Autor |
Wiadomość |
Pinokio |
Wysłany: Nie 20:32, 07 Mar 2010 Temat postu: |
|
KristofSX napisał: | hej, 450 i 525 pasuje bo wszystko jest to samo tylko różnią się skokiem tłoka, nie wie jak to wygląda w przypadku 250 i 380, musiał byś popytać w serwisie jakimś, może przedzwoń do ktm polska, bo faktycznie może tak być. pozdro |
a 380 to nie jest 2takt czasem ??
jesli tak to od 4T nie będzie pasował |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Nie 22:02, 02 Sie 2009 Temat postu: |
|
hej, 450 i 525 pasuje bo wszystko jest to samo tylko różnią się skokiem tłoka, nie wie jak to wygląda w przypadku 250 i 380, musiał byś popytać w serwisie jakimś, może przedzwoń do ktm polska, bo faktycznie może tak być. pozdro |
|
|
Fummol |
|
|
KristofSX |
|
|
Fummol |
Wysłany: Czw 15:16, 30 Lip 2009 Temat postu: |
|
Prawie by się zgadzało, mechanik zobaczył ze cylinder był spawany pewnie wcześniejszy właściciel zostawił wodę na zimę, od środka też jest pęknięty i pełno w nim dziurek od spawania... mam teraz prośbę o jakąś dobrą stronę z nowymi cylindrami do 380 z 98 roku. |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Śro 17:29, 29 Lip 2009 Temat postu: |
|
hej. prawdopodobnie skończyły się pierścienie. pozdro |
|
|
Fummol |
Wysłany: Nie 11:46, 26 Lip 2009 Temat postu: Ciężko odpalic |
|
Witam mam problem z KTM 380 EXC nie chce zapalić z kopa a z po pychu jakoś pali, nawet dobrze. Może to przez słaba iskrę. Może ktoś miał podobną sytuację proszę o rade. |
|
|