Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Pon 22:09, 11 Lip 2011    Temat postu:

ja uzywałem półsyntetyka a teraz leje syntetyka i niby nie ma róznicy a jest xd tzn na półstyntetyku wszystko działało jak nalezy. alee duzo ciszej i gładziej pracuje sprzęgło i biegi lepiej sie wbijaja ( nawet bez sprzęgła) choc wiem ze w exc i lc4 całkiem inne silniki Razz ale jednak jakas tam róznica w olejach jest
Karambol
PostWysłany: Pon 20:37, 11 Lip 2011    Temat postu:

Ten motul 5100 to chyba najgorszy olej do lc4, tez mi sie sklejało na nim, KTM zaleca pełne syntetyki do LC4, ja zawsze zalewałem/zalewam półsyntetykami. Moze przy następnej zmianie spróbuje pełnego.
lukasz_vip
PostWysłany: Śro 9:24, 06 Lip 2011    Temat postu:

ja miałem Shella VSX'a i nic się ze sprzęgłem nie dzialo. Co do Motula 5100 to mi w Dr'ce nie sklejał, ale od innych posiadaczy moto słyszałem, że skleja.
fxrider
PostWysłany: Wto 18:53, 05 Lip 2011    Temat postu:

Po 5100 nader często się skleja. A druga sprawa, że do kata raczej syntetyk należałoby lać.
Rysiek24
PostWysłany: Wto 13:19, 05 Lip 2011    Temat postu:

btw jaki olej lejecie ?

nie wiem co za olej mialem wlany jak kupilem kata , ale sprzeglo pieknie pracowalo , po zalaniu motulem 5100 cholernie sie skleja :/
Rysiek24
PostWysłany: Wto 4:00, 05 Lip 2011    Temat postu:

o kuzwa faktycznie , cos sie mi pokielbasilo , 1.4 w silnik i 0.6 w rame ... sprawdzanie na centralce , 5 min po wylaczeniiu silnika , bagnet wkrecony - wlasnie doczytalem w manualu - szczescie ze nie rozwalilo mi uszczelek ...tylko simer pod zdawczym cieknie
fxrider
PostWysłany: Pon 21:58, 04 Lip 2011    Temat postu:

Nie spotkałem się, żeby w jakiejkolwiek konfiguracji było 2.6l w LC4
Jesteś pewien ?
Rysiek24
PostWysłany: Pon 20:52, 04 Lip 2011    Temat postu:

odswieze kotleta , faktycznie przy wymianie wychodzi 2 - 2.1 L do gornej kreski , w takim razie dlaczego manual podaje 2.6 ?
Karambol
PostWysłany: Czw 21:37, 24 Gru 2009    Temat postu:

Wspólczuje wam chlopaki takich mechanikow. Oleju miesci sie od 1.9 do 2.1 w zaelznosci od wersji ale przewaznie 2L to jest to czego LC4 potrzebuje - nie wiecej!
Olej powinno sie sprawdzac na wkreconym bagnecie. Mozna to zrobic na zilmnym silniku ale producent zaleca rozgrzac silnik przez ok 4min. zgasic, odczekac kolejne 4-5min i dopiero sprawdzac poziom. Ze swojego doswiadczenia wiem, ze moze byc na zimnym bo roznce w odczytach sa niewidoczne.
paradek
PostWysłany: Śro 8:27, 23 Wrz 2009    Temat postu: poziom oleju

Witam Wszystkich po raz pierwszy!
Mam problem związany z tematem, mianowicie zakupiłem LC4 ze wskażnikiem temperatury oleju. Jego bagnet nie ma podziałek, jak sprawdzić poziom olejy i jaki powinien on być(lc4 1997r).
Piotrek KBR/KBC
PostWysłany: Śro 20:59, 02 Wrz 2009    Temat postu: Olej

Mam to samo ? Jeden mechanior mówi że na wykręconym, drugi ze odwrotnie. Koledzy proszeo odpowiedź jak mam patrzeć na poziom oleju?
marqueee
PostWysłany: Śro 12:06, 19 Sie 2009    Temat postu: Sprawdzanie poziomu oleju

Witam

Od niedawna jestem posiadaczem LC-4 z 1995 roku i mam dylemat dotyczący sprawdzania poziomu oleju. Dylemat pojawił się po wymianie oleju. Mechanik który to robił powiedział mi, że wlał 2,4l oleju. Z tego co mi się wydaje, to powinno wejść 1,9, czy tam 2 litry. No ale się nie znam Smile Pytanie, czy poziom oleju w LC4 sprawdza się na wkręconym, czy wykręconym bagnecie - mechanik sprawdzał poziom na wykręconym. Wydaje mi się, że na wkręconym 2 litry powinny wystarczyć (powinno być pod max).

Z góry dzięki za odpowiedź

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group