Autor |
Wiadomość |
racesupport |
Wysłany: Pią 18:59, 12 Kwi 2013 Temat postu: |
|
Ustawiłem jak kazaliście, przekręciłem 1/4 obr i jest git |
|
|
racesupport |
Wysłany: Śro 7:54, 10 Kwi 2013 Temat postu: |
|
Kto nie ma w głowie ten ma w nogach |
|
|
bully |
Wysłany: Wto 22:39, 09 Kwi 2013 Temat postu: |
|
Miałes odkręcić, nie wkręcić tą śrubę, zmniejszyłes jeszcze bardziej dawkę paliwa. |
|
|
racesupport |
Wysłany: Pon 17:32, 08 Kwi 2013 Temat postu: |
|
Troszkę pokombinowałem ale nie dużo bo okropnie cięzki dostęp tam jest (mam rozrusznik) w każdym razie wkręciłem o połowe obrotu i chyba zaczął strzelać z wydechu jak się gaz puści na wysokich obrotach. Tak sobie pomyślałem, że bully chyba masz racje bo jeśli ta przepustnica jest wytarta to za każdym pociągnięciem jej do góry i opadaniem inaczej się ustawia i może akurat powietrze przepuszczać w większym stopniu... jeszcze spróuje w każdym razie, jak próbowałem odkręcać od wolnych obrotów regulacje to jak ustawiłem tak, że moto gasło na wolnych to lepiej schodził z wysokich obrotów i nie trzymał tak długo wysokich jak stał bez gazu, bo teraz jak puszcze gaz i jest ostro zagrzany to trzyma wysoko, na zimnym czy tam chłodnym silniku (do 20min jazdy) to jeszcze raz za czasu zdarzy się, że obroty opadną do idle. |
|
|
bully |
Wysłany: Pią 8:22, 05 Kwi 2013 Temat postu: |
|
Wytarta przepustnica tez może odgrywac w tym rolę, ale najpierw odkręć o poł do jednego obroty tą śrubę co ci pisali wyżej, latem znowu ją wkręcisz o tyle i powinno być dobrze. |
|
|
racesupport |
Wysłany: Czw 7:28, 04 Kwi 2013 Temat postu: |
|
super, dzięki za wskazówki, wezme śrubokręcik na wyjazd i będę kombinował gaźnik przeczyściłem myśle dość konkretnie, rozebrałem powierzchownie, podmuchałem gdzie się dało kompresorem i myśle, że będzie ok |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Śro 16:55, 03 Kwi 2013 Temat postu: |
|
Tak. I mówimy tu o tej pionowej śrubie pod gaźnikiem.
wykręcasz -> wzbogacasz
wkręcasz -> zubażasz
jeżeli odkręcisz manetkę i puścisz a obroty schodzą wolno lub się nawet zawieszają na wyższych i po chwili schodzą do normalnych to jest to oznaka ubogiej mieszanki
jeżeli obroty schodzą szybko, poniżej wolnych, po chwili dopiero wchodzą na normalne to jest mieszanka za uboga. potrafi też sprzęt się przydławić po zejsciu |
|
|
Aarek1414 |
Wysłany: Śro 16:41, 03 Kwi 2013 Temat postu: |
|
Mam podobny problem śrubkę mam wykręcić? |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Śro 15:09, 03 Kwi 2013 Temat postu: |
|
Dla mnie za uboga mieszanka.
Zacząłbym od lekkiego wzbogacenia - jakieś 1/4 może 1/2 obrotu śrubą od mieszanki.
Jest zima, temp. są niskie więc sprzęt ma prawo mieć za ubogo. |
|
|
4tSTUNT |
Wysłany: Śro 15:06, 03 Kwi 2013 Temat postu: |
|
Sprawdź może ssanie Ci się zacięło i cały czas na włączonym jeździsz |
|
|
racesupport |
Wysłany: Śro 14:21, 03 Kwi 2013 Temat postu: SX 450 04r - nie schodzi z obrotów na ciepłym |
|
Witam, mam problem, mianowicie silnik w moim KTM zachowuje się nieco dziwnie, póki sie nie zagrzeje jest ok, ma wolne obroty, po krótkiej jeździe jak już się zagrzeje mocniej schodzi z obrotów ale trzyma je dość wysoko, tzn dużo za wysoko, próbowałem regulować na pokrętle przy gaźniku ale wtedy z kolei na zimnym gasł bo miał za nisko ustawione. Rozebrałem gąźnik, myślałem, że to ta przysłona od przepustnicy ale z nią jest wszystko ok więc już nie wiem, na tą chwile mam gaźnik wyciągnięty i próbuje go przeczyścić, może jakieś wskazówki, sugestie co to może być ewentualnie ? Luz zaworowy ok, również sprawdzane. |
|
|