Autor Wiadomość
racesupport
PostWysłany: Pon 21:35, 08 Lip 2013    Temat postu:

http://www.ktmracing.fora.pl/serwis,6/luz-osiowy-walu-domowy-sposob,5464.html

tutaj piszcie Wink z góry dziękuje
henio12323
PostWysłany: Pon 21:19, 08 Lip 2013    Temat postu:

albo dorwij skądś bierznie ( może ktoś na forum odstąpi uzywane ) wtery bys mógł je rozszlifowac i sprawdzic i ewentualnie podkładke dokupic. bo mozna też w ciemno złozyc. tylko gorzej bedzie jak bedzie za duzy luz, bo wał nie lubi czestego zdejmowania i wsadzania bierzni...

firma troche słabo podeszła do tematu jak sciagęli bierznie bo w zasadzie nie musieli. no i nie widomo czy nie zgubili podkładki
racesupport
PostWysłany: Pon 19:57, 08 Lip 2013    Temat postu:

Panowie, a co zrobić w przypadku gdy oddałem wał do przebicia korby i dostałem goły wiadomo bez bieżni i bez podkładek, wcześniej nie sprawdziłem czy miałem jakąś podkładkę i z której strony Sad
77kanzas
PostWysłany: Pon 17:30, 01 Kwi 2013    Temat postu:

też tak zrobiłem u siebie od strony sprzęgła zostawiłem taka jaka była a regulowałem od magneta
4tSTUNT
PostWysłany: Pon 10:00, 01 Kwi 2013    Temat postu:

W serwisowce nic nie pisze, ale wszyscy tak robią. Skoro fabrycznie tam była to po coś ja tam umieśili i ja bynajmniej u siebie ją zostawiam, a reguluje od strony magneta. Tak samo robił wiem że ostryx, kenny z forum.
michalpl
PostWysłany: Pon 8:30, 01 Kwi 2013    Temat postu:

Ale jestes tego pewien? Bo w srevisowce nic nie pisza o tymzeby zostawic ta co byla po drugiej stronie magneta
4tSTUNT
PostWysłany: Pon 8:25, 01 Kwi 2013    Temat postu:

Reguluj od strony magneta, a jak wcześniej jakąś pewno 0.10 lub 0.15 miałeś od strony sprzęgła to daj ją tam znów, ale jak mówię wszystkich dalszych korekt dokonuj od strony magneta.
michalpl
PostWysłany: Pon 8:19, 01 Kwi 2013    Temat postu:

To jak z tymi podkladkami pod bieznie lozyska? Z ktorej strony dawac?
Keny
PostWysłany: Nie 8:59, 31 Mar 2013    Temat postu:

U mnie było tak ,że te podkładki były inaczej usytuowane niż w serwisówce, nadmienie, że wał nigdy nie był wyjmowany od nowości , czyli wyszedł tak z fabryki. Włożyłem podkładki dystansowe tak jak były poprzednio włożone. Z tego co pamiętam to łożyska na wał też ciężko wchodziły (w bieżnię) przy montażu. Jednakże zrobiłem 2500km i silnik chodzi jak "igiełka" , ostatni wymienialem sprzęgło jednokierunkowe od rozrusznika i sprawdzałem luzy (zero luzów osiowych czy współosiowych wyczuwalnych ręką). Silnik jak na KTM "chodzi" bardzo cicho (wymieniłem oczywiście podczas kapitali wszystkie łożyska w silniku).
Osobiście uważam , że powinieneś zostawić tak jak było , chyba ,że już był wcześniej demontowany i jest możliwość, że ktoś pomieszał te podkładki.
michalpl
PostWysłany: Nie 8:35, 31 Mar 2013    Temat postu:

Po swietach musze kupic jeszcze jedne lozyska na wal i wtedy zobaczymy.
A powiedzcie mi jak dystansuje wal od strony magneta podkladkami tak jak w servisowce napisali ale od nowosci byla podkladka 0,1 od drugiej strony. I teraz pytanie czy zostawic ta pdkladke i dodawac od strony magneta jeszcze czy ja wyjac i dawac tylko od strony magneta?
wójo
PostWysłany: Sob 21:48, 30 Mar 2013    Temat postu:

nie powinno sie używać młotka przy montażu/demontażu wału, nie zawsze wszystkie części łożyska sa opisane, często jest tak ze zewnętrzna bieżnia jest uniwersalna a pożądane pasowanie ustala sie odpowiednio obrabiając wewnętrzna bieżnie. Co firma to rózne metody i oznaczenia ale to sa fabryczne etapy.
Nawet jak by te łozyska nie były z luzem c3 to powinny lekko sie składac.
michalpl
PostWysłany: Sob 19:52, 30 Mar 2013    Temat postu:

sa komplety ale jak mam rozkompletowane i na biezniach nie mam wybitego luzu
Maciek222
PostWysłany: Sob 8:46, 30 Mar 2013    Temat postu:

A to nie sa komplety?c3 to luz.mam stare skf i sa jednakowo opisane bieznia zewnetrzna jak i wewnetrzna.
michalpl
PostWysłany: Sob 7:30, 30 Mar 2013    Temat postu:

chyba znalazlem przyczyne ale prosze o potwierdzenie.
na lozysku jest wyryty symbol i na koncu c3 a na biezni tego lozyska jest symbol ale nie ma tego c3 wybitego i moze stad te problemy.
Maciek222
PostWysłany: Sob 5:26, 30 Mar 2013    Temat postu:

W lc4 tez sam praktycznie wal wpada w lozyska i kartery prawie same sie rozdzielaja.wyglada to na zcentrowany wal(ma przesuniete przeciwwagi wzgledem osi i to daje taki efekt.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group