Autor Wiadomość
KNKS
PostWysłany: Śro 18:08, 08 Maj 2013    Temat postu:

Dookoła Polski pewnie nie da rady...
wójo
PostWysłany: Śro 17:53, 08 Maj 2013    Temat postu:

w tym stanie cylinder i tłok to syf.
henio12323
PostWysłany: Śro 14:48, 08 Maj 2013    Temat postu:

ja nigdy nie dawałem smaru w miejscu styku ;P no jedynie o filtr trzeba dbac wiadomo i jak troche zasyfiony/ długo był załozony to warto wybrac i nasączyc od nowa. wiec to mogło byc tez przyczyną


ale to nie zmienai faktu że tłok na półke Very Happy a cylinder no to juz zalezy czy honowanie cos da czy nie.
Asteros2012
PostWysłany: Śro 13:12, 08 Maj 2013    Temat postu:

Ten motocykl ma przejechane 6 zbiorników i widząc faceta który ledwo wstaje na nogi jadąc na nim bo sie boi też nie pałował silnika tyle że wręcz Ch***wo dbał o filtr bo był brudny jak po 2 jazdach ale był słabo nasączony i na miejscu styku z króćcem nie dał żadnego smaru tylko ten spray trzymał. Silnik dostał trochę piasku i tak to wygląda. Na dniach dam go do mierzenia i zobaczę co powiedzą na honowanie.
Czepek
PostWysłany: Wto 10:32, 07 Maj 2013    Temat postu:

Może być selekcja A i miec 20 setek luzu ;]
Asteros2012
PostWysłany: Wto 6:48, 07 Maj 2013    Temat postu:

świeży chodziło mi o selekcje nie o stan.
Czepek
PostWysłany: Wto 0:16, 07 Maj 2013    Temat postu:

jak ten tłok jak i cylek jest "świeży" to ja sie nie dziwie, ze Ci seta wybuchła.
pozdro

tłok śmietnik cylinder do honowania bo progi masakryczne, ale pewnie jajo już jest takie, że do roboty, pozdro
Asteros2012
PostWysłany: Pon 23:02, 06 Maj 2013    Temat postu:

Nadmierne zużycie tłoka spowodowane jest zaniedbaniem filtra jak go dostałem to filtr był brudny jak to po kilku jazdach tyle że był słabo nasączony i na styk z króćcem nie dano smaru. W gaźniku było troszkę pyłu więc do silnika też trochę trafiło. Wyczyszczę wszystko i praktycznie nie bd latał do wyjazdu bo z korbą krucho bd
henio12323
PostWysłany: Pon 22:04, 06 Maj 2013    Temat postu:

nie wiem czy to tylko takie fotki, najlepiej w realu ale jak widze to tłok na śmietnik. cylinder stan juz blisko krytycznemu. brak smarowania odpowiedniego. na całym płaszczu rysy których nie powinno byc. zdrowo zuzyty tłok to tłok spolerowany. porysowany to albo syf albo brak smarowania.

a cylka słabo widać, dziwne te rysy poziome. próg czuc pod palcem ?
Asteros2012
PostWysłany: Pon 21:55, 06 Maj 2013    Temat postu: Ocena stanu tłoka

Jako że coś mi klekocze w silniku z dziwną częstotliwością to zrzuciłem górę i sprawdziłem korbę. Opis poprzedniego właściciela okazał się prawdą korba nówka, tłok i cylek świeży ale ile ten tłok jeszcze przelata?







A tak wygląda cylek

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group