Autor Wiadomość
bully
PostWysłany: Pią 13:11, 07 Cze 2013    Temat postu:

Tak serwisówka "ma" ale nie sugeruj się tym, bo poziom będzie napewno za wysoki, paliwka ma być na wysokosci mniej wiecej łaczenia gaźnika.
bartsx
PostWysłany: Pią 13:03, 07 Cze 2013    Temat postu:

witam a może ktoś ma ustawienie pływaka w gaźniku pwk 38??
hacker33
PostWysłany: Pią 8:30, 26 Kwi 2013    Temat postu:

Jak dla mnie to wytarcie iglicy na wysokości ząbków jest nie realne.
I brak sprężynki nie ma tutaj nic do rzeczy.
Bardziej bym się martwił czy nie stabilna pozycja iglicy w pionie nie wytarła samej iglicy na wysokości rozpylacza lub samego rozpylacza.

Natomiast jeżeli masz śrubę to sprężynkę dobrał bym z czegoś innego - długopisu czy czegoś.
Sprężynka ma za zadanie dociskać tylko iglicę do przepustnicy.
Więc jak nie masz tyle pieniędzy to kombinuj.
lukas029
PostWysłany: Pią 6:12, 26 Kwi 2013    Temat postu:

Chodzi o brak tej sprężynki. Nie ma tam amortyzacji więc pewnie coś się będzie ciągle wyrabiać, jak ta iglica..
Co teoretycznie powinno się zmienić po podwyższeniu iglicy (niższe ząbki więc iglica podwyższona?) ? Zmienia się reakcja na gaz w którymś zakresie obrotów czy jak?
KristofSX
PostWysłany: Czw 21:23, 25 Kwi 2013    Temat postu:

hej
można założyć odwrotnie, wiem bo kiedys tez takiego babola zrobiłem ;P
jeśli moto Ci hula na niższym ustawienu iglicy to nie ruszaj, szkoda robić kosztów.
lukas029
PostWysłany: Czw 20:42, 25 Kwi 2013    Temat postu:

Odświeżę temat, jak już założyłem..
Byłem w serwisie i jednak była źle założona ta przesłona przepustnicy. Moje pytanie- jak ją można źle założyć? w przepustnicy w to wycięcie mi ładnie wchodziło, nie widziałem innej opcji Rolling Eyes

Druga sprawa- dwa 'ząbki' w iglicy się wytarły prawdopodobnie przez brak sprężyny (chyba element 243):
http://france-racing.com/images2/72365-2_5/Starter-a-chaud-KEIHIN-FCR.jpg
(nie wiem dlaczego jej tam nie ma- ja nie odkręcałem iglicy.
No i za nową iglicę wołają 70zł, a za tą sprężynkę, która jest z kompletem (bodajże z tą śrubką czy czymś takim) 110zł.
Pytanie- Na ile to ważna sprawa? Z tego co pamiętam to drugi i trzeci ząbek od góry jest wytarty, ustawione jest na niższy.
hacker33
PostWysłany: Pią 10:59, 12 Kwi 2013    Temat postu:

bartsx napisał:
a może masz ustawienia 360 sx ??? pwk 38 gaźnik


Proszę
http://www.motor-talk.de/forum/aktion/Attachment.html?attachmentId=525771
lukas029
PostWysłany: Pią 10:18, 12 Kwi 2013    Temat postu:

Poszukaj serwisówki, tam powinno być coś napisane..
Tutaj jest jakaś do 380- nie wiem, czy to samo:
http://service.tanga-moteurs.ro/data/KTM_Manual_engine_250_380_1999_2003_english.pdf
Na pierwszych stronach jest napisane, że 1,5 obrotu
bartsx
PostWysłany: Pią 7:03, 12 Kwi 2013    Temat postu:

a może masz ustawienia 360 sx ??? pwk 38 gaźnik
lukas029
PostWysłany: Pią 7:01, 12 Kwi 2013    Temat postu:

z manuala:
http://c.wrzuta.pl/wi17690/0d5f090e0010111751646086/ustawienie_gaznika
Który gaźnik będzie w exc 450? 400/520 EXC RAC. ?
bartsx
PostWysłany: Pią 6:53, 12 Kwi 2013    Temat postu:

Mam takie pytanie odnośnie gaźnika może ktoś powie ile obrotów śrubki trzeba odkręcić od paliwa żeby była jak najlepsza dawka paliwa?? czy jest coś takiego w książce?
Kudłady
PostWysłany: Czw 22:10, 11 Kwi 2013    Temat postu:

no to ładnie narobiłeś bigosu Razz
Daniel_83
PostWysłany: Czw 9:39, 11 Kwi 2013    Temat postu:

Kudłady napisał:
a co rześ tak nakrecił ze na 1500 zł kolego ??


Pokręciłem troszkę śrubką przy gaźniku tą od mieszanki, i taki był tego końcowy efekt:

http://imageshack.us/a/img689/8822/zdjcia0027c.jpg

W serwisie powiedzieli mi że to od wysokiej temperatury (za mało paliwa, za dużo powietrza) tłok się przytopił i narobił bałaganu w cylindrze.
Kudłady
PostWysłany: Śro 15:09, 10 Kwi 2013    Temat postu:

lukas029 poszło PW do Ciebie
lukas029
PostWysłany: Śro 7:56, 10 Kwi 2013    Temat postu:

Kudłady może znasz jakieś dobre serwisy w poblizu gdzie mogą ustawić gaźnik? Bo widzę, że ze zgorzelca jesteś a to już niedaleko..

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group