Autor Wiadomość
77kanzas
PostWysłany: Sob 1:16, 02 Lut 2013    Temat postu:

z tego co pamiętam wciskasz tłok do końca np.śrubokrętem z małym oringiem zaznaczasz oringiem koniec a potem z olejem wciskasz aby między oringiem a zbiorniczkiem na gaz było 10mm luzu.
henio12323
PostWysłany: Pią 22:19, 01 Lut 2013    Temat postu:

jutro pewnie bede składał zawieszenie i uzupełniał olej. mam tylko taką rozkmine bo nie do konca rozumiem serwisówki. jak sie zalewa olej to w jakim połozeniu ma byc tłoczek w tym zbiorniczku ? w serwisówce gosc wypycha go jakims "specjalnym przyrządem z katalogu WP który kosztuje pewnie sporo, a jest to kawałek srubokręta bez koncówki z jakims ogranicznikiem. " i teraz nie wiem na ile to wypchnąc. wiem że po rozbiórce, tam jest w połowie jakby próg. czy to ma sie na tym progu zatrzymac ? na zdrowy rozum to powinno chyba byc na tym progu ale wole sie upewnic zeby nie wlac za duzo oleju.
henio12323
PostWysłany: Śro 18:11, 23 Sty 2013    Temat postu:

dzisiaj sie zabrałem za dalszą częśc rozbiórki, rzeczywiscie pchniecie uszczelniacza załatwiło sprawe Very Happy łatwo nie było ale poszedł. srodek wyglada całkiem całkiem wg mnie. wrzucam foto panewek, jak oceniacie ? maja gdzieniegdzie jakies pionowe ryski głębsze. ale ogólnie nie widać frędzli czy przetarć.


Uploaded with ImageShack.us

orientujecie sie od razu ile panewki kosztują ? jutro pewnie w serwisie mi powiedzą dokładnie, ale jakbym dzisiaj cene znał to do jutra pomysle i moze od razu bym zamówił.
77kanzas
PostWysłany: Wto 21:33, 22 Sty 2013    Temat postu:

u mnie na pewno nie było 10 barów mimo że komora mała to raczej było by czuć takie ciśnienie
henio12323
PostWysłany: Wto 20:45, 22 Sty 2013    Temat postu:

no też nie liczyłem na to że bedzie tam psikało 5 minut ;P ale mimo wszystko cisnienie ok 10 bar wydawało mi się że odkręcenie śrubki bedzie bardziej " spektakularne " Very Happy
Czepek
PostWysłany: Wto 19:54, 22 Sty 2013    Temat postu:

w amorze zawsze bedzie tylko 'psik' bo to nie koło gdzie jest 150 razy wiecerj tego powietrza, jak rozbierzesz to zobaczysz, że tam na gaz jest tyle miejsca co pół szklanki Smile
wójo
PostWysłany: Pon 22:42, 21 Sty 2013    Temat postu:

przeciez w serwisówce do amora masz krok po kroku opisane co masz robic.
henio12323
PostWysłany: Pon 22:28, 21 Sty 2013    Temat postu:

własnie to mnie troche zdziwiło, troche ponad sezon temu dałem amorek do serwisu ktma zeby własnie nabili gaz bo generalnie moto jak stoi to pod swoim cięzarem strasznie opada ;/ moge o kilka cm podniesc go nie uzywajac duzej siły. wiec myslałem ze to kwestia gazu, dobili, załozyłem i to samo i od tamtej pory w myslach miałem własnie rozbiórke amorka i przegląd. z drugiej strony mam amortyzator z jakiegos skuterka 50 ccm ( mam też małego quada i tam chciałem go wsadzic ale to inna historia) tam też jest zbiorniczek na gaz, chciałem sprawdzic czy cokolwiek trzyma, pojechałem do znajomego mechanika który ma dosyc mocną spręzarke, cisnienie jest dosyc wysokie ( nie pamietam teraz ile było barów ) nabiłem, i mysle nacisne zaworek i tutaj tez pss i koniec... moze to własnie tyle gazu tam sie miesci ?

