Autor Wiadomość
hacker33
PostWysłany: Śro 8:07, 11 Wrz 2013    Temat postu:

Tą masą chyba najlepiej tam gdzie przykręcasz cewkę do ramy.
Bo sama cewka chyba tez musi być uziemiona.
Możesz tak na próbę dać jakiś przewód który łączyć będzie silnik z tą śrubą gdzie dasz oczko z masą.
halasik87
PostWysłany: Śro 7:55, 11 Wrz 2013    Temat postu:

sumie to po próbuje dzisiaj jeszcze z masą połącze silnik z masąna na cewce. bo może ta masa pak tycznie po tym malowaniU jest jakaś licha
halasik87
PostWysłany: Śro 7:38, 11 Wrz 2013    Temat postu:

fakt rama była malowana proszkowoale nie żyłem miernikiem na tych omax na tym pichcenie u jest przejście między ramowa silnikiem. kabel masowy to jest chyba tylko ten jeden co wychodzi z modułu? Taki z kółeczka m pod śrubkę.a wy łącznika zapłonu nie ma bo nie było właśnie planowałem coś z tym zrobic
hacker33
PostWysłany: Śro 7:32, 11 Wrz 2013    Temat postu:

Może jakąś masę masz nie podłączoną?
Może wyłącznik zapłonu masz zepsuty/zacięty?
Malowałeś ramę? Może masa nie ma przejścia z ramę przez farbę.
halasik87
PostWysłany: Śro 7:19, 11 Wrz 2013    Temat postu:

Mam tego SEM K ??? i tego numeru właśnie pamiętam teraza obecnie jestem w trasie będę dopiero około trzynastej w domu żeby spojrzeć.ale w każdym bądź razie mam serwisówkę do tej 380 ki i żadne magneto nie jest podobne do mojego:( wiesz dziwi mnie jedno że ja tam przecież nic nie ruszałem a ten motory chodził do ostatniej sekundya teraz po tym remoncie i zmianie tych karterów iskry brak.tylko jak do tego się zabrać jak to zmierzyć mam miernik coś tam i pokazują jakieś cyfry ale co to znaczy to nie mam pojęciaprawda nawet palcem świece trzymałem inn nic nie kopie
hacker33
PostWysłany: Śro 7:09, 11 Wrz 2013    Temat postu:

A jaki masz tam zapłon?
SEM Amal K11?
Podaj też co jest napisane na cewce.

Ogólnie jak masz SEM Amal K11 to możesz się wzorować manualem z 380.
halasik87
PostWysłany: Śro 6:55, 11 Wrz 2013    Temat postu:

witam wszystkich kolegów z forum Smile widze po dacie ze jednak sporo mnie nie było Sad ale tak to już jest praca dom praca dom........ co do motoru też się dużo pozmieniało można powiedzieć że praktycznie jest już skończony zostało jeszcze pare pierdółeklecz w tych pierdół kach jest jedna poważna wada motorq nagle stracił iskrę po zamontowaniu zapłonu cewki i moduł dodam że motorq palił do ostatniej minuty zanim został rozebrany została kupiona nowa fajka i nowa świeca lecz niestety motor na dal nie ma iskry i brak mi pomysłów jak się do tego zabrać jak sprawdZic napiecia opory itp nigdzie nie moge znalesc servisówki do 360 mam do 380 do 300. może miał ktoś podobny problem i wie od czego wogóle można zacząćbardzo bym prosił o jakąś pomoc bo motorek po remoncie stoi a tu już pogoda się powoli kończy
hacker33
PostWysłany: Wto 22:17, 21 Maj 2013    Temat postu:

Połówki powinny pasować jednakże dobrze je porównaj.
Niestety kod jest wspólny na obie połówki i z tego co widzę inny kod był w 96 roku i inny w 97 roku.
A silnik masz 360 chyba jeden z pierwszych wypustów.
Tuleja podobno bardzo dobrze się sprawdza w tych silnikach. Przynajmniej tak mi mówił kolega z innego forum który zrobił tuleję w swojej 360.
halasik87
PostWysłany: Wto 22:00, 21 Maj 2013    Temat postu:

A co do fotek Kata to znalazłem go na necie przez przypadek w Polskiej jezdzie wzuce linka http://www.polskajazda.pl/Motocykle/KTM/360-EXC/128213 odrazu mówie ze nie znam tego goscia co go tam wstawił
halasik87
PostWysłany: Wto 21:56, 21 Maj 2013    Temat postu:

Moze krótko napisze co juz jest w trakcie roboty.

silnik: cylinder nadawał sie tylko do tulejowania bo juz była załozona tuleja musi byc wymieniona na nowa bo starej jest pekniecie rysa przy samym dole i wydaje mi sie zemogło by to poprostu peknac do konca i narobic niezłego bałaganu w silniku:( wiec cylinder pojechał do Motor Techu na tulejowanie i dobranie nowego tłoka wossnera + powłoka ceramiczna. Silnik miał tez pekniety karter od strony wysprzegnika (przegło na linke) przyczyna spadł komus łancuch i udezył w kartel wszystko ledwo sie trzymało az strach nacisnac sprzegło ze sie rozpadnie wiec tez znalazłem kartery dzisiaj własnie mi przyszła paczka. Sa całkiem niezłe jedna strona ma mał wade trzeba poprawic pasowanie tulei na ktorej siedzi zebatka posrednia bo sie jajo zrobilo, oraz nagwintowac na nowo srube mocujaca tuleje.Dlateg myslenad tym zeby zamienic mój karter który jest ok i tu sie własnie pojawiamoje pierwsze pytanie bedzie to pasowało jak myslicie? moja prawa połówka z lewa co przyszła ?
hacker33
PostWysłany: Wto 21:49, 21 Maj 2013    Temat postu:

halasik87 napisał:
witam:) pierwsza cyfra to 5-547*00011 no zdaje sobie sprawe ze sporo kasy mi na to pójdzie ale wydaje mi sie ze warto:)

A co do ciebie panie kolego hacker33 to przeczytałem cały projekcik twojej 380 cos pieknego poprostu brakuje słówSmile jak ci to smiga na dzien dzisiejszy?


Twój silnik jest z 1995 roku
547 to po 1998 roku oznaczenie silnika 380.
Możliwe, że 360 ma takie samo oznaczenie, niestety nie mam takich informacji z tamtych lat.
Łatwo sprawdzić pojemność silnika według oznaczenia na cylindrze.
Powinieneś z którejś strony mieć napis "STROKE XX"?
Jeżeli masz 74 to znaczy, że to jest 360
halasik87
PostWysłany: Wto 21:38, 21 Maj 2013    Temat postu:

a co do fotek to wzuce jak tylko konto misie w pełni uaktywni:)
halasik87
PostWysłany: Wto 21:34, 21 Maj 2013    Temat postu:

witam:) pierwsza cyfra to 5-547*00011 no zdaje sobie sprawe ze sporo kasy mi na to pójdzie ale wydaje mi sie ze warto:)

A co do ciebie panie kolego hacker33 to przeczytałem cały projekcik twojej 380 cos pieknego poprostu brakuje słówSmile jak ci to smiga na dzien dzisiejszy?
hacker33
PostWysłany: Wto 17:23, 21 Maj 2013    Temat postu:

Podaj pierwszą cyfrę numeru silnika.

Co do remontu to przyszykuj dużo pieniędzy jeżeli chcesz zrobić remont silnika.
To jest duży 2T i dużo kosztuje.
KristofSX
PostWysłany: Wto 16:55, 21 Maj 2013    Temat postu:

hej wrzuć foty, dojdziemy co to za moto Smile

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group