Autor |
Wiadomość |
Fryzjerov80 |
Wysłany: Pią 15:41, 31 Maj 2013 Temat postu: |
|
wkońcu dzisiejszego pięknego dnia wska chodzi jak powinna:) zamiast o-ringa zastosowalem cieniutką plastikowa opaske zaciskowa i podzialalo:) motor po odkreceniu gwaltownie gazu reaguje i nie kopci na ciemno.
Dziękuję wszystkim którzy przyczynili sie do mojej wygranej z gaźnikiem bez was nieporadzilbym sobie, jeszcze raz serdeczne DZIEKUJE:) |
|
|
kzq |
Wysłany: Czw 20:13, 30 Maj 2013 Temat postu: |
|
http://www.thumpertalk.com/topic/539540-the-o-ring-mod-for-an-fcr