Autor Wiadomość
Szymi07
PostWysłany: Pon 14:27, 13 Maj 2013    Temat postu:

nom, ja mam prawie 2m i jest ok Smile[/quote]

ja też inaczej, chociaż jak Ty jezdzisz na prawie full jak ja mam tu praiwe na 3/4 i dostać niemogę Smile a mam 193 c, wzrostu
KristofSX
PostWysłany: Pon 14:18, 13 Maj 2013    Temat postu:

Szymi07 napisał:
Żeby ustawić tą sprężynę na full i dostać do ziemi to trzeba mieć chyba ze 2 m wzrostu, ja prawie ustawiłem ją na full wysoko i ledwo dostaje do ziemii

nom, ja mam prawie 2m i jest ok Smile
Szymi07
PostWysłany: Pon 14:02, 13 Maj 2013    Temat postu:

Żeby ustawić tą sprężynę na full i dostać do ziemi to trzeba mieć chyba ze 2 m wzrostu, ja prawie ustawiłem ją na full wysoko i ledwo dostaje do ziemii
Majster128
PostWysłany: Nie 22:32, 12 Maj 2013    Temat postu:

Tutaj napisałem kilka zdań na temat regulacji tylnego zawieszenia:
http://www.forum.eterrymanow.pl/viewtopic.php?t=119
grzegorzszw
PostWysłany: Nie 22:04, 12 Maj 2013    Temat postu:

Aby nie psuć geometrii ani charakterystyki zawieszenia można zastosować X-bushing :
http://www.dirtrider.com/tests/parts-accessories/141_1011_synergy_seals_x_bushing_review/
henio12323
PostWysłany: Nie 21:16, 12 Maj 2013    Temat postu:

zalezy kto co ma.

jak obnizyłeś tył. to teraz przód masz wysoki a tył niski - cos jak chopper wyszedł. moze i łatwiej dosięgnąc ziemi...... ale moto duzo gorzej skręca. ja miałem troche powietrza w zawieszeniu i zuzyty nieco olej. i tył lekko siedział za nisko. ( kręcenie spręzyny niewiele dawało ) i beznadziejnie skręcał. po regeneracji, moto wyzej stoi i duzo lepiej sie prowadzi w zakręcie mozna sie bardziej kłaść. wiec z takimi regulacjami nie ma co przesadzać. czasami lepszym patentem jest wsadzenie siedzenia z SXa. albo obnizenie gąbki.
KristofSX
PostWysłany: Nie 15:12, 12 Maj 2013    Temat postu:

sag bez obciązenia - ok 35mm
sag z riderem - ok 90mm
manual str 26
http://kristofsx.com/ktm_manuals/
kowal242
PostWysłany: Nie 14:06, 12 Maj 2013    Temat postu:

Ok jak powinna być wartość SAG-a bo gdzieś o nim czytałem ale nie mogę sobie przypomnieć. Z góry dzięki za info. Waga jeźdźca to 65kg więc chudzinka hehe na fabrycznej sprężynie
KristofSX
PostWysłany: Nie 14:02, 12 Maj 2013    Temat postu:

u mnie sag wychodzi idealnie mimo że mam prawie na maxa najwyżej
hacker33
PostWysłany: Nie 13:32, 12 Maj 2013    Temat postu:

A SAG-a pewnie przez to nie ma w cale.
kowal242
PostWysłany: Nie 12:36, 12 Maj 2013    Temat postu:

Wiem że najwyższy wygląda zadziornie Wink ale nie jest to wygodne skręciłem mu z 36mm na 24mm (odległość nakrętki sprężyny od ''góry'' amorka) widać że siadł i jest niższy lepiej mu sięgnąć do ziemi hehe zobaczymy jak mu się będzie jeździło Smile
KristofSX
PostWysłany: Nie 11:38, 12 Maj 2013    Temat postu:

hej
Po to jest ta regulacja, zawsze twardość możesz doregulowac amorkiem, tylko po rozkręceniu sprężyny trzeba sprawdzić ustawienia sagu,
ja mam ustawione tak żeby był najwyższy i wszystko jest ok
kowal242
PostWysłany: Nie 9:21, 12 Maj 2013    Temat postu: Regulacja tylniego amora EXC 525

Witam mam pytanie do bardziej doświadczonych niż ja z kolegą. Kolega ma problem kupił nie dawno EXC 525 tylko z jego ''krótkimi'' nóżkami trochę ciężko mu sięgnąć do ziemi przez co nie czuje się zbyt pewnie. Czy skręcenie sprężyny nie spowoduje pogorszenia właściwości tylnego amortyzatora bo wydaje się nam że będzie moto niższe ale bardziej miękkie. Z góry dzięki za info Smile

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group