Autor |
Wiadomość |
DavidExc |
Wysłany: Nie 13:08, 29 Mar 2015 Temat postu: |
|
Wiecie może gdzie można dostać tanio części do gaźnika ??? |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Czw 9:13, 26 Mar 2015 Temat postu: |
|
Ehhh... skoro podejrzewasz, że za mało paliwa to wsadź dyszę 182 i sprawdź czy jest poprawa. |
|
|
rejdzik |
Wysłany: Czw 8:33, 26 Mar 2015 Temat postu: |
|
Siema, dołączę się do tematu.
Sprzęt ten sam.
Dysza główna 180, wolnych obrotów 45, śruba wolnych ok 1 i 1,2 orbotu.
Mój problem to praca na wysokich obrotach. Po pełnym otwarciu przepustnicy moto oddaje pełną moc przez 2-3 sekundy potem buuu, jakby za mało było paliwa. Po odjęciu gazu na chwilę problem znika, potem znów to samo.
Zastanawiam się co jest nie tak. Teraz jestem daleko od moto, więc nie testuję żadnych zmian. Sprawdzałem poziom paliwa to wypada lekko ponad łączeniem korpusu i komory pływakowej więc - chyba jest okej.
Piszę tu w oczekiwaniu Waszych porad/ spostrzeżeń. Zastanawiam się, czy to aby nie jest problem z przepływem paliwa przez kranik?? |
|
|
rapanui |
Wysłany: Czw 15:54, 24 Sty 2013 Temat postu: |
|
u mnie jest szpara na ok 1mm w najszerszym miejscu i nie wiem czy to jest ok. W manualu nic nie znalazlem. |
|
|
4tSTUNT |
Wysłany: Czw 15:27, 24 Sty 2013 Temat postu: |
|
looknij do manuala.
Mała szpara powinna być |
|
|
rapanui |
Wysłany: Czw 15:25, 24 Sty 2013 Temat postu: |
|
mam jeszcze jedno pytanie, czy na odpuszczonym gazie przepustnica powinna zamykac gardziel czy ma zostawac mala szpara? |
|
|
rapanui |
Wysłany: Czw 11:35, 29 Lis 2012 Temat postu: |
|
A po zmianie wysokosci iglicy zmieniales mieszanke. Bo normalnie jest na 1 1/2 obrotu |
|
|
Asteros2012 |
Wysłany: Śro 19:48, 28 Lis 2012 Temat postu: |
|
Jak ci szarpie na stałej prędkości to masz za mało paliwa na max otwarciu. Możesz podnieść iglice.
Miałem tak samo im niżej miałem iglice tym szarpanie było gorsze. |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Śro 19:03, 28 Lis 2012 Temat postu: |
|
Otwierasz manuala na dziale z ustawieniami gaźnika dla swojego motocykla.
Patrzysz w tabelę, jaką masz temp. na dworze i ile jesteś nad poziomem morza i masz napisane wszystkie ustawienia.
Pewnie będzie to się wiązać z kupnem dysz i nowej iglicy.
Strona 120
http://www.motogelnar.cz/manual/KTM/KTM125-200_1999-2003ServiceManual.pdf |
|
|
rapanui |
Wysłany: Śro 18:52, 28 Lis 2012 Temat postu: |
|
Uwierzcie ze w Norwegii za taki maly serwis mozna zaplacic sporo oj sporo:) dlatego musze zrobic o sam. Jak narazie wszystko robilem sam i nic sie nie spieprzylo ( manula plus forum czynia cuda). Dlatego jak mozecie to mi pomoznie |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Śro 15:02, 28 Lis 2012 Temat postu: |
|
Jest zimno więc trzeba sprzęt wyregulować pod dane warunki.
Najlepiej oddaj do jakiegoś serwisu. |
|
|
4tSTUNT |
Wysłany: Śro 13:50, 28 Lis 2012 Temat postu: |
|
Jak nie umiesz tak podstawowych rzeczy rzeczy sprawdzić może lepiej daj komuś moto kto się zna by ci zrobił bys nie spierniczył niczego.
Ustawienie pływaka to znaczy ile przy zamkniętym zaworku wystaje nponad krawedź gaxnika, co się mierzy suwmirka.
To co luz przepustnicy to chyba wiesz?
Gniazdo pływaka (tam gdzie jest zaworek), czy nie peknięć czy nie jest zuzyte, czy o-ring który tam jest jest w porządku etc.
Swoją droga rozpisane jest to w manualu. |
|
|
rapanui |
Wysłany: Śro 13:15, 28 Lis 2012 Temat postu: |
|
Jestem blady jezeli chodzi o gazniki wiec mus mi wytlumaczyc to
" Sprawdź ustawienie pływaka oraz zaworek i gniazdo przy pływaku w gaźniku czy nie są zużyte i przepustnice czy nie ma luzu "
O co i jak to sprawdzic, musisz mi to wytlumaczyc jak "dziecku" |
|
|
maciek |
Wysłany: Śro 12:57, 28 Lis 2012 Temat postu: |
|
Ustawienie gaźnika KTM 200 EXC 2001
Keihin PWK 38 AG
Dysza główna 180 (185), Dysza biegu jałowego 45 (4
Iglica NOZ G (NOZ H)
Położenie iglicy klip III
Śruba mieszanki powietrza 1,5
Sprawdź ustawienie pływaka oraz zaworek i gniazdo przy pływaku w gaźniku czy nie są zużyte i przepustnice czy nie ma luzu |
|
|
rapanui |
Wysłany: Śro 12:27, 28 Lis 2012 Temat postu: |
|
Ten pierwszy post to moj tylko zapomialem hasla.
Mam jeszcze jedno pytanie czy przepustnica przy max odkreconym gazie ma sie chowac cala bo u mnie wystaje tak na 2mm |
|
|