Autor |
Wiadomość |
henio12323 |
Wysłany: Pią 21:35, 29 Mar 2013 Temat postu: |
|
nie liczył bym takich kosztów
fakt 2T spala wiecej niz 4T i jest to niezaprzeczalne
ale z drugiej strony w 4T co kilka wypadów musisz zmieniac olej który też mało nie kosztuje. wiec w samym tym co sie wlewa koszta sie równowaza praktycznie |
|
|
manta19 |
Wysłany: Pią 21:02, 29 Mar 2013 Temat postu: |
|
bartek85 napisał: | 2T ma tylko jedną poważna wadę - spalanie. Reszta to same plusy. |
Ale bez przesady kolego-miałem wcześniej 125,jeździłem na 250 i na exc 520 jakiejś wielkiej róznicy nie ma jak sie odkręca...A jak sie nie dba o 4T to można sie w niezłe koszta władować,a w 2T tłok korba ewentualnie cylek do nikasilu albo tuleja i heja;) |
|
|
bartek85 |
Wysłany: Pią 20:00, 29 Mar 2013 Temat postu: |
|
2T ma tylko jedną poważna wadę - spalanie. Reszta to same plusy. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pią 17:34, 29 Mar 2013 Temat postu: |
|
tez wystarczy popatrzeć na sporty gdzie typowo 2T górowało czyli FMX i endurocross, czy superenduro nikt normalny nie pcha sie tam na 4T... ale od niedawna coraz częsciej widać zawodników rozbiących backflipy na 4T.,.. no a Taddy nie narzeka chyba na 350 w 4T wygrywając kolejne rundy... |
|
|
grzegorzszw |
Wysłany: Pią 16:09, 29 Mar 2013 Temat postu: |
|
W głównej mierze zależy i tak wszystko od kierowcy. W ostatnim czasie na 4t wygrano Roof of Africa, British Extreme Enduro, a wcześniej prawie zawsze ktoś na 4t był w czubie w tego typu zawodach. W endurocross-ie są tylko 4t. Chyba plusy i minusy 2t/4t się równoważą inaczej nie byłoby takich gorących wszędzie dyskusji. Sam wybrałbym teraz 2t, bo takiego jeszcze nie miałem, ale ty musisz sobie sam zdecydować. |
|
|
KNKS |
Wysłany: Pią 15:28, 29 Mar 2013 Temat postu: |
|
Patrząc na konkretnych zawodników i ich maszyny na takim Erzberg czy Romaniacs to można odnieść wrażenie, że w PRO to 2T wypiera 4T. |
|
|
barek253 |
Wysłany: Pią 14:55, 29 Mar 2013 Temat postu: |
|
nic nie wyprze 2t
exc będą wieczne... |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pią 13:48, 29 Mar 2013 Temat postu: |
|
nie do konca sie zgodze.. jak dla mnie 4T na pcozatek też moze byc ok. później po 2T przesiadając się na 4T bedzie trudniej opanowac. pamietam jak siadłem 1 raz na 4T gaz do konca i piłuje ile wlezie i sie dziwiłem czemu sprzet nie jedzie ;P spoko mozna 4T brać na 1 maszyne, niedługo 4T praktycznie wyprą 2T i tak czy siak w dłuzszej perspektywie sie skonczy na 4T. |
|
|
goger |
Wysłany: Pią 13:34, 29 Mar 2013 Temat postu: |
|
na pierwszy strzał tylko 2T, na ciężkim 4T tylko złych nawyków się naczusz, wiem po sobie napisz coś w jakim terenie masz zamiar śmigać, bo jak na płaskie to nawet lc4 może być ok |
|
|
Rysiek24 |
Wysłany: Czw 23:31, 28 Mar 2013 Temat postu: |
|
i terenu w jakim latasz , jakies gory , skalki, tor crosowy to 2T , wiecej otwartego terenu 4T. |
|
|
robertaz |
Wysłany: Czw 20:55, 28 Mar 2013 Temat postu: |
|
Zależy jakie roczniki Cię interesują. Jeżeli któryś z nowszych to 12000 zł to trochę za mało jak na 4T. Chociaż ja np. kupiłem w zeszłym roku exc 450 z 2004 roku za 12500 zł i jak narazie to sprzęt mnie nie zawiódł. Także wszystko zależy od twoich upodobań |
|
|
barek253 |
Wysłany: Czw 18:26, 28 Mar 2013 Temat postu: |
|
osobiście kupiłbym exc 200
ale czy 4t czy 2t to musi być twoj wybor, przejedz sie porownaj
choc za ta kase w 4t nie bedzie z czego wybierac |
|
|
dwuja |
Wysłany: Czw 17:04, 28 Mar 2013 Temat postu: |
|
sory:>, jest to oczywiscie kwota 12000 zl |
|
|
Gość |
Wysłany: Czw 17:02, 28 Mar 2013 Temat postu: |
|
1200 tys. |
|
|
manta19 |
Wysłany: Czw 14:55, 28 Mar 2013 Temat postu: |
|
Jakim budżetem dysponujesz?? |
|
|