Autor |
Wiadomość |
velkurczak |
Wysłany: Pon 23:34, 17 Gru 2012 Temat postu: |
|
Poszukiwania zakończone a oto efekt:
Żeby nie tworzyć nowych tematów, ma ktoś może osłonę silnika na swoim lc4 i podzielił by się dokładnymi wymiarami? Mam chęć sobie wystrugać taką ameluminiową |
|
|
wójo |
Wysłany: Wto 21:27, 20 Lis 2012 Temat postu: |
|
napisz jeszcze na jakiej wersji tobie zalezy sm czy enduro ? |
|
|
hacker33 |
|
|
velkurczak |
Wysłany: Pon 22:34, 19 Lis 2012 Temat postu: |
|
Do 12k |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Pon 20:14, 19 Lis 2012 Temat postu: |
|
Napisz może ile masz kasy na sprzęt. |
|
|
wójo |
Wysłany: Pon 17:45, 19 Lis 2012 Temat postu: |
|
jak masz budżet na 640 to odpusc sobie 620... |
|
|
velkurczak |
Wysłany: Pon 10:58, 19 Lis 2012 Temat postu: |
|
Oglądałem XRkę i muszę przyznać że faktycznie pojęcie SUROWA dokładnie odzwierciedla ten motocykl ale to jak ten silnik ciągnie daje swój urok.
Pytanie z innej beczki znowu od KTMa, mam niedaleko siebie takiego sprzęta:
http://otomoto.pl/ktm-lc-ktm-620-supermoto-nie-drz-wr-x-M3449716.html
Warto inwestować w tak starego przecinaka? Ile kosztował by generalny remont takiego sprzęta? |
|
|
wójo |
Wysłany: Pią 22:06, 16 Lis 2012 Temat postu: |
|
Jezdziłem taka xr w wersji enduro i wersji sm. Wybarałbym lc4. Raz ze xr nie ma rozrusznika, dwa ze jest surowa, uboga i jak dla mnie taki miekki kluch, ciagnie jak lokomotywa ele wieksza frajde daje kat Honda bedzie bardziej komfortowa na dłuższe wyjazdy, kat lepiej sie prowadzi, ma lepsze zawieszenie i hamulce. |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Pią 21:50, 16 Lis 2012 Temat postu: |
|
XR650R to dobry i ceniony sprzęt.
Mocny i lekki.
Niestety ze względu na to, że nie jest ich dużo bardzo trzymają cenę. |
|
|
velkurczak |
Wysłany: Pią 21:30, 16 Lis 2012 Temat postu: |
|
Jeszcze raz dziękuje za rady o co pytać sprzedawcę!! Wypytałem dzisiaj dokładnie gościa, strasznie się zmieszał jak pytałem go o szczegóły które zauważyliście. Miałem wrażenie że wymyśla bajki na poczekanie. Ten egzemplarz odpuszczę sobie.
Teraz off top za który serdecznie przepraszam, ale widziałem temat o bezawaryjności LC4 i poruszyliście tam temat modelu Hondy XR650R. Jestem słabym endurowcem i coś spokojniejszego jak Honda i "podobno" bardziej okrzesanego by mi odpowiadało. I teraz 2 pytania:
1 Jak to lata w SM, jak ma się sprawa kół, hamulców do XR
2 Co sądzicie o tym egzemplarzu: http://otomoto.pl/honda-xr-xr650-r-super-stan-M3452779.html
Gość twierdzi że serwisował go w Hondzie, odkupił od kolegi i hula 3ci sezon bezawaryjnie. Mechanicznie jest idealna, wizualnie mocno porysowana, typowo śmigana off. Cena jest HOLENDARNA chce 10 000PLN bez tej śmiesznej lamy ^^. Jak za motocykl z 2000 roku to sporo. Co o tym sądzicie? Na co zwrócić uwagę? Z góry dziękuje za pomoc |
|
|
velkurczak |
Wysłany: Czw 23:57, 15 Lis 2012 Temat postu: |
|
Jutro przedzwonię do gościa i zapytam się o wszystko na co zwróciliście uwagę. Zobaczę jak będzie tłumaczył poszczególne wady. |
|
|
mariantofana |
Wysłany: Czw 23:54, 15 Lis 2012 Temat postu: |
|
velkurczak
To wcale nie musi oznaczać że moto jest do dupy! Tylko ten rocznik i ta rama troszkę mi się kłócą. Jeżeli nie masz daleko to możesz podjechać o obadać może akurat warto... |
|
|
velkurczak |
Wysłany: Czw 23:45, 15 Lis 2012 Temat postu: |
|
Hoho, właśnie takich sugestii o tym sprzęcie szukałem, kompletnie się nie orientuję w takich sprzętach a wy po zdjęciach znaleźliście tyle szczegółów. Motocykl sobie chyba odpuszczę, nie lubię składaków i kombinacji. Jeszcze raz dziękuję za pomoc. Czas szukać dalej |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Czw 23:32, 15 Lis 2012 Temat postu: |
|
Wychodziły takie czerwone wersje w 2002r.
Rama tak jak pisze wójo jest wypolerowana lub polakierowana ponieważ w oryginale jest malowana na taki jasny odcień szarości.
Koła są sztukowane ponieważ oryginalnie ta wersja wychodziła jako dual sport a nie jako sm.
Kolor silnika się zgadza:
Na pewno sprawdź numer VIN na ramie czy jest czytelny oraz czy ma tabliczkę znamionową.
Sprawdź również co ma wpisane w papierach - model motocykla. |
|
|
mariantofana |
Wysłany: Czw 23:28, 15 Lis 2012 Temat postu: |
|
Co do koloru... wychodziły nawet Ciemnozielone i granatowe... były to wersje six days
Osobiście też już spotkałem się z LC4 w kolorze czerwonym z czarnym silnikiem ale ten wygląda na nieco dłubnięty i podpisowany co nie znaczy że kombinowany ze sztrucla.
W tym modelu, który pokazałeś rama jest z nowszego motocykla! to jest z rocznika powyżej 2004 z głowicą high flow. Widać to na drugim zdjęciu. Klasyczna rama miała prawą kołyskę z rury. Po 2004 roku zrobili z takim przetłoczeniem ułatwiającym wymianę filtra oleju umiejscowionego pod zębatką zdawczą. Sama rama jest na 100% malowana bo nawet podnóżki wydają się być pomalowane choć nie mam 100% pewności. Sprawdź dokładnie numer ramy. Kolanko wydechowe też jest z wersji od 2003r. Pokrywka filtra oleju jest od szarego silnika czyli z lat 98-99. Cylinder i głowica są zbyt połyskliwe... może to kwestia tego, że świeżo umyty w każdym razie oryginalny czarny cylinder nie był tak połyskliwy. Sprawdź numer silnika. jeżeli zaczyna się od na przykład 2 znaczy ze silnik 2002
poza tym zapraszam na forum lc4.pl
pozDRo |
|
|