Autor Wiadomość
hacker33
PostWysłany: Nie 23:53, 09 Cze 2013    Temat postu:

Ta dysza jest dobra.
bartek85
PostWysłany: Nie 19:38, 09 Cze 2013    Temat postu:

Czy to dysza wolnych obrotów do PWK 39 ?
http://www.larsson.pl/index.php?c=r&no=MzQ3MTE2Nw==
Chce sobie zmienić na mniejszą bo coś kopci na wolnych obrotach, a nie pamiętam jak wygląda. Nie chce dwa razy rozbierać tylko kupić i od razu wpakować.
Dyszę główną już mam 170 iglica NOZI najniżej położona, a jeszcze mi pluje olejem na wolnych obrotach. Spalanie ok 10 l więc w normie. Mieszanka 1:50.
hacker33
PostWysłany: Pon 11:25, 03 Cze 2013    Temat postu:

Czy macie jakiś sposób na wymianę dysz w gaźniku PWK.
Chodzi mi dokładnie o spuszczanie paliwa.
W FCR była śrubka do spuszczania i malina.
Tutaj nie ma i denerwuje mnie, że muszę co 3 minuty zlewać cały gaźnik paliwa po silniku na glebę żeby wymienić dyszę.
Jak wy sobie z tym radzicie?

PS. Widziałem, że są gaźniki które mają taką śrubkę.
Nie wiem tylko czy jednak komora pływakowa będzie pasować do mojego?
http://img15.allegroimg.pl/photos/oryginal/32/70/55/67/3270556741
hacker33
PostWysłany: Śro 0:36, 20 Mar 2013    Temat postu:

Mam gaźnik 39mm
Jak się okazało mierzony na wylocie ma 40mm.
Natomiast w miejscu gdzie jest przepustnica 39mm.

To tak dla informacji aby ktoś się nie dał nabrać i nie kupił "tuningowego" gaźnika

Natomiast PWK 38 ma na wylocie 38,5mm
maciek
PostWysłany: Sob 16:09, 23 Lut 2013    Temat postu:

http://www.keihincarbs.com/carbs/pwk/gate.html
pawcios
PostWysłany: Pią 16:31, 22 Lut 2013    Temat postu:

wiesz, mierzę jak każdy inny gaźnik..przy łączeniu z króćcem od głowicy...nawet nie przyszło mi do głowy,że średnica przy samej przepustnicy może być o 2 mm mniejsza
mariantofana
PostWysłany: Pią 13:14, 22 Lut 2013    Temat postu:

powiedz mi w którym miejscu mierzyłeś? bo z tego co się orientuję to ten wymiar określa średnice gardzieli w najwęższym miejscu czyli na styku przepustnicy i gardzieli. Dolot przy samym króćcu łączącym z głowicą to można sobie rozwiercić nawet do 45mm tak samo intake bell i to nie będzie równe z tym że gaźnik będziesz miał 45mm.
pawcios
PostWysłany: Pią 11:35, 22 Lut 2013    Temat postu:

hacker33 sam się gubię w tych średnicach...Może ciut z innej beczki, ale w moim exc400 oryginalnie przychodzi FCR39 i z ciekawości przy czyszczeniu mierzyłem i mam średnicę 41 (taką jak FCR41 lub w nowszym FCR41MX). I sam już nie wiem czy to jest oryginalnie czy ktoś już zmieniał gaźnik
bully
PostWysłany: Pią 7:43, 22 Lut 2013    Temat postu:

Byś zadał to pytanie trzy dni wczesniej to bym ci oryginal zmierzył ale już założyłem i nie chce mi się zdejmować Razz
Gaxnik z pierwszego linku wygląda na gaźnik z lat 90tych, na wiekszym gaźniku ci dól zesłabnie, a nieznacznie góra się poprawi
hacker33
PostWysłany: Czw 20:17, 21 Lut 2013    Temat postu: Gaźnik Keihin PWK

Zainteresował mnie ten gaźnik.
Jednakże KTM nigdy nie montował 40mm gaźników.
Czy ktoś wie o co tu może biegać?
Czy jest możliwe że to jest 38mm tylko pomiar jest w złym miejscu i wyszło 40?
http://allegro.pl/ktm-exc-sx-125-200-250-300-380-gaznik-keihin-cr-kx-i3036158166.html
http://allegro.pl/gaznik-keihin-pwk-2t-ktm-yamaha-kawasaki-suzuki-i3042069270.html

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group