Autor Wiadomość
Kajtek DBL
PostWysłany: Sob 20:10, 07 Paź 2017    Temat postu:

Szły szły lagi 48. To były przejściówki.
henio12323
PostWysłany: Sob 19:24, 07 Paź 2017    Temat postu:

w 2002 roku z tego co wiem nie szło 48mm.. wiec masz lagi prawdopodobnie z innego modelu.

na dole chyba jest jakis numer modelu lag po którym da sie dojść co i jak

w 48 katalogowo oleju wchodzi ( lustra) 80-120mm , standard to 110
Kajtek DBL
PostWysłany: Sob 16:07, 07 Paź 2017    Temat postu:

Lustro oleju od górnej krawędzi rury prowadzącej powinno znajdować się w przedziale 110~100ml.

https://www.youtube.com/watch?v=glG3gUjxjEU&list=LLnh5Lnug2I4AdI0UALTVkIg&index=43
Kowalekktm
PostWysłany: Sob 12:28, 07 Paź 2017    Temat postu: Wymiana oleju w przednich lagach KTM EXC 520 2002

Witam , wiem że temat się powtarza ale nie znalazłem żadnej konkretnej podpowiedzi na temat, wymieniam olej w lagach w KTM EXC 520 wyprodukowanego pod koniec 2002 roku lagi są grubości 48 mm ile mam wlać tego oleju do jednej lagi ? Bardzo proszę o pomoc lub link do serwisów na ten temat.
Asteros2012
PostWysłany: Nie 0:36, 10 Lut 2013    Temat postu:

http://www.youtube.com/watch?v=glG3gUjxjEU A tu filmik jak to powinno wyglądać tylko bd się różniła właśnie ta wysokość rurki. Dobrze pokazane jak odpowietrzyć lage
bully
PostWysłany: Sob 18:53, 09 Lut 2013    Temat postu:

jasne że będzie inaczej chodzić, jesli wlejesz inną lepkośc lub inną ilośc ale tego sie nie robi. w serwisówce pisze dokładnie ile ma być oleju i jaki ma byc do odpowiednich lag. Utwardzisz lagi olejem to znowu ze spręzyną nie będzie współgrać.\
To tak jak do auta z seryjnymi amorami wlozyc twarde niskie spręzyny lub na odwrót do seryjnej spręzyny włozyć sportowy amortyzator, w kazdym wypadku będzie kicha.

Mistrzu nie powiem ci ile jak to w 525 2005 bo nie mam takiej serwisowki ale do 525 2003 (podejrzewam że te same lagi) bo 48mm serwisowka mówi tak:
EXC:
olej 5W poziom - 110mm
SX:
olej 5W poziom - 90mm
Dodam że różnica między lagami nie wynika tylko z poziomu oleju!
Poziomy mierzysz bez spręzyn na maksymalnie wciśniętej ladze, jest to poziom od samego czubka lagi do poziomu oleju, przedtem pamiętaj żeby odpowietrzyć, bo inaczej pomiar bedzie błędny. Laga odpowietrzona to tak której środkowy trzpień chodzi bez przeskoków cały czas z równą siła. Najlepeij z 5 minut ruszać nim góra dół.

Dodam że bo lagi 48 WP jest wiecej niż 0,5 L więc na pewno masz teraz za mało
kzq
PostWysłany: Sob 12:47, 09 Lut 2013    Temat postu:

Chcę sobie kupić uszczelniacze do lag: http://allegro.pl/uszczelniacze-lag-ariete-ktm-exc-sx-250-00-02-i3000969737.html
oraz olej, do mnie powinien pójść 5W, wystarczy Valvoline fork oil czy lepiej zainwestować w oleje innej marki? Laga 43mm
Chyba kupię taki: http://ktmsklep.pl/produkt/46/255/2556/motorex-olej-do-amortyzatorow-racing-fork-oil-5w

Lagi mam zdjęte, są tak samo ustawione, jednak jedna przy mocnym naciśnięciu schodzi mniej niż druga, czy wymiana oleju pomoże czy może być jakaś inna przyczyna?
henio12323
PostWysłany: Sob 10:20, 09 Lut 2013    Temat postu:

jak masz lagi 48 to nie ma prawa wywalić Wink po pół litra


tak w twardosci nie czułem mega róznicy, a przejechałem się na praktycznie tylko wilgotnym zawieszeniu ( tak żeby nie zatrzeć ) zawieha przed i po zalaniu pracowała na małych nierównosciach tak samo Very Happy

ale przy skokach ilość oleju ma juz bardzo duzy wpływ. poduszką powietrzną jak najbardziej warto sobie wyregulowac pod styl jazdy., jak ktos np katuje troche exc na torze to warto nalać tą wyzsza wartosc czyli 550 ml np na lage.
darys
PostWysłany: Sob 7:58, 09 Lut 2013    Temat postu:

A ma ktoś może do tego serwisówke bo wczoraj zalałem 0,5 l w5 do każdej z lag i boje się żeby nie wywaliło nowych uszczelniaczy
4tSTUNT
PostWysłany: Pią 22:48, 08 Lut 2013    Temat postu:

Kurde mnustwo sprzecznu=ycj informacji Very Happy.
Henio mówił raz że olej w zawieszaniach WP mało wpływa na jego prace tzn pisał że jechał raz bez oleju na próbę i zawieszenie normalnie pracpowało Very Happy
sobek1985
PostWysłany: Pią 22:22, 08 Lut 2013    Temat postu:

bully olejem tez sie reguluje.nawet jak zalejesz olej o gestosci 2,5w juz zawias inaczej chodzi.
bully
PostWysłany: Pią 16:39, 08 Lut 2013    Temat postu:

zawiasu nie reguluje się ilością oleju, tylko sie kręci zaworkami Shocked
No i wchodzi nieco ponad litr jak pisali niżej, byle po równo do lag.
sobek1985
PostWysłany: Śro 9:48, 06 Lut 2013    Temat postu:

dokladnie im wiecej oleju wlejesz tym poduszka powietrzna jest mniejsza a co za tym idzie zawias twardszy. np w exc zawias jednoobiegowy z rocznikow 08-11 poduszka powietrzna na zlozonym amortyzatorze wynosi min 80mm a max 130mm
bartex
PostWysłany: Śro 9:31, 06 Lut 2013    Temat postu:

sobek1985 napisał:
wchodzi 1.2 lub 1.3 zalezy czy chcesz miec twardsze zawieszenie.zdecydowanie polecam olej ohlins.najlepszy dostepny na rynku.


Więcej = twardziej? Bo czasem logika błędnie podpowiada a u mnie w beton w porównaniu do kumpla 450tki

Przy okazji nowy z EXC 250 4t Wita Wszystkich
Z góry dzięki za wyrozumiałość bo to moja pierwsza miotła do latania Wink

__________________________
Bartek - EXC 250 4T 2003r
sobek1985
PostWysłany: Wto 22:08, 05 Lut 2013    Temat postu:

wchodzi 1.2 lub 1.3 zalezy czy chcesz miec twardsze zawieszenie.zdecydowanie polecam olej ohlins.najlepszy dostepny na rynku.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group