Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Pią 21:35, 29 Mar 2013    Temat postu:

nie liczył bym takich kosztów
fakt 2T spala wiecej niz 4T i jest to niezaprzeczalne
ale z drugiej strony w 4T co kilka wypadów musisz zmieniac olej który też mało nie kosztuje. wiec w samym tym co sie wlewa koszta sie równowaza praktycznie
manta19
PostWysłany: Pią 21:02, 29 Mar 2013    Temat postu:

bartek85 napisał:
2T ma tylko jedną poważna wadę - spalanie. Reszta to same plusy.

Ale bez przesady kolego-miałem wcześniej 125,jeździłem na 250 i na exc 520 jakiejś wielkiej róznicy nie ma jak sie odkręca...A jak sie nie dba o 4T to można sie w niezłe koszta władować,a w 2T tłok korba ewentualnie cylek do nikasilu albo tuleja i heja;)
bartek85
PostWysłany: Pią 20:00, 29 Mar 2013    Temat postu:

2T ma tylko jedną poważna wadę - spalanie. Reszta to same plusy.
henio12323
PostWysłany: Pią 17:34, 29 Mar 2013    Temat postu:

tez wystarczy popatrzeć na sporty gdzie typowo 2T górowało czyli FMX i endurocross, czy superenduro nikt normalny nie pcha sie tam na 4T... ale od niedawna coraz częsciej widać zawodników rozbiących backflipy na 4T.,.. no a Taddy nie narzeka chyba na 350 w 4T wygrywając kolejne rundy...
grzegorzszw
PostWysłany: Pią 16:09, 29 Mar 2013    Temat postu:

W głównej mierze zależy i tak wszystko od kierowcy. W ostatnim czasie na 4t wygrano Roof of Africa, British Extreme Enduro, a wcześniej prawie zawsze ktoś na 4t był w czubie w tego typu zawodach. W endurocross-ie są tylko 4t. Chyba plusy i minusy 2t/4t się równoważą inaczej nie byłoby takich gorących wszędzie dyskusji. Sam wybrałbym teraz 2t, bo takiego jeszcze nie miałem, ale ty musisz sobie sam zdecydować.
KNKS
PostWysłany: Pią 15:28, 29 Mar 2013    Temat postu:

Patrząc na konkretnych zawodników i ich maszyny na takim Erzberg czy Romaniacs to można odnieść wrażenie, że w PRO to 2T wypiera 4T.
barek253
PostWysłany: Pią 14:55, 29 Mar 2013    Temat postu:

nic nie wyprze 2t Very Happy
exc będą wieczne...Smile
henio12323
PostWysłany: Pią 13:48, 29 Mar 2013    Temat postu:

nie do konca sie zgodze.. jak dla mnie 4T na pcozatek też moze byc ok. później po 2T przesiadając się na 4T bedzie trudniej opanowac. pamietam jak siadłem 1 raz na 4T gaz do konca i piłuje ile wlezie i sie dziwiłem czemu sprzet nie jedzie ;P spoko mozna 4T brać na 1 maszyne, niedługo 4T praktycznie wyprą 2T i tak czy siak w dłuzszej perspektywie sie skonczy na 4T.
goger
PostWysłany: Pią 13:34, 29 Mar 2013    Temat postu:

na pierwszy strzał tylko 2T, na ciężkim 4T tylko złych nawyków się naczusz, wiem po sobie Smile napisz coś w jakim terenie masz zamiar śmigać, bo jak na płaskie to nawet lc4 może być ok
Rysiek24
PostWysłany: Czw 23:31, 28 Mar 2013    Temat postu:

i terenu w jakim latasz , jakies gory , skalki, tor crosowy to 2T , wiecej otwartego terenu 4T.
robertaz
PostWysłany: Czw 20:55, 28 Mar 2013    Temat postu:

Zależy jakie roczniki Cię interesują. Jeżeli któryś z nowszych to 12000 zł to trochę za mało jak na 4T. Chociaż ja np. kupiłem w zeszłym roku exc 450 z 2004 roku za 12500 zł i jak narazie to sprzęt mnie nie zawiódł. Także wszystko zależy od twoich upodobań Very Happy
barek253
PostWysłany: Czw 18:26, 28 Mar 2013    Temat postu:

osobiście kupiłbym exc 200
ale czy 4t czy 2t to musi być twoj wybor, przejedz sie porownaj
choc za ta kase w 4t nie bedzie z czego wybierac
dwuja
PostWysłany: Czw 17:04, 28 Mar 2013    Temat postu:

sory:>, jest to oczywiscie kwota 12000 zl Smile
Gość
PostWysłany: Czw 17:02, 28 Mar 2013    Temat postu:

1200 tys. Very Happy
manta19
PostWysłany: Czw 14:55, 28 Mar 2013    Temat postu:

Jakim budżetem dysponujesz??

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group