itp. czasami jadać np na 2 masz za wysokie obroty a 3 jest za bystro. wiec zmieniajac przełozenia mozna jechac na tej 2 ale mamy wieksza predkosci moze jazda byc efektywniejsza |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
4tSTUNT |
Wysłany: Nie 21:14, 11 Lis 2012 Temat postu: |
|
Były takie tematy.
Wszystko zależy od stylu jazdu, terenu i oczekiwań od motoru.
I logiczne że na sm wydłuża się przełożenia w porównaniu z przełożeniami terenowymi. |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
diabeł |
Wysłany: Nie 21:11, 11 Lis 2012 Temat postu: zębatka KTM SX450 |
|
Jakie macie u siebie zębatki w swoich motorkach?
ja mam 450 sx 2005 rok i mam 48 tył a w kołach crossowych a w supermoto mam tył 52 zęby |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |