Autor Wiadomość
kompot
PostWysłany: Pią 16:18, 29 Mar 2013    Temat postu:

tak jak hacker mówi, jak jedna za mało to dołóż drugą wszystko skręć i sprawdź, jak dwie za mało to dołóż trzecią i sprawdzaj. Można też inaczej pokombinować kupując specjalny materiał na uszczelki (klingeryt).. jest on sprzedawany w różnych grubościach.
hacker33
PostWysłany: Pią 11:51, 29 Mar 2013    Temat postu:

Raczej robi się to metodą prób i błędów.
surfer
PostWysłany: Pią 11:03, 29 Mar 2013    Temat postu:

hacker33 napisał:
uszczelki pod cylinder występują w trzech grubościach ponieważ po założeniu cylindra tłok musi być równiutko z górną krawędzią cylindra.
więc to co wyciąłeś musi pomnożyć razy 5.
u mnie grubość uszczelki wyszła np. 0,7mm
tutaj filmik jak masz to mierzyć
http://www.youtube.com/watch?v=dyCQR9q10ug&list=PLF18F747131E80D9A&index=24


Powiedz mi jaki ja mogę mieć jak zdemontowałem głowice i tłok wystawał powyżej cylka a uszczelka jakaś jest.
Jak myślisz założyć na czysto bez uszczelki i pierścieni zmierzyć i wtedy mi pokaże grubość uszczelki??
Wiem ze dokręcając głowice uszczelkę lekko sprasuje.
hacker33
PostWysłany: Pon 21:02, 18 Lut 2013    Temat postu:

Sprzęt widać po kimś kto dbał.
kompot
PostWysłany: Pon 20:22, 18 Lut 2013    Temat postu:

no więc tak, wszystko złożone ładnie pięknie foto, kacik zagadał od kopa po złożeniu...Smile teraz mam kilka pytań:
-jaki olej do skrzyni...
-jaki płyn do sprzegła Magura, słyszałem że leją LHM...?? oryginalny troche za drogi.. :/
hacker33
PostWysłany: Pon 22:41, 04 Lut 2013    Temat postu:

kzq napisał:
hacker33 napisał:
uszczelki pod cylinder występują w trzech grubościach ponieważ po założeniu cylindra tłok musi być równiutko z górną krawędzią cylindra.
więc to co wyciąłeś musi pomnożyć razy 5.
u mnie grubość uszczelki wyszła np. 0,7mm
tutaj filmik jak masz to mierzyć
http://www.youtube.com/watch?v=dyCQR9q10ug&list=PLF18F747131E80D9A&index=24


Takie pomiary dotyczą jedynie silników 2T?


Wątpię.
Każdy silnik ma swoją serwisówkę i podane swoje zalecenia, tolerancje itd.
W mniejszych silnikach 2T KTM ma wymiar nie 0,0mm tylko np. -1mm
kzq
PostWysłany: Pon 17:03, 04 Lut 2013    Temat postu:

hacker33 napisał:
uszczelki pod cylinder występują w trzech grubościach ponieważ po założeniu cylindra tłok musi być równiutko z górną krawędzią cylindra.
więc to co wyciąłeś musi pomnożyć razy 5.
u mnie grubość uszczelki wyszła np. 0,7mm
tutaj filmik jak masz to mierzyć
http://www.youtube.com/watch?v=dyCQR9q10ug&list=PLF18F747131E80D9A&index=24


Takie pomiary dotyczą jedynie silników 2T?
kompot
PostWysłany: Nie 22:46, 03 Lut 2013    Temat postu:

gwint tak, naprawie na sprężynce. U siebie musiałem dać podwójną uszczelke pod cyl. aby było po dokręceniu równo, filmik fajny wszystko pokazane tak jak ma być..Smile
hacker33
PostWysłany: Nie 20:11, 03 Lut 2013    Temat postu:

uszczelki pod cylinder występują w trzech grubościach ponieważ po założeniu cylindra tłok musi być równiutko z górną krawędzią cylindra.
więc to co wyciąłeś musi pomnożyć razy 5.
u mnie grubość uszczelki wyszła np. 0,7mm
tutaj filmik jak masz to mierzyć
http://www.youtube.com/watch?v=dyCQR9q10ug&list=PLF18F747131E80D9A&index=24
Asteros2012
PostWysłany: Nie 16:13, 03 Lut 2013    Temat postu:

Jak bd naprawiał gwint? są specjalne sprężynki do naprawy gwintów.
kompot
PostWysłany: Sob 22:54, 02 Lut 2013    Temat postu:

cały dzisiejszy dzień poświęciłem swojej pomarańczy, troszke sie działo i chce się pochwalić swoimi efektami pracy..Smile zdjecia.
kompot
PostWysłany: Pią 21:16, 01 Lut 2013    Temat postu:

zaryzykuję..Smile znajomy składał na takich uszczelkach yz250 2004r i nic się nie dzieje Wink
henio12323
PostWysłany: Pią 21:05, 01 Lut 2013    Temat postu:

hehe a pomyslałeś o czymś takim jak grubość ? i szczelność? materiał musi byc odpowiedni. w przeciwnym razie np woda będzie sie przesączała i pomału szła na silnik. kilka mth i mozesz miec korbe wywaloną. a w karterach mozesz miec nieodpowiedni luz osiowy stosując uszczelkę o nieodpowiedniej grubości. zadna oszczędnosc... 150 to są groszowe sprawy przy serwisie wyczynowego 2T. a masz pewność że nic nie bedzie ciekło. o ile dobrze przygotujesz powierzchnie i odpowiednio skręcisz.
kompot
PostWysłany: Pią 21:02, 01 Lut 2013    Temat postu:

no pewno komplet nowych 150zyla a za to 15 tylko troche pracy..
henio12323
PostWysłany: Pią 20:58, 01 Lut 2013    Temat postu:

proszę cię tylko nie mów że chcesz te uszczelki zakładac do silnika oO

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group