Autor Wiadomość
szaman108
PostWysłany: Pon 13:32, 17 Lut 2014    Temat postu:

W pomieszczeniu gdzie trzymam kajtka temperatura około 10' jeżdżę przy 5' lub więcej tu w Irlandii zimy nie ma jako takim,myjkę mam u siebie tylko zimna woda podgrzewacz jeszcze nie naprawiłem wiec na moje to będzie zużycie uszczelniaczy w końcu moto kupione niedawno to wychodzą bolaczki Smile lagi mam grube wiec chyba będzie to WP48 muszę jeszcze zmierzyć grubość oski,moto z 2002 SX to może mieć zawieche z modelu 525 Very Happy
bartek85
PostWysłany: Pon 13:23, 17 Lut 2014    Temat postu:

Do Marzocchi 91 wchodzi 600 ccm oleju 7,5 na lagę.
henio12323
PostWysłany: Pon 9:38, 17 Lut 2014    Temat postu:

jest duzo zimniej i guma się twardsza robi i zimą to zawiecha leci momentalnie ;P

mi kiedys pociekła bo umyłem zimne moto na myjce z ciepłą wodą, pociekła troche, ale po kilku km przestała Very Happy i jeszcze jakis czas tak latałem ( jedynie troche oleju dolałem ) no ale tak czy siak lepiej zmieniac od razu komplet
szaman108
PostWysłany: Nie 23:51, 16 Lut 2014    Temat postu:

Witam to jakaś plaga dziś trochę pobawiłem się z kajtkem,dwie niedziele do tyłu zero jazdy choroba mnie załatwiła Sad i ku mojemu zdziwieniu olej na lewej ladze więc szykuje się naprawa Evil or Very Mad
henio12323
PostWysłany: Czw 15:36, 13 Lut 2014    Temat postu:

1) uszczelniacze olejowe OBA na pewno a czy przeciwpyłowe to juz zalezy w jakim są stanie. jak sparciałe dobite to warto wymienic

2) nie wiem ile oleju
3) w zasadzie to róznicy nie ma, czasami niektóre firmy podają sprzeczne ifno np w motorexie było u proiducenta że półsyntetyk na butelce że syntetyk itp bardziej tutaj liczy się to jak ten olej pracuje
janjjj
PostWysłany: Czw 13:43, 13 Lut 2014    Temat postu:

Trochę odświeżę temat, bo tez mam dokładnie KTM exc 250 z 1998 roku i muszę wymienić olej i uszczelniacze w lagach.

I teraz pytanie, bo z tego co się zorientowałem ogólnie są uszczelniacze olejowe i kapturki przeciwpyłowe. Ogólnie cieknie mi olej z jednej lagi, to wystarczy, ze wymienię tylko te uszczelniacze olejowe?

I druga sprawa w końcu ile wchodzi oleju do jednej lagi?
Bo w serwisówce nie mogę znaleźć (tam jest zwykłe zawieszenie nie up side down bo to 1998 rok)
I jaki olej lać synetyk do lag czy mineralny do lag (czym to się różni?)

Dzięki i pozdrawiam
bully
PostWysłany: Nie 19:37, 17 Lut 2013    Temat postu:

7,5W nie 5W !! 98 to lagi marzochi, i wchodzi tam chyba 750ml ale nie pamietam czy do dwóch czy do jednej. Kup na wszelki wypadek 2 litry.
ma być po prostu 140mm od końca przy ścisniętej ladze bez spręzyny.
DamianEXC250
PostWysłany: Czw 23:01, 14 Lut 2013    Temat postu:

Dzięki za szybką odpowiedź. Smile
henio12323
PostWysłany: Czw 21:28, 14 Lut 2013    Temat postu:

olej - przy amatorce w zasadzie obojętne. lepiej zalać byle jaki olej ale do zawieszeń, i za rok znów go wymienic. niz kupic jakis super ohlinsa olej i śmigać kilka lat na tym. ja leje co sie da kupic, motul. agip. silkolene. znaczących róznic nie czuje Smile prócz oszczędnosci. no i fakt nie smigam zawodowo zeby to czuć. co do oleju to idzie 5W

a co do ilosci wszystkie informacje mogą byc prawidłowe Wink bo oleju nie idzie dokładna ilośc w ml, najdokładniej to jest mierząc wysokosc słupa oleju w ladze w odpowiednich warunkach. sprawdź w ksiązce serwisowej co ciekawego piszą Wink
DamianEXC250
PostWysłany: Czw 16:36, 14 Lut 2013    Temat postu: EXC 250 olej i uszczelniacze lag.

Witam mam ktm-a exc 250 z 1998 roku i mam małe pytanko, jaki olej i jakiej firmy uszczelniacze byście mogli mi polecić (jakieś dobre i sprawdzone przez was). Orientujecie się może ile dokładnie wchodzi oleju do jednej lagi bo mam sprzeczne opinie, jedni mówią że niecałe 400ml zaś drudzy że około 450ml. Jeśli ktoś jeździ takim sprzętem to był bym wdzięczny za info przy jakiej ilości oleju zawieszenie pracuje optymalnie. Z góry dzięki za pomoc pozdro.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group