Autor Wiadomość
maciek
PostWysłany: Czw 16:19, 14 Lis 2013    Temat postu:

EGS - czyli sportowe enduro przeznaczone do jazdy po drogach publicznych był oznaczony w 2T do około 2000 roku i 4-T Modele

Od 2000 roku wszystkie motocykle KTM oznaczono EXC EGS i EXC różniły się tylko małymi detalami nie było różnicy w silniku czy zawieszeniu EGS 98/99 różnił się tylko podwójna ścianka w tłumiku, czyli dyfuzor, minimalna moc silnika wpisana w papierach, stacyjka, migacze, licznik itp. Rzeczy
EXC 98/99 sportowy wydech, otwarta moc, licznik digitalny, nóżka boczna, mała tylną lampa do EXC po 2000 roku dorzucano tez migacze i lusterko, ponieważ był problem z odbiorem technicznym motocykla, dlatego KTM dorzuca karton z pierdołami
Asteros2012
PostWysłany: Śro 0:57, 13 Lis 2013    Temat postu:

Jeśli blokada dyfka wygląda jak w wielu setkach z niemiec gdzie je blokowali to bd po prostu zwężka którą trzeba by wyciąć
hacker33
PostWysłany: Wto 23:42, 12 Lis 2013    Temat postu:

Zdławiony jest na gaźniku - blokada pełnego otwarcia przepustnicy.
I na wydechu - jak to wygląda nie wiem na rysunkach jest to jakiś pierdolnik wsadzony między silnik a dyfuzor.
rybex
PostWysłany: Wto 23:20, 12 Lis 2013    Temat postu:

Numer silnika

9-523*0439


Nie mam dokładnych fotek motocykla, przywiozłem go w nocy i odrazu zawiozłem do mechanika.

Ogólnie stwierdził że łożyska luzy zawias itd nie ma się do czego przyczepić, napęd itp jest w porządku .

Najbardziej ciekawi mnie właśnie moc tego silnika EGS 200, czy on jest bardzo zdławiony i czy łatwo go odblokować
hacker33
PostWysłany: Wto 22:46, 12 Lis 2013    Temat postu:

Pierwsza cyfra numeru silnika to rok produkcji
W twoim przypadku powinno to być 9.
Asteros2012
PostWysłany: Wto 22:40, 12 Lis 2013    Temat postu:

A w jakim stanie jest te moto? Może jakieś fotki podeślij
rybex
PostWysłany: Wto 21:45, 12 Lis 2013    Temat postu:

chyba mam lagi takie jak mówisz .

A kojarzysz jakie blokady miał lub ma ? bo kurcze na necie nic nie piszą o blokadach tylko o tym że to taka niby tylko zmiana nazwy z EGS na EXC i bez większych zmian .

PO Vinie w serwisie wychodzi mi własnie 1999r

Jutro będę dzwonił i dowiadywał się jeszcze po numerze silnika czy wszystko się zgadza, miałem kiedyś na komputerze jakąś serwisówke gdzie było pokazane że z numeru silnika też można odczytać rocznik jego produkcji.

Widzieliście coś takiego ?
bartek85
PostWysłany: Wto 20:45, 12 Lis 2013    Temat postu:

EGS miał blokady ale to na 99% już dawno ktoś zdjął. Jaki masz zawias z przodu ? Bo roczniki 98 i 99 łatwo rozpoznać po lagach Marzocchi gdzie na jednej ladze regulujesz dobicie a na drugiej odbicie Wink
rybex
PostWysłany: Wto 20:21, 12 Lis 2013    Temat postu:

odkopie bo mam pewien problem

kupiłem motocykl w umowie wpisane było że 2001 rok exc 200

okazuje się że to 1999 rok i co najgorsze nie EXC tylko EGS

w 200 były jakieś różnice mocowe ?

Jak myślicie zwracać ten motor czy zostawić ?
bully
PostWysłany: Wto 12:34, 26 Mar 2013    Temat postu:

W latach 90tych EGS to wersja europejska z full wypasem drogowym, a EXC to na amerykę szła, bez migaczy i innych takich. na początku 21wieku zrezygnowali z oznaczenia EGS które zastąpiło EXC, a EXC zastąpiło MXC
KNKS
PostWysłany: Wto 11:27, 26 Mar 2013    Temat postu:

... zapakowane w kartonik, którego nikt rozsądny nigdy nawet nie otworzy Laughing
piasektt
PostWysłany: Pon 23:30, 25 Mar 2013    Temat postu:

hacker33 napisał:
Dla mnie EGS to taki motocykl który ma wszystko.
Duże kierunkowskazy, duży kontrolki i liczniki, duże lampy, osłonę łańcucha, centralny stojak itd.
I po zakupie takiego motocykla wszystko to trzeba zdjąć i wsadzić do kartonika:)


Teraz gadżety typu kierunkowskazy dają nawet do exc
hacker33
PostWysłany: Pon 23:16, 25 Mar 2013    Temat postu:

Dla mnie EGS to taki motocykl który ma wszystko.
Duże kierunkowskazy, duży kontrolki i liczniki, duże lampy, osłonę łańcucha, centralny stojak itd.
I po zakupie takiego motocykla wszystko to trzeba zdjąć i wsadzić do kartonika:)
piasektt
PostWysłany: Pon 20:25, 25 Mar 2013    Temat postu:

czyli czeski film, nic nie wiadomo.
hacker33
PostWysłany: Pon 20:15, 25 Mar 2013    Temat postu:

W przypadku mojego to, aż tak dokładnie nie wiem bo różnic mechanicznych nie ma.
EGS miał zapłon SEM. EXC kokusan.

Restrykcja jest zależna od kraju przeznaczenia a nie od wersji.
Co do dysz. To w przypadku 380 przez 4 lata produkcji nic się nie zmieniało w silniku, a dysze co roku były inne.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group