Autor Wiadomość
SerwisJMR
PostWysłany: Pon 1:56, 10 Cze 2013    Temat postu:

Witam najlepszy efekt osiagniesz jak oddasz do serwisu gdzie napełniony i odpowietrzony zostanie pompa vacuum i nabity azotem
Pozd serwis jmr 883-177-544
wójo
PostWysłany: Nie 20:27, 26 Maj 2013    Temat postu:

W dwukomorówkach nie wlajesz oleju "na poziom" tylko trzeba ilosciowo odmierzac, do katridge ma wejsc na ful bez powietrza wiec tam ilosci sie nie podaje chyba ze orientacyjna zebys wiedział ile bedziesz potrzebował oleju do serwisu.
Co do ilosci to zobacz w manualu ile zaleca producent, chyba ze masz własne preferencje wtedy mozesz kombinowac z iloscia oleju i zmieniac harakterystyke pracy.
Na filmiku który pokazał henio wszystko ładnie facet opisuje tyle ze trzeba tez zrozumiec co gada a nie tylko patrzec co robi.

Jeszcze co do twoich lag to sprawdz dokładnie czy masz katridge dobrze poskładane, czy zawory od regulacji tłumienia sa prawidłowo poskładane i czy nie sa uszkodzone.
GIENIU
PostWysłany: Nie 19:56, 26 Maj 2013    Temat postu:

"henio" pod preferencje? tzn?
Na filmie widac jak ten Macgaywer nalał oleju do kardridża dużo, wkładał poduszkę i nadmiar wyleciał, skręcił poduszkę, póżniej zamontował w imadle śrubka z imbusem do góry aby powietrze szło do góry a dalej widac na filmie, kardridża poskrecał. Pompeczke muszę sobie skombinowac i do roboty o cisnienie sie dowiem jakie sie bije ta pompeczka i 250 - 280 zł zaoszczędzone
henio12323
PostWysłany: Nie 16:14, 26 Maj 2013    Temat postu:

nie widać. ale gośc mówi jakie ciśnienie . jak pamietam 1.1 bar. co do oleju - nigdy nie jest podane w ml. dlatego 350-360 ml obie wartosci mogą byc ok. olej sie leje raz że najlepiej pod poduszke powietrzną. dwa że pod preferencje, jak zawias ma byc twardszy itp to sie leje nieco wiecej oleju. oczywiscie w granicach serwisowych itp itd.

a do kardrzidza wchodzi oleju własnie koło 200 ml potem odpowietrzajac usuwasz nadmiar.
GIENIU
PostWysłany: Nie 14:48, 26 Maj 2013    Temat postu:

ziomek mi gadał co robi przy takich furmankach ze 175ml góra czyli kardridż, a laga 360ml. ogladałem ten filmik ale szczegółowo nie jest podane krok po kroku, nawet wskazówki na tym manometrze na pompce nie widac.
henio12323
PostWysłany: Nie 14:21, 26 Maj 2013    Temat postu:

ostatnio robiłem taki zawias. z tym że wymieniałem uszczelniacze, bez dotykania tej drugiej komory. ogólnie to wyszło prościej niz w starszym zawieszeniu ;P gorzej jest jak sie zacznie bawić tym wnętrzem, bo trzeba to umiec odpowietrzyć. oleju - serwisówka na 100% to podaje jak pamietam 350 na lage + w ten kardridź drugi jak sie chcesz go tykać.


a filmik na YT jest http://www.youtube.com/watch?v=RlgjFNMlxyw wygląda prosto. i do zrobienia w domowych warunkach. tylko ta pompkę trzeba mieć z manometrem
GIENIU
PostWysłany: Nie 12:18, 26 Maj 2013    Temat postu: Wymiana oleju w lagach SX 250 2011 - ile oleju itd.

Zakupiłem bryke jak w opisie i poprzedni właściciel mówił że zmienił olej w lagach ale nie wie czy wszystko dobrze zrobił. Jest to srebrny zawias dwukomorowy z kardeidżem, seryjny. Muszę sie wziąść za to bo po jezdzie po łące myslałem ze mi łapy urwie, a jak przodem hamowałem to na przednie koło stawał tak jakby laga z golenia była pospawana.

Pytanie do osób co przerabiali ten temat z takimi lagami.
1. W warunkach garażowych zrobię to bez specjalistychnych urządzęń, pompek itp.?
2. Ile oleju na lagę ? Ile do kardradza a ile w lage?
3. Jak odpowietrzyć aby było ok.
4. Co po kolei robic aby sie nie narobic?

Moto rozebrane - czekam

Albo ma ktos jakis szczegółowy filmik? Znalazłem na you tube ale po 2006 czyli dwukomorówek nie znalazłem

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group