Autor Wiadomość
Majster128
PostWysłany: Czw 20:34, 23 Maj 2013    Temat postu:

hacker33 napisał:
Asteros2012 napisał:
Skąd oni biorą takie koła bo sam szukam takich odlewanych : d


2500 funtów i są twoje
http://www.aaa-racing.com/home.php?cat=89


Ciekawe kto się podejmuje nałożenia opony Shocked
Asteros2012
PostWysłany: Czw 19:09, 23 Maj 2013    Temat postu:

Prawdopodobnie tak ale pewnie przy szybszej jeździe. Coś kosztem czegoś. W terenie pewnie nagrzał by się strasznie.
wójo
PostWysłany: Czw 17:25, 23 Maj 2013    Temat postu:

ja z kolei słyszałem ze owiniecie wydechu ma pozytywne skutki, tak jakby zwieksza sprawnosc układu wydechowego.
Asteros2012
PostWysłany: Czw 17:23, 23 Maj 2013    Temat postu:

Mi wystarczą odlewane Very Happy a nie karbonowe Razz Nie orientujecie się z czego można dobrać lub dopasować?
hacker33
PostWysłany: Czw 17:18, 23 Maj 2013    Temat postu:

Asteros2012 napisał:
Skąd oni biorą takie koła bo sam szukam takich odlewanych : d


2500 funtów i są twoje
http://www.aaa-racing.com/home.php?cat=89
Asteros2012
PostWysłany: Czw 17:06, 23 Maj 2013    Temat postu:

Skąd oni biorą takie koła bo sam szukam takich odlewanych : d
hacker33
PostWysłany: Czw 16:51, 23 Maj 2013    Temat postu:

Ten koleś to zrobił w supermoto a tam podczas jazdy jest dobre chłodzenie.
W terenie to będzie tak jak piszesz.
maciek
PostWysłany: Czw 16:34, 23 Maj 2013    Temat postu:

jeśli owiniesz dyfuzor jakimś materiałem to dyfuzor się grzeje i traci swoje zalety silnik dostaje po dupie..... dlatego dyfuzory robione są z cienkiej blachy która się bardzo szybko chłodzi...
hacker33
PostWysłany: Czw 14:47, 23 Maj 2013    Temat postu:

Widziałem jak jeden koleś owinął dyfuzor bandażem do wydechów. Podobno jest troszkę ciszej.
bully
PostWysłany: Czw 10:23, 23 Maj 2013    Temat postu:

Wyłechtane EXCki naprawdę hałasują w porównaniu do nówek, nie mówie tu juz o stukajacych korbach, hałasuje sprzegło, zębatki skrzyni, czasem zawór wydechowy podczas otwierania.

Mam pytanie jak wyciszyć dyfuzor? Very Happy NIe tłumik a dyfuzor, chodzi o to że mam z cienkiej blachy, a nie oryginalny z EXC z podwójnej.
barek253
PostWysłany: Pon 9:56, 20 Maj 2013    Temat postu:

A za chwile będzie temat że korba zrobiła burdel...
Nikt Ci nie powie czy jest ok bo niby jak?
Porównaj z innym dwusuwem i problem z głowy.
bully
PostWysłany: Pon 9:40, 20 Maj 2013    Temat postu:

Majster128 napisał:
4tSTUNT napisał:

KTM ogólnie chodzi jak sieczkarnia ale sieczkarnia KTM'owa a nie prawdziwa czyli wszystko w normach musi być Very Happy


Lecz to stwierdzenie nie dotyczy siników 2t.

Jak nie?
Sprzegło w jednych i drugich tak samo głośno pracuje, przynajmniej w modelach starszych poniżej 2008.
Wiadomo w używkach zawsze bedzie hałasować bo się wszystko wyrabia z czasem i musi hałasowac.

Do autora tematu:
Sprawdź luz na koszu sprzegłowym (gumy) potem luz miedzy koszem a tarczami (ząbkowanie), to tez hałasuje, potem zostaje skrzynia biegów, ale to bys musiał wymienić ją całą.

moj też chodzi jakby się miał rozpaść. Jak wiertarka udarowa.
Majster128
PostWysłany: Pon 8:27, 20 Maj 2013    Temat postu:

4tSTUNT napisał:

KTM ogólnie chodzi jak sieczkarnia ale sieczkarnia KTM'owa a nie prawdziwa czyli wszystko w normach musi być Very Happy


Lecz to stwierdzenie nie dotyczy siników 2t.
4tSTUNT
PostWysłany: Nie 20:35, 19 Maj 2013    Temat postu:

Kolego bez dźwięku (filmiku) to możemy gdybać czy Ci dobrze moto chodzi czy nie.
Z fusów nie wywróżymy nic.
KTM ogólnie chodzi jak sieczkarnia ale sieczkarnia KTM'owa a nie prawdziwa czyli wszystko w normach musi być Very Happy
kauboy
PostWysłany: Nie 20:33, 19 Maj 2013    Temat postu:

tak po wcisnieciu sprzegla motor zaniecznie cichnie , zmienilem juz nawet nowe lozysko igielkowe na koszu ale nic to nie pomaga

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group