Autor |
Wiadomość |
barek253 |
Wysłany: Pon 20:19, 26 Lis 2012 Temat postu: |
|
tak teraz na tulei hula
nicasil wysyłałem przez pana z allegro ale był na pewno tam robiony |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Pon 18:12, 26 Lis 2012 Temat postu: |
|
I teraz jest ok.
Przez jaką firmę wysyłałeś do langcourt? |
|
|
barek253 |
Wysłany: Pon 17:13, 26 Lis 2012 Temat postu: |
|
w langcourt
teraz wstawiłem lepszą tuleję w nicasil.pl |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Nie 17:13, 25 Lis 2012 Temat postu: |
|
barek253 napisał: | a ja robiłem w moim 03r 2 razy i za każdym razem schodziła powłoka po kilku mth |
I co dalej - nowy cylinder?
Przez kogo robiłeś nicasil? |
|
|
barek253 |
Wysłany: Nie 14:53, 25 Lis 2012 Temat postu: |
|
a ja robiłem w moim 03r 2 razy i za każdym razem schodziła powłoka po kilku mth |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Nie 11:39, 25 Lis 2012 Temat postu: |
|
Soko ja robiłem nicasil w 99r i wszystko dobrze selekcja A |
|
|
kzq |
Wysłany: Nie 10:24, 25 Lis 2012 Temat postu: |
|
Trochę chaotycznie napisałem.
Chodzi mi o to, że dla starych cylindrów zalecają zwiększyć średnicę cylindra o 1mm, ze względu na jakieś zmiany chemiczne w strukturze.'
I chciałem przykładowo takie coś zrobić, że zamiast standardowego 74.95 wsadzić 75.95, tamte tłoki podałem tylko dla przykładu.
Czy jednak można regenerować stare cylindry bez większych problemów? |
|
|
barek253 |
Wysłany: Nie 8:19, 25 Lis 2012 Temat postu: |
|
chodzi o stoczenie starej powłoki nicasilu i nakłada sie nową i normalnie przychodzi nominalny tłok |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Sob 23:10, 24 Lis 2012 Temat postu: |
|
pierwsze słyszę
po nałożeniu nowego nicasilu powinieneś lecieć z selekcją tłoka od początku |
|
|
kzq |
Wysłany: Sob 20:56, 24 Lis 2012 Temat postu: Niestandardowy rozmiar tłoka |
|
Witam,
wyczytałem że sposobem regeneracji starego cylindra jest rozwiercenie go i nałożenie nicasilu, w wyniku czego średnica cylindra zwiększa się o 1mm:
Cytat: | -zlecić nałożenie nowej powłoki NiCaSil , lecz po uprzednim roztoczeniu/usunięciu niejednorodnej warstwy bazowej stopu AL. która uległa przemianom/ czyli zwiększenie średnicy cylindra a za tym pojemności skokowej silnika , zastosować tłok z szeregu nad wymiarowych „Big bore”+1mm +1,5 itp./tylko w tym celu są produkowane nadwymiar bez dodatkowych grup selekcyjnych/- Jest to jedyna dająca jakąś nadzieję skuteczności procedura osadzenia ponownej powłoki w używanym cylindrze !!! /czy opłacalna?/
-zlecić nam regenerację-przebudowę cylindra z zastosowaniem wkładki stopowej umożliwiającej zastosowanie tłoków w chronologii od nominału//sel.ABCD/oraz po dłuższym czasie eksploatacji dostępnych renomowanych tłoków nadwymiarowych +1mm,1,5mm |
I tutaj nadchodzi moje pytanie:
dla mojego moto podchodzi standardowo tłok 74.97, selekcje itd.
przykładowo http://allegro.pl/tlok-ktm-exc-250-0105-wossner-8592-kuty-74-97-i2675580967.html
Jednak o 1mm większy znalazłem tłok od sx 06-07,
przykładowo: http://allegro.pl/wossner-tlok-75-97-mm-ktm-sx-f-250-2006-2007r-i2758216476.html
Czy takie działanie miało by rację bytu, czy tłok by podszedł?
P.S prawdopodobnie sworzeń tłoka się różni o 0.2mm więc nie podejdzie |
|
|