Autor |
Wiadomość |
ujek21 |
Wysłany: Nie 11:24, 17 Mar 2013 Temat postu: |
|
Paczałem wczoraj na tą osłonke przy zębatce i stwierdziłem że 15 nie wejdzie bez demontażu tej osłony. No nic pojeżdżę jeszcze na tym przełożeniu jakie mam aż sie skończy i póżniej pokombinuje coś z tylną |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Sob 22:25, 16 Mar 2013 Temat postu: |
|
tu nie chodzi tylko o top speed, na dłuzszych przełozeniach moto inaczej sie zachowuje. np jak latasz w enduro i masz chociazby kałuże, na krótkich przełozeniach szybko postawisz moto do pionu.. ale co dalej jak juz bieg sie skonczył. z kolei jak masz dłuzsze przełożenie moto łatwiej jest na dłuzej postawic lekko do pionu zeby tego typu przeszkody omijać. |
|
|
Poramańcz |
Wysłany: Sob 13:42, 16 Mar 2013 Temat postu: |
|
Ja w 530 mam obecnie 14/50. Po skończeniu tego zestawu założę 14/52. Mnie top-speed nie interesuje. |
|
|
jess34 |
Wysłany: Pią 18:29, 15 Mar 2013 Temat postu: zebatka |
|
Użytkuje 530 exc-r, zbytnio nie różni się od Twojego. Kombinowałem z zębatkami wyszło tak. 13/52 moc ale stal w miejscu, 13/45 moc i przyspieszenie ale jakoś nie tak czego oczekiwałem. Najlepiej to 14/48 prawie ideał. Jak założysz 15 na zdawczą zawsze może braknąć miejsca na błoto i np.jakiś zabłąkany kamyczek i wtedy kupa, rozwala osłonę i pompkę sprzęgła. Takie moje zdanie POZDRO |
|
|
grzegorzszw |
Wysłany: Pią 18:18, 15 Mar 2013 Temat postu: |
|
Możesz najpierw teoretycznie posprawdzać różne warianty tutaj i dopiero zdecydować:
http://www.gearingcommander.com/ |
|
|
ujek21 |
Wysłany: Pią 16:25, 15 Mar 2013 Temat postu: |
|
myśle ze jeden to by było troche mało, 15 założe |
|
|
Asteros2012 |
Wysłany: Pią 16:23, 15 Mar 2013 Temat postu: |
|
Jeden ząb robi różnice |
|
|
ujek21 |
Wysłany: Pią 16:14, 15 Mar 2013 Temat postu: Przełożenia KTM EXC 450 |
|
Witam zastanawiam sie nad zmianą przedniej zębatki, teraz mam przełożenie 13/52 czyli najkrótsze. Chciałem was zapytać czy jak zmienie na 15 to będzie jakaś różnica? bo jednak za często trzeba biegi ciepać na tym przełożeniu;p |
|
|