Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT |
Wysłany: Nie 19:10, 14 Kwi 2013 Temat postu: |
|
Jak nie ubywa płynu to oring trzyma.
Gdzieś kiedyś ktoś opisywał przypadek że przez to że jak jest wysprzęglik to za nim jest łożysko. Ktoś miał te łożysko z uszczelniaczem i klamka przez to szybko miękła. Po wydłubaniu uszczelniacza problem znikł, więc może to i ciebie dotyczy to jedna sugestia.
Druga to sprawdź na 100% procent oring wysprzęglika bo może na początku trzyma ale przy długo wciśniętej klamce traci cisnienie i wtedy klamka miękknie.
Oring jak co wyminia się łatwo. Wyciągacza tłoczek z wysprzęglika i wyciagasz oring, montujesz nowy, wciskasz tłoczek w cylinderek i zrobione |
|
|
czepa |
Wysłany: Nie 13:35, 14 Kwi 2013 Temat postu: |
|
barek253 napisał: | ubywa płynu? |
nie zauważyłem ubytku , nalewam do końca , wiadomo przy dokrecaniu zawsze cos tam sie lekko uleje . mniej wiecej trzyma poziom napewno nie pompuje go do silnika. |
|
|
barek253 |
Wysłany: Nie 11:43, 14 Kwi 2013 Temat postu: |
|
ubywa płynu? |
|
|
czepa |
Wysłany: Nie 11:04, 14 Kwi 2013 Temat postu: Problem z sprzegłem POMOCY !! |
|
Witam
Pierwszy mój temat tutaj wiec witam milo dołączyc do grona KTM
a wiec mam problem ze sprzeglem , sprzeglo przestalo po chwili jazdy robic sie miekkie czyli praktycznie zero sprzegła. o to co zrobilem :
Motocykl to KTM EXC 200-1999r
1. wymieniłem olej hydrauliczny i odpowietrzyłem uzyłem mineralnego oleju LHM+ , wynik tej operacji byl taki ze sprzegło działało super przez ok 40 nacisniec klamki.
2. sprawdziłem wysprzeglik , jest suchy recznie wciskany wyciskany zadnych wycieków .
3. Tłoczek w pompce wyglada w miare ale moze nie trzyma ?? skoro klamka robi sie miekka jakby sie zapowietrzało sprzegło dodam ze po ok 30 min działa ponownie .
4. przewód hydrauliczny cały i szczelny na 100%.
Co mozecie doradzić jak wymienic ten oring na wysprzegliku , jak to rozebrać ? i czy inwestowac w zestaw naprawczy pompy ?
Pozdr |
|
|