Autor |
Wiadomość |
Keny |
Wysłany: Pon 6:56, 25 Mar 2013 Temat postu: |
|
Wcześniej strzelał , ale bez przesady , natomiast przy ustawieniu iglicy na 3 i regulacji składu mieszanki na 2 i 1/2 obrotu drastycznie zwiększyło się napierdzielanie z tłumika (tłumik przelotowy - wata jest) .
Jak przyjdzie now igliczka to zamontuję gaźnik po małej przeróbce i dam znać czy coś to dało  |
|
 |
kzq |
Wysłany: Nie 22:59, 24 Mar 2013 Temat postu: |
|
Możesz mieć dziurę gdzieś w wydechu, załatałem cementem do wydechów to przestało strzelać, ale ten cement coś puszcza i zaczyna znów strzelać  |
|
 |
4tSTUNT |
Wysłany: Nie 22:31, 24 Mar 2013 Temat postu: |
|
Jak wali w tłumik możesz mieć wywalone zawory lub np brak waty  |
|
 |
wójo |
Wysłany: Nie 15:12, 24 Mar 2013 Temat postu: |
|
strzelanie z wydechu to nie koniecznie objawy zle zestrojonego gaznika |
|
 |
Keny |
Wysłany: Nie 15:02, 24 Mar 2013 Temat postu: |
|
Czyli metoda prób i błędów pozostała , narazie zostawie zadrutowane , a jak będzie to samo to usunę drutowanie , faktycznie jak był ustawienie mieszanki 1 i 3/4 to mn iej strzelał , a jak ustawiłem 2 i 1/2 czyli bogatsza miesznka to walił nieźle w tłumik i bardziej się dławił.
Ale i tak czekam na dyszę , zostawię na 4 rowku. Po sprawdzeniu dam znać czy coś to dało. |
|
 |
madart |
Wysłany: Nie 14:32, 24 Mar 2013 Temat postu: |
|
na czwarty
wieksza dawka paliwa nie koniecznie rozwiaze twoj problem, z reguly jest dokladnie odwrotnie - trzeba zmiejszyc. Ale to musisz sie przejechać zeby stwierdzić.
Jeśli po dodaniu gazu masz odrazu dławienie to paliwa jest za dużo, jeśli przesadzisz w drugą strone to najpierw bedzie ogień przez ułamek sekundy a potem duszenie |
|
 |
Keny |
Wysłany: Nie 13:57, 24 Mar 2013 Temat postu: |
|
"Zadrutowałem" ten czarny element od pręcika pompki przyspieszacza z elementem metalowym od gazu. Skok zrobił się większy a tym samym wtrysk paliwa bardzo się poprawił. Nie zakładałem gaźnika ponieważ zamówiłem dyszę od regulacji składu mieszanki (tuningową). Nie będę musiał demontować gaźnika aby wyregulować skład mieszanki. Mam zagwozdkę z iglicą tzn. ustawić ją tak jak było czyli czwarty rowek czy ustawić na trzeci?! Jak macie ustawione iglice?
 |
|
 |
Keny |
Wysłany: Nie 10:27, 24 Mar 2013 Temat postu: |
|
Tylko , że ja mam gażnik FCR MX 39 (2001r.) , membrana dobra, sprężna membrany dobra . Pozostaje jedynie teoretycznie założyć tuningową sprężynę zewnętrzną przy gaźniku , która "naciska" na pręcik od pompki przyśpieszacza , innej regulacji wg. mnie nie ma  |
|
 |
madart |
Wysłany: Nie 8:49, 24 Mar 2013 Temat postu: |
|
wszystko co ci trzeba jest w tym temacie powyzej
dodatkowo
1. test manetki TYLKO podczas jazdy
2. Ustawienie iglicy i srubki skladu mieszanki nie ma zadnego wplywu na dławienie - tylko czas i moment wtrysku
3. regulujesz czas wtrysku przed manipulacje widelcem popychajacym czarny plastik od pompki
miłej zabawy, mnie to zajeło 2dni jeżdzenia z kroplówką zamiast baku  |
|
 |
grzegorzszw |
|
 |
Keny |
Wysłany: Sob 21:27, 23 Mar 2013 Temat postu: |
|
Nie rozumiem :
"co do dławienia to jaki masz czas wtrysku pompki? podstawa to ustawienie go na okolice 1s"
Jaki czas ?? Pompka wtrysku paliwa w moim gaźniku nie ma żadnej regulacji?! Nawet nie ma możliwości regulacji skoku. |
|
 |
grzegorzszw |
Wysłany: Sob 21:12, 23 Mar 2013 Temat postu: |
|
Dwa razy już podawałem powody zamulanie przy gwałtownym odkręcaniu (z dość obszernym fragmentem z KTMTalk). Zresztą Madart już na początku Ci na to odpowiedział.
A ustawienia serwisowe (wykręcenie regulacji składu mieszanki) są tylko wartościami wyjściowymi do dalszej regulacji i w serwisuwce jest podane jak wyregulować gaźnik. |
|
 |
Keny |
Wysłany: Sob 20:48, 23 Mar 2013 Temat postu: |
|
Ustawienia serwisowe nie sprawdzają się tzn. odpala bez problemu , wkręca się na obroty , ale strasznie strzela w tłumik i przy gwałtownym dodaniu gazu strasznie zamula i zdarza się , że poprostu zgaśnie , zmieniłem na poprzednie ustawienia tzn. 1 i 3/4 obrotu skład mieszaniki i 4 rowek iglicy. Odpala bez problemu na dotyka , ale nie zdążyłem sprawdzić podczas jazdy. Mam nadzieję , że nie będzie tak się mulił przy gwałtownym dodaniu gazu i nie będzie gasł przy gwałtownym odkręceniu gazu. Nie sprawdziłem dzis , poba jutro. Co ma wpływ najbardziej nato , że się tak zadławi przy gwałtownym odkręceniu gazu?? |
|
 |
Keny |
Wysłany: Śro 19:37, 20 Mar 2013 Temat postu: |
|
Wykonanie przepustnicy zrobionej przez "wójo" jest naprawdę dobre, także można kupować w ciemno i bardzo przystępna cena  |
|
 |
wójo |
Wysłany: Śro 19:36, 20 Mar 2013 Temat postu: |
|
wszystko zalezy od czasu, jak mam czas to robie, jak nie mam czasu to nawet nie mysle o takich robotach, pozatym ciagle udoskonalam technologie wykonania, przez co skracam czas wykonania tego elementu. |
|
 |