Autor Wiadomość
Gieeru
PostWysłany: Pon 14:01, 11 Lut 2013    Temat postu:

Jeżeli chodzi o sprawdzanie poziomu oleju w LC4,to z tego co Ja wiem, i tak robię, to sprawdzamy na dokręconym korku i na ciepłym silniku.(mniej więcej ok. 5 minut po zgaszeniu)
hubertsj413
PostWysłany: Nie 15:57, 10 Lut 2013    Temat postu:

Wielkie dzięki za info:). pozdro Hubert
maciek
PostWysłany: Sob 10:45, 09 Lut 2013    Temat postu:

KTM LC4 350 był z tego, co wiem produkowany w latach pod koniec 93 do roku 95 Te wersje są dosyć słabe, jeżeli chodzi o KM, ale silniki mają spory moment i dobrze się sprawują.
KTM Enduro 350 LC 4-suwowy, jedno cylindrowy chłodzony cieczą o pojemności 348,00 ccm
Moc silnika 38,00 KM (27,56 kW)) przy 9000 Obr./min prędkość maksymalną 130 kmh waga około 122kg
wójo
PostWysłany: Sob 10:00, 09 Lut 2013    Temat postu:

z tymi czesciami w serwisie to róznie moze byc, do nowszysch modeli owszem jest wszystko nawet najdziwniejsza i najmniejsza podkłądka ale do starszych modeli, powyzej 10 lat pewnych czesci sie juz nie produkuje, i jak nie ma ich nikt w magazynie to po prostu nie sa dostepne.
4tSTUNT
PostWysłany: Pią 22:51, 08 Lut 2013    Temat postu:

Zazwyczaj olej się sprawdza na niedokręconym korku. Myślę że w lc4 jest podobnie, jak nie poprawcie mnie Smile)
Kaszi
PostWysłany: Pią 22:37, 08 Lut 2013    Temat postu:

I czy ktoś próbował przekładki silnika od jakiegoś innego motocykla nie koniecznie KTM ?[/quote]

Ja mam KTM LC4 z silnikiem ER5.
hubertsj413
PostWysłany: Pią 21:19, 08 Lut 2013    Temat postu:

kolejne pytanie jak w tych LC4 sprawdza się poziom oleju na dokręconym czy odkręconym korku?

I czy ktoś próbował przekładki silnika od jakiegoś innego motocykla nie koniecznie KTM ?
hubertsj413
PostWysłany: Czw 16:21, 07 Lut 2013    Temat postu:

no najwidoczniej szukanie muszę jeszcze potrenować ;P
A rok produkcji 1994.
Dzięki za info. Wink
4tSTUNT
PostWysłany: Czw 10:46, 07 Lut 2013    Temat postu:

To na pewno źle szukałeś Razz
Nie pisz posta pod postem w takim krótkim czasie tylko edytuj Razz.
Tu może czegoś sensownego się dowiesz http://www.ktmracing.fora.pl/lc4,2/ktm-lc4-400-er,1373.html
I swoją drogą co do cześci to serwis na pewno musi je mieć i na marginesie który to rok?
hubertsj413
PostWysłany: Czw 0:34, 07 Lut 2013    Temat postu:

A czy ktoś w ogóle spotkał się z tym modelem? Bo na forum nic nie znalazłem (chyba że źle szukałem). Z góry dziękuje za pomoc i wyrozumiałość.
hubertsj413
PostWysłany: Czw 0:23, 07 Lut 2013    Temat postu: ER 350 kilka pytań

Witam. jestem tu nowy ponieważ jakiś czas temu nabyłem KTMa LC4 ER 350 przynajmniej tak jest w dokumentach. Jak już zdążyłem się zorientować bardzo ciężko z gratami do niego. Czy ktoś może się orientuje z jakich innych pojemności dopasowywać np regulator napięcia? A czy w tą ramę mógłbym zmieścić inny silnik od LC 4 ale nowszy żeby nie trzeba kopać.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group