Autor Wiadomość
Tomek
PostWysłany: Nie 15:57, 19 Lip 2015    Temat postu:

W 990 Adventure filtr nie jest zintegrowany z pompą wiem bo wyjmowałem w celu czyszczenia. Są dwa filtry papierowy i skarpeta. Pytałem w sklepie cały zestaw jest do kupienia za ok 550 zł. hacker33 dobrze pisze, że coś jest nie tak z bakiem bo pełno tam syfu w nowym motocyklu.
Rysiek24
PostWysłany: Nie 23:53, 04 Maj 2014    Temat postu:

a powie ktos cos wiecej na temat tych filtrow i wadliwych zbiornikow paliwa ? w 990 nie wymienia sie samego filtra paliwa bo jest zintergrowany z pompa ? mozna dolaczyc pod zbiornikami 2 male filtry na wezyki ?
Six days
PostWysłany: Pon 16:44, 01 Lip 2013    Temat postu:

Temat trochę przeterminowany , ale może komuś pomoże , w 990 jest zintegrowany filtr wraz z pompą paliwa i zestaw o którym pisze Tomek , to zalecany przez fabrykę mod , który ma uchronić przed zatarciem pompę paliwa ... ja o tym nie wiedziałem ...
Ten zestaw to zmodyfikowany pre filtr ... inny niż w oryginale ... zmieniłem pompę na nową i tam już był ten mod .
hacker33
PostWysłany: Czw 10:41, 21 Mar 2013    Temat postu:

Wiem, że taki problem z filtrami występuje również w KTM 690.
I użytkownicy we własnym zakresie montują dodatkowy filtr paliwa.
A wina nie leży w paliwie tylko w jakości wykonania zbiornika paliwa.
Poniżej filtr z 690



A tak rozumiem wygląda twój filtr?




Możliwe, że coś mądrego wyczytasz tutaj:
http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=461827
piasektt
PostWysłany: Czw 10:00, 21 Mar 2013    Temat postu:

Nie przebieg, a jakość paliwa odgrywa tu niebagatelną rolę. Jak masz, podrzuć fotkę filtra i jakieś oznaczenia może uda się coś dobrać.
Tomek
PostWysłany: Czw 19:28, 14 Mar 2013    Temat postu: Filtr paliwa lc8 ADV 990

Postanowiłem opisać taki przypadek. Rok temu mój motocykl przestał przyspieszać przy ok 5 tys obrotów dostawał czkawki. Podłączyłem do kompa ale nic, żadnych błędów więc od razu skierowałem swoje oczy na pompę paliwa. Ponieważ pompa od początku mi ciekła wreszcie miałem dobry pretekst żeby ją wyjąć i przy okazji sprawdzić filtry. Filtr po stronie ssącej pompy był zupełnie czarny ewidentnie zatkany. W sumie normalna rzecz filtr się zapycha tylko u mnie stało się to przy przebiegu niecałe 5 tys kilometrów. Z zadzwoniłem do serwisu i otrzymałem informację, że samych filtrów nie sprzedają, są całe zestawy naprawcze w cenie ok 550 zł. Podziękowałem i przeprowadziłem samodzielna regenerację filtra po której mój motocykl śmiga do dzisiaj.
Ponieważ sezon za pasem pomyślałem, że dobrze by zmienić filtr na nowy ale ciągle obowiązuje opcja całego zestawu naprawczego. A może ktoś z was słyszał o zamiennikach w końcu podobne filtry do innych pojazdów kosztują niewiele. I czy w ogóle słyszeliście o przypadkach zatkania filtra przy takim przebiegu.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group