Autor Wiadomość
Daniel_83
PostWysłany: Czw 11:39, 25 Kwi 2013    Temat postu:

No to by pasowało, gaźnik mam ustawiony wg manuala na temp poniżej 16* poza dyszą główną, która jest o 10 większa niż powinna być, do tego leję sporo oliwy 1:35 bo sprzęt dopiero na dotarciu, na ostatnim wypadzie podejmowałem pierwsze próby latania na kole Wink No i oczywiście jestem takim amatorem że nawet 1/2 manetki nie wykręcam. Dzięki za rozwianie moich wątpliwości Panowie, mogę ze spokojem śmigać dalej.
4tSTUNT
PostWysłany: Czw 11:21, 25 Kwi 2013    Temat postu:

czasm podobno jak motocykl zadużo paliwa dostaje i się na gumie lata, to cześć paliwa z mieszanką idzie do airboxa.
Daniel_83
PostWysłany: Czw 11:05, 25 Kwi 2013    Temat postu:

Może za dużo oliwy daję do mieszanki, albo ogólnie za dużo paliwa motor dostaje i nie daje rady tego przepalić ? Trzeba by zacząć odwijać manetę i zobaczyć czy wtedy też będzie mokro w airboxie Smile
barek253
PostWysłany: Czw 10:48, 25 Kwi 2013    Temat postu:

nie przejmuj się, jak widzisz występuje to też w innych 2t.
Daniel_83
PostWysłany: Śro 21:43, 24 Kwi 2013    Temat postu:

barek253 napisał:
ze skrzyni na pewno nei bo jak ;D
raczej jest to olej z paliwem który zostaje przed gaźnikiem


No tak jedyna możliwa opcja to olej z mieszanki, tylko czy mam się tym przejmować czy raczej nie ? Stosowałem oleje Motorex i Ipone na obu jest to samo, kolega używa Castrola i u niego też po treningu jest troszkę oleju w airboxie.
Lecha1koks
PostWysłany: Śro 21:00, 24 Kwi 2013    Temat postu:

A ja osobiście używam zestawu K&N Koszt w granicach 60 zł za komplet a sprawuje sie super psiaksz tym do mycia potem wodą suszysz i potem olej dość szybki i wydajnu mam go dość sporo i jak narazie chwale sobie.
barek253
PostWysłany: Śro 17:51, 24 Kwi 2013    Temat postu:

ze skrzyni na pewno nei bo jak ;D
raczej jest to olej z paliwem który zostaje przed gaźnikiem
KristofSX
PostWysłany: Śro 16:36, 24 Kwi 2013    Temat postu:

pewnie to olej z mieszanki, ale niech koledzy od 2T się wypowiedzą Smile
Daniel_83
PostWysłany: Śro 15:28, 24 Kwi 2013    Temat postu:

Nie chcę zakładać nowego tematu, więc zapytam tutaj.
Czy to normalne że po treningu we wnętrzu airboxa znajduje się niewielka ilość oleju z mieszanki lub z dołu silnika ? Na pewno nie jest to olej z filtra, po treningu mam coś tłustego, czerwonego w airboxie, nie jest to duża ilość może 5-10ml i nie mam pojęcia czy to olej wytrąca się z mieszanki w jakiś dziwny sposób czy gdzieś ze skrzyni. Macie jakiś pomysł skąd może to się brać ? Czy w ogóle się tym przejmować ?
KristofSX
PostWysłany: Sob 19:48, 20 Kwi 2013    Temat postu:

Ja leję motorexa, miałem w sprayu ale jakoś mnie nie pzrekonują
mycie:
faza 1 - płukanie w mixie nafty + benzyny
faza 2 - gorąca woda + ludwik
faza 3 - jeszce raz płukanie w samej gorącej wodzie
faza 4 - suszenie + odkurzanie

no i dodatkowo polecam osłonę na filtr twin-air (cienka siatka) super osłania i zwiększa żywotnośc filtra
bartsx
PostWysłany: Sob 19:44, 20 Kwi 2013    Temat postu:

okej olej kupiony valvoline zdecydowanie lepszy od sprayu fajnie się rozprowadza na filtrze polecam
henio12323
PostWysłany: Czw 20:55, 18 Kwi 2013    Temat postu:

1) po 1 nie polkecam w spreju, tzn moze i troche wygodniejszy w uzyciu, ale duzo mniej wydajny i kilka razy drozszy
2) ja myje we wrzątku z proszkiem do prania i płynem DIMER czyli mocną aktywną piana. i super syf usuwa. mozna tez benzyna zwykła
bartsx
PostWysłany: Czw 20:49, 18 Kwi 2013    Temat postu:

zmienię olej zobaczymy co będzie.... może ktoś się wypowie na temat castrola
4tSTUNT
PostWysłany: Czw 20:44, 18 Kwi 2013    Temat postu:

Co do castrola nie wypowiem się bo nie używałem.
bartsx
PostWysłany: Czw 20:42, 18 Kwi 2013    Temat postu:

a masz doświadczenie na temat tego castrola do filtrów? bo powiem szczerze jak go użyłem do filtra do jakoś tak motocykl zaczął się dziwnie zachowywać chodzi mi o prace silnika jak by za dużo albo za mało powietrza dostawał i wariował na wolnych obrotach.....

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group