Autor |
Wiadomość |
Szymi07 |
Wysłany: Pon 14:27, 13 Maj 2013 Temat postu: |
|
nom, ja mam prawie 2m i jest ok [/quote]
ja też inaczej, chociaż jak Ty jezdzisz na prawie full jak ja mam tu praiwe na 3/4 i dostać niemogę a mam 193 c, wzrostu |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Pon 14:18, 13 Maj 2013 Temat postu: |
|
Szymi07 napisał: | Żeby ustawić tą sprężynę na full i dostać do ziemi to trzeba mieć chyba ze 2 m wzrostu, ja prawie ustawiłem ją na full wysoko i ledwo dostaje do ziemii |
nom, ja mam prawie 2m i jest ok |
|
|
Szymi07 |
Wysłany: Pon 14:02, 13 Maj 2013 Temat postu: |
|
Żeby ustawić tą sprężynę na full i dostać do ziemi to trzeba mieć chyba ze 2 m wzrostu, ja prawie ustawiłem ją na full wysoko i ledwo dostaje do ziemii |
|
|
Majster128 |
|
|
grzegorzszw |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Nie 21:16, 12 Maj 2013 Temat postu: |
|
zalezy kto co ma.
jak obnizyłeś tył. to teraz przód masz wysoki a tył niski - cos jak chopper wyszedł. moze i łatwiej dosięgnąc ziemi...... ale moto duzo gorzej skręca. ja miałem troche powietrza w zawieszeniu i zuzyty nieco olej. i tył lekko siedział za nisko. ( kręcenie spręzyny niewiele dawało ) i beznadziejnie skręcał. po regeneracji, moto wyzej stoi i duzo lepiej sie prowadzi w zakręcie mozna sie bardziej kłaść. wiec z takimi regulacjami nie ma co przesadzać. czasami lepszym patentem jest wsadzenie siedzenia z SXa. albo obnizenie gąbki. |
|
|
KristofSX |
|
|
kowal242 |
Wysłany: Nie 14:06, 12 Maj 2013 Temat postu: |
|
Ok jak powinna być wartość SAG-a bo gdzieś o nim czytałem ale nie mogę sobie przypomnieć. Z góry dzięki za info. Waga jeźdźca to 65kg więc chudzinka hehe na fabrycznej sprężynie |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Nie 14:02, 12 Maj 2013 Temat postu: |
|
u mnie sag wychodzi idealnie mimo że mam prawie na maxa najwyżej |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Nie 13:32, 12 Maj 2013 Temat postu: |
|
A SAG-a pewnie przez to nie ma w cale. |
|
|
kowal242 |
Wysłany: Nie 12:36, 12 Maj 2013 Temat postu: |
|
Wiem że najwyższy wygląda zadziornie ale nie jest to wygodne skręciłem mu z 36mm na 24mm (odległość nakrętki sprężyny od ''góry'' amorka) widać że siadł i jest niższy lepiej mu sięgnąć do ziemi hehe zobaczymy jak mu się będzie jeździło |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Nie 11:38, 12 Maj 2013 Temat postu: |
|
hej
Po to jest ta regulacja, zawsze twardość możesz doregulowac amorkiem, tylko po rozkręceniu sprężyny trzeba sprawdzić ustawienia sagu,
ja mam ustawione tak żeby był najwyższy i wszystko jest ok |
|
|
kowal242 |
Wysłany: Nie 9:21, 12 Maj 2013 Temat postu: Regulacja tylniego amora EXC 525 |
|
Witam mam pytanie do bardziej doświadczonych niż ja z kolegą. Kolega ma problem kupił nie dawno EXC 525 tylko z jego ''krótkimi'' nóżkami trochę ciężko mu sięgnąć do ziemi przez co nie czuje się zbyt pewnie. Czy skręcenie sprężyny nie spowoduje pogorszenia właściwości tylnego amortyzatora bo wydaje się nam że będzie moto niższe ale bardziej miękkie. Z góry dzięki za info |
|
|