Autor |
Wiadomość |
Gieeru |
Wysłany: Pią 13:18, 15 Mar 2013 Temat postu: |
|
Wróciłbym do oryginału i nawet się nie bawił w jakieś inne rozwiązania, gdyby ten oryginalny zapłon nie był tak bardzo podatny na uszkodzenie.
Ponieważ można wymienić stator na nowy i niby wszystko cacy, ale nie wiesz czy za kilka dni, czy tygodni nie padnie dioda w cewko-module i nowiutki stator pójdzie się jeb*ć. |
|
|
Rysiek24 |
Wysłany: Czw 14:36, 14 Mar 2013 Temat postu: |
|
no to chyba ten zaplon krokodyla jednak nie jest taki idelany , ja bym wrocil do oryginalu |
|
|
Gieeru |
Wysłany: Śro 21:40, 13 Mar 2013 Temat postu: |
|
ale z tego co wiem to na dwóch żółtych kablach wychodzących ze statora powinno być napięcie od 20V do 80V w zależności od obrotów, i takie jest u mnie,wiec chyba stator jest ok |
|
|
wójo |
Wysłany: Śro 21:20, 13 Mar 2013 Temat postu: |
|
ładowanie nie ma nic wspólnego z cdi, moze stator masz uszkodzony. |
|
|
Gieeru |
Wysłany: Śro 20:35, 13 Mar 2013 Temat postu: Problem z ładowaniem lc4 620 egs. |
|
Na początek mam pytanie,czy ktoś z forumowiczów ma może cdi od Krokodyla ze stronki zaplon.pl?
Z tego co wiem to Krokodyl jest solidny i to nie jest żadna lipa, bo czytałem trochę o tym i rozmawiałem z Krokodylem i ludzie na tym śmigają.
Lecz ja mam problem! Moto ma iskrę i pali ładnie lecz jest problem z ładowaniem. Byłem pewien ze to sprawka regulatora, więc kupiłem drugi. Dzisiaj przyszedł więc napalony poleciałem do garażu, podpiąłem dopiero zakupiony regulator,a tu du*a... to samo!
Na wolnych obrotach na kablach jest 12.45V
A na kondensatorku tym obok regulatora jest + - 13V
Po odłączeniu lampy na kablach 13.60V
A na kondensatorze 13.80V
Gdy jest bez lampy to po dodaniu gazu, na kablach napięcie spada z 13.60V na 13.40V
Jak ktoś może ma takie cdi od Krokodyla to proszę o mały opis jak to ma podpięte ,jak mu to działa, na jakim aku itp.
KAT świeżutko po remoncie, dopiero dotarty,wiosna idzie, a ja walczę z tym już kilka tygodni. Ręce opadają... |
|
|