Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Pon 21:17, 07 Maj 2018    Temat postu:

podsyłam numer na PW,
toivias
PostWysłany: Pon 20:06, 07 Maj 2018    Temat postu:

Henio podeślij mi proszę do siebie jakiś numer telefonu.
Podjąłbyś się przygotowania mojej głowicy pod nowe zawory?
henio12323 napisał:
zawleczka jest nakładana na prowadnice i wciskana, - zeby ją zdjac musisz wyprasowac prowadnice

i tak prowadnice wyciskasz od drugiej strony wiec zabezpieczenie ci nie przeszkadza, to jest tylko " stop" żeby nie przepchnąć przy montazu
toivias
PostWysłany: Pon 18:47, 23 Kwi 2018    Temat postu:

henio12323 napisał:
zawleczka jest nakładana na prowadnice i wciskana, - zeby ją zdjac musisz wyprasowac prowadnice

i tak prowadnice wyciskasz od drugiej strony wiec zabezpieczenie ci nie przeszkadza, to jest tylko " stop" żeby nie przepchnąć przy montazu

Po raz kolejny dziękuję Henio Smile Tak przypuszczałem ale wolałem się upewnić.
henio12323
PostWysłany: Pon 7:45, 23 Kwi 2018    Temat postu:

zawleczka jest nakładana na prowadnice i wciskana, - zeby ją zdjac musisz wyprasowac prowadnice

i tak prowadnice wyciskasz od drugiej strony wiec zabezpieczenie ci nie przeszkadza, to jest tylko " stop" żeby nie przepchnąć przy montazu
toivias
PostWysłany: Nie 22:36, 22 Kwi 2018    Temat postu:

Jak zdemontować zawleczki prowadnic zaworowych w RFSie? Przerabiał ktoś temat?
Czy da się prowadnice wycisnąć nie demontując ich?
wójo
PostWysłany: Nie 16:32, 20 Sty 2013    Temat postu:

około 100-150 C. Nie lepiej oddac do specjalisty ? Koszt nie jest spory w przypadku 4 zaworów a masz spokój. Sama wymiana prowadnic nie jest skomplikowana ale dobrze jest po tej operacji przefrezowac gniazdo zaworowe, a tego sam nie zrobisz chyba ze masz do tego narzędzia. Prostszy zestaw frezów do gniazd to wydatek około 3000zł.
Howard33
PostWysłany: Nie 14:09, 20 Sty 2013    Temat postu:

a jak mocno trzeba ją rozgrzać?
wójo
PostWysłany: Sob 22:30, 19 Sty 2013    Temat postu:

rozgrzewasz głowice, wyciskasz prowadnice, czyscisz gniazda, znowu rozgrzewasz głowice i wprasowujesz nowe, bez zadnych smarów.
4tSTUNT
PostWysłany: Sob 22:02, 19 Sty 2013    Temat postu:

Samamu nie wymienisz, oddaj do serwisu i tam na prasie je wycisną i wymienią.
Po wymianiu prowadnic trzeba często także szlifować gniazda zaworowe, więc samemu raczej nie masz co się bawić.
Howard33
PostWysłany: Sob 21:49, 19 Sty 2013    Temat postu: Jak wymieniać prowadnice zaworowe w KTM 450sx?

Prosiłbym o dokładny opis wymiany.Z góry dziękuje

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group