i też kombinowałem własnie zeby najpierw wdusić ten cały wkład Wink nie wiedziałem czy sie da czy nie, bo ani drgneło, jutro moze uzyje troche wiekszej siły i jak mówisz ze to o ten pierscien chodzi to na pewno znajde sposób żeby go wydostac. dzieki za rade ;d
77kanzas
PostWysłany: Pon 22:01, 21 Sty 2013    Temat postu:

siemka też troszke się męczyłem z tym pierścieniem ale jakoś poszło spróbuj trochę wcisnąć uszczelniacz i wtedy podważać, co do ciśnienia to miałem podobnie też nastawiłem się na niemałe ciśnienie a tu psyyyyyk i wsio ciekawe ile amorków jeżdzi bez gazu?
henio12323
PostWysłany: Pon 19:40, 21 Sty 2013    Temat postu:

zabrałem się dzis za demontaz zawieszenia, spręzyna poszła bezproblemów, wypusciłem gaz ( chyba ) bo odkręciłem śrubkę tą na imbusa a gazu psikneło ledwo co czy tak miało byc ? praktycznie nic nie czułem, spodziewałem sie cisnienia wręcz wyrywającego śrubkę z gwintu ? odkręciłem regulacje tą górną zaczął sączyc sie olej, zlałem cały było na oko 200-300 ml poruszałem golenią w góre i w dół. cały olej praktycznie ładnie wyciekł. i zabrałem sie za rozbiórkę na częsci pierwsze i od razu problem. zdjąłem tą pokrywke osłaniajacą, ale nie do konca wiem co zrobic dalej. widze ze jest jakis pierscien niby trzymający wszystko. ale z 15 minut siłowaniem się z nim. ni jak nie chce wyjsc, siedzi strasznie ciasno. a nie mam czym podwazyc, wrzucam fotke zaznaczyłem na czerwono ten pierscien, czy mam go demontowac ? czy moze całą tą tube wykręcic ?

Uploaded with ImageShack.us

spodziewałem sie jakiegos wiekszego zabezpieczenia które łatwiej mozna podwazyc...
Asteros2012
PostWysłany: Śro 19:37, 16 Sty 2013    Temat postu:

Niee bo cały sklep przenoszą pod nazwą Aries na Basen :] Też chciałbym wyprzedaż Razz
4tSTUNT
PostWysłany: Śro 19:23, 16 Sty 2013    Temat postu:

A wiesz może czy robią wyprzedaż gratów typu jakieś filtry, zębatki, śruby i inne duperele co mieli na sklepie?
Asteros2012
PostWysłany: Śro 18:26, 16 Sty 2013    Temat postu:

Podobno w tym miesiącu już zamkną. Już rupiecie na złom wynoszą podobno bartek i reszta przenoszą się na Basen Górniczy pod nazwą Aries a Michał bd otwierał warsztacik z naprawą zawieszeń ale wiadomo trochę to potrwa zanim się osiądą.
4tSTUNT
PostWysłany: Śro 17:03, 16 Sty 2013    Temat postu:

Asteros2012 napisał:

/BTW Diabły zamykają. Idą w 2 różne strony.


tzn?? Wiesz coś więcej od kiedy co i jak?? Bo zamierzałem wał do przekucia korby tam dać i głowicę do regeneracji i pare drobiazgów.
Asteros2012
PostWysłany: Śro 16:22, 16 Sty 2013    Temat postu:

Sam rozbierałem swój rozwalony amor z tyłu i nie było problemów dało by rade bez wypuszczenia gazu ale potem nawet napełnienie olejem to problem by go nie zapowietrzyło. Jeśli ktoś wie jak to zrobić i ma pewność że da rade to można samemu a jeżeli nie to lepiej zapłacić te kilka stówek i dać na serwis.

/BTW Diabły zamykają. Idą w 2 różne strony.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group