Autor Wiadomość
velkurczak
PostWysłany: Pon 23:34, 17 Gru 2012    Temat postu:

Poszukiwania zakończone a oto efekt:



Żeby nie tworzyć nowych tematów, ma ktoś może osłonę silnika na swoim lc4 i podzielił by się dokładnymi wymiarami? Mam chęć sobie wystrugać taką ameluminiową Smile
wójo
PostWysłany: Wto 21:27, 20 Lis 2012    Temat postu:

napisz jeszcze na jakiej wersji tobie zalezy sm czy enduro ?
hacker33
PostWysłany: Wto 19:57, 20 Lis 2012    Temat postu:

http://otomoto.pl/ktm-lc-lc4-sm-supermoto-zamiana-M3131275.html
velkurczak
PostWysłany: Pon 22:34, 19 Lis 2012    Temat postu:

Do 12k
hacker33
PostWysłany: Pon 20:14, 19 Lis 2012    Temat postu:

Napisz może ile masz kasy na sprzęt.
wójo
PostWysłany: Pon 17:45, 19 Lis 2012    Temat postu:

jak masz budżet na 640 to odpusc sobie 620...
velkurczak
PostWysłany: Pon 10:58, 19 Lis 2012    Temat postu:

Oglądałem XRkę i muszę przyznać że faktycznie pojęcie SUROWA dokładnie odzwierciedla ten motocykl Smile ale to jak ten silnik ciągnie daje swój urok.
Pytanie z innej beczki znowu od KTMa, mam niedaleko siebie takiego sprzęta:
http://otomoto.pl/ktm-lc-ktm-620-supermoto-nie-drz-wr-x-M3449716.html

Warto inwestować w tak starego przecinaka? Ile kosztował by generalny remont takiego sprzęta?
wójo
PostWysłany: Pią 22:06, 16 Lis 2012    Temat postu:

Jezdziłem taka xr w wersji enduro i wersji sm. Wybarałbym lc4. Raz ze xr nie ma rozrusznika, dwa ze jest surowa, uboga i jak dla mnie taki miekki kluch, ciagnie jak lokomotywa ele wieksza frajde daje kat Very Happy Honda bedzie bardziej komfortowa na dłuższe wyjazdy, kat lepiej sie prowadzi, ma lepsze zawieszenie i hamulce.
hacker33
PostWysłany: Pią 21:50, 16 Lis 2012    Temat postu:

XR650R to dobry i ceniony sprzęt.
Mocny i lekki.
Niestety ze względu na to, że nie jest ich dużo bardzo trzymają cenę.
velkurczak
PostWysłany: Pią 21:30, 16 Lis 2012    Temat postu:

Jeszcze raz dziękuje za rady o co pytać sprzedawcę!! Wypytałem dzisiaj dokładnie gościa, strasznie się zmieszał jak pytałem go o szczegóły które zauważyliście. Miałem wrażenie że wymyśla bajki na poczekanie. Ten egzemplarz odpuszczę sobie.

Teraz off top za który serdecznie przepraszam, ale widziałem temat o bezawaryjności LC4 i poruszyliście tam temat modelu Hondy XR650R. Jestem słabym endurowcem i coś spokojniejszego jak Honda i "podobno" bardziej okrzesanego by mi odpowiadało. I teraz 2 pytania:
1 Jak to lata w SM, jak ma się sprawa kół, hamulców do XR
2 Co sądzicie o tym egzemplarzu: http://otomoto.pl/honda-xr-xr650-r-super-stan-M3452779.html
Gość twierdzi że serwisował go w Hondzie, odkupił od kolegi i hula 3ci sezon bezawaryjnie. Mechanicznie jest idealna, wizualnie mocno porysowana, typowo śmigana off. Cena jest HOLENDARNA chce 10 000PLN bez tej śmiesznej lamy ^^. Jak za motocykl z 2000 roku to sporo. Co o tym sądzicie? Na co zwrócić uwagę? Z góry dziękuje za pomoc Smile
velkurczak
PostWysłany: Czw 23:57, 15 Lis 2012    Temat postu:

Jutro przedzwonię do gościa i zapytam się o wszystko na co zwróciliście uwagę. Zobaczę jak będzie tłumaczył poszczególne wady.
mariantofana
PostWysłany: Czw 23:54, 15 Lis 2012    Temat postu:

velkurczak
To wcale nie musi oznaczać że moto jest do dupy! Tylko ten rocznik i ta rama troszkę mi się kłócą. Jeżeli nie masz daleko to możesz podjechać o obadać może akurat warto...
velkurczak
PostWysłany: Czw 23:45, 15 Lis 2012    Temat postu:

Hoho, właśnie takich sugestii o tym sprzęcie szukałem, kompletnie się nie orientuję w takich sprzętach a wy po zdjęciach znaleźliście tyle szczegółów. Motocykl sobie chyba odpuszczę, nie lubię składaków i kombinacji. Jeszcze raz dziękuję za pomoc. Czas szukać dalej Smile
hacker33
PostWysłany: Czw 23:32, 15 Lis 2012    Temat postu:

Wychodziły takie czerwone wersje w 2002r.
Rama tak jak pisze wójo jest wypolerowana lub polakierowana ponieważ w oryginale jest malowana na taki jasny odcień szarości.
Koła są sztukowane ponieważ oryginalnie ta wersja wychodziła jako dual sport a nie jako sm.
Kolor silnika się zgadza:





Na pewno sprawdź numer VIN na ramie czy jest czytelny oraz czy ma tabliczkę znamionową.
Sprawdź również co ma wpisane w papierach - model motocykla.
mariantofana
PostWysłany: Czw 23:28, 15 Lis 2012    Temat postu:

Co do koloru... wychodziły nawet Ciemnozielone i granatowe... były to wersje six days





Osobiście też już spotkałem się z LC4 w kolorze czerwonym z czarnym silnikiem ale ten wygląda na nieco dłubnięty i podpisowany co nie znaczy że kombinowany ze sztrucla.

W tym modelu, który pokazałeś rama jest z nowszego motocykla! to jest z rocznika powyżej 2004 z głowicą high flow. Widać to na drugim zdjęciu. Klasyczna rama miała prawą kołyskę z rury. Po 2004 roku zrobili z takim przetłoczeniem ułatwiającym wymianę filtra oleju umiejscowionego pod zębatką zdawczą. Sama rama jest na 100% malowana bo nawet podnóżki wydają się być pomalowane choć nie mam 100% pewności. Sprawdź dokładnie numer ramy. Kolanko wydechowe też jest z wersji od 2003r. Pokrywka filtra oleju jest od szarego silnika czyli z lat 98-99. Cylinder i głowica są zbyt połyskliwe... może to kwestia tego, że świeżo umyty w każdym razie oryginalny czarny cylinder nie był tak połyskliwy. Sprawdź numer silnika. jeżeli zaczyna się od na przykład 2 znaczy ze silnik 2002
poza tym zapraszam na forum lc4.pl
pozDRo

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group