Autor Wiadomość
barek253
PostWysłany: Pon 20:19, 26 Lis 2012    Temat postu:

tak teraz na tulei hula
nicasil wysyłałem przez pana z allegro ale był na pewno tam robiony
hacker33
PostWysłany: Pon 18:12, 26 Lis 2012    Temat postu:

I teraz jest ok.
Przez jaką firmę wysyłałeś do langcourt?
barek253
PostWysłany: Pon 17:13, 26 Lis 2012    Temat postu:

w langcourt
teraz wstawiłem lepszą tuleję w nicasil.pl
hacker33
PostWysłany: Nie 17:13, 25 Lis 2012    Temat postu:

barek253 napisał:
a ja robiłem w moim 03r 2 razy i za każdym razem schodziła powłoka po kilku mth


I co dalej - nowy cylinder?
Przez kogo robiłeś nicasil?
barek253
PostWysłany: Nie 14:53, 25 Lis 2012    Temat postu:

a ja robiłem w moim 03r 2 razy i za każdym razem schodziła powłoka po kilku mth
hacker33
PostWysłany: Nie 11:39, 25 Lis 2012    Temat postu:

Soko ja robiłem nicasil w 99r i wszystko dobrze selekcja A
kzq
PostWysłany: Nie 10:24, 25 Lis 2012    Temat postu:

Trochę chaotycznie napisałem.
Chodzi mi o to, że dla starych cylindrów zalecają zwiększyć średnicę cylindra o 1mm, ze względu na jakieś zmiany chemiczne w strukturze.'

I chciałem przykładowo takie coś zrobić, że zamiast standardowego 74.95 wsadzić 75.95, tamte tłoki podałem tylko dla przykładu.

Czy jednak można regenerować stare cylindry bez większych problemów?
barek253
PostWysłany: Nie 8:19, 25 Lis 2012    Temat postu:

chodzi o stoczenie starej powłoki nicasilu i nakłada sie nową i normalnie przychodzi nominalny tłok
hacker33
PostWysłany: Sob 23:10, 24 Lis 2012    Temat postu:

pierwsze słyszę
po nałożeniu nowego nicasilu powinieneś lecieć z selekcją tłoka od początku
kzq
PostWysłany: Sob 20:56, 24 Lis 2012    Temat postu: Niestandardowy rozmiar tłoka

Witam,
wyczytałem że sposobem regeneracji starego cylindra jest rozwiercenie go i nałożenie nicasilu, w wyniku czego średnica cylindra zwiększa się o 1mm:

Cytat:
-zlecić nałożenie nowej powłoki NiCaSil , lecz po uprzednim roztoczeniu/usunięciu niejednorodnej warstwy bazowej stopu AL. która uległa przemianom/ czyli zwiększenie średnicy cylindra a za tym pojemności skokowej silnika , zastosować tłok z szeregu nad wymiarowych „Big bore”+1mm +1,5 itp./tylko w tym celu są produkowane nadwymiar bez dodatkowych grup selekcyjnych/- Jest to jedyna dająca jakąś nadzieję skuteczności procedura osadzenia ponownej powłoki w używanym cylindrze !!! /czy opłacalna?/

-zlecić nam regenerację-przebudowę cylindra z zastosowaniem wkładki stopowej umożliwiającej zastosowanie tłoków w chronologii od nominału//sel.ABCD/oraz po dłuższym czasie eksploatacji dostępnych renomowanych tłoków nadwymiarowych +1mm,1,5mm


I tutaj nadchodzi moje pytanie:

dla mojego moto podchodzi standardowo tłok 74.97, selekcje itd.
przykładowo http://allegro.pl/tlok-ktm-exc-250-0105-wossner-8592-kuty-74-97-i2675580967.html

Jednak o 1mm większy znalazłem tłok od sx 06-07,
przykładowo: http://allegro.pl/wossner-tlok-75-97-mm-ktm-sx-f-250-2006-2007r-i2758216476.html

Czy takie działanie miało by rację bytu, czy tłok by podszedł?

P.S prawdopodobnie sworzeń tłoka się różni o 0.2mm więc nie podejdzie

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group