Autor |
Wiadomość |
henio12323 |
Wysłany: Pon 22:09, 11 Lip 2011 Temat postu: |
|
ja uzywałem półsyntetyka a teraz leje syntetyka i niby nie ma róznicy a jest xd tzn na półstyntetyku wszystko działało jak nalezy. alee duzo ciszej i gładziej pracuje sprzęgło i biegi lepiej sie wbijaja ( nawet bez sprzęgła) choc wiem ze w exc i lc4 całkiem inne silniki ale jednak jakas tam róznica w olejach jest |
|
|
Karambol |
Wysłany: Pon 20:37, 11 Lip 2011 Temat postu: |
|
Ten motul 5100 to chyba najgorszy olej do lc4, tez mi sie sklejało na nim, KTM zaleca pełne syntetyki do LC4, ja zawsze zalewałem/zalewam półsyntetykami. Moze przy następnej zmianie spróbuje pełnego. |
|
|
lukasz_vip |
Wysłany: Śro 9:24, 06 Lip 2011 Temat postu: |
|
ja miałem Shella VSX'a i nic się ze sprzęgłem nie dzialo. Co do Motula 5100 to mi w Dr'ce nie sklejał, ale od innych posiadaczy moto słyszałem, że skleja. |
|
|
fxrider |
Wysłany: Wto 18:53, 05 Lip 2011 Temat postu: |
|
Po 5100 nader często się skleja. A druga sprawa, że do kata raczej syntetyk należałoby lać. |
|
|
Rysiek24 |
Wysłany: Wto 13:19, 05 Lip 2011 Temat postu: |
|
btw jaki olej lejecie ?
nie wiem co za olej mialem wlany jak kupilem kata , ale sprzeglo pieknie pracowalo , po zalaniu motulem 5100 cholernie sie skleja :/ |
|
|
Rysiek24 |
Wysłany: Wto 4:00, 05 Lip 2011 Temat postu: |
|
o kuzwa faktycznie , cos sie mi pokielbasilo , 1.4 w silnik i 0.6 w rame ... sprawdzanie na centralce , 5 min po wylaczeniiu silnika , bagnet wkrecony - wlasnie doczytalem w manualu - szczescie ze nie rozwalilo mi uszczelek ...tylko simer pod zdawczym cieknie |
|
|
fxrider |
Wysłany: Pon 21:58, 04 Lip 2011 Temat postu: |
|
Nie spotkałem się, żeby w jakiejkolwiek konfiguracji było 2.6l w LC4
Jesteś pewien ? |
|
|
Rysiek24 |
Wysłany: Pon 20:52, 04 Lip 2011 Temat postu: |
|
odswieze kotleta , faktycznie przy wymianie wychodzi 2 - 2.1 L do gornej kreski , w takim razie dlaczego manual podaje 2.6 ? |
|
|
Karambol |
Wysłany: Czw 21:37, 24 Gru 2009 Temat postu: |
|
Wspólczuje wam chlopaki takich mechanikow. Oleju miesci sie od 1.9 do 2.1 w zaelznosci od wersji ale przewaznie 2L to jest to czego LC4 potrzebuje - nie wiecej!
Olej powinno sie sprawdzac na wkreconym bagnecie. Mozna to zrobic na zilmnym silniku ale producent zaleca rozgrzac silnik przez ok 4min. zgasic, odczekac kolejne 4-5min i dopiero sprawdzac poziom. Ze swojego doswiadczenia wiem, ze moze byc na zimnym bo roznce w odczytach sa niewidoczne. |
|
|
paradek |
Wysłany: Śro 8:27, 23 Wrz 2009 Temat postu: poziom oleju |
|
Witam Wszystkich po raz pierwszy!
Mam problem związany z tematem, mianowicie zakupiłem LC4 ze wskażnikiem temperatury oleju. Jego bagnet nie ma podziałek, jak sprawdzić poziom olejy i jaki powinien on być(lc4 1997r). |
|
|
Piotrek KBR/KBC |
Wysłany: Śro 20:59, 02 Wrz 2009 Temat postu: Olej |
|
Mam to samo ? Jeden mechanior mówi że na wykręconym, drugi ze odwrotnie. Koledzy proszeo odpowiedź jak mam patrzeć na poziom oleju? |
|
|
marqueee |
Wysłany: Śro 12:06, 19 Sie 2009 Temat postu: Sprawdzanie poziomu oleju |
|
Witam
Od niedawna jestem posiadaczem LC-4 z 1995 roku i mam dylemat dotyczący sprawdzania poziomu oleju. Dylemat pojawił się po wymianie oleju. Mechanik który to robił powiedział mi, że wlał 2,4l oleju. Z tego co mi się wydaje, to powinno wejść 1,9, czy tam 2 litry. No ale się nie znam Pytanie, czy poziom oleju w LC4 sprawdza się na wkręconym, czy wykręconym bagnecie - mechanik sprawdzał poziom na wykręconym. Wydaje mi się, że na wkręconym 2 litry powinny wystarczyć (powinno być pod max).
Z góry dzięki za odpowiedź |
|
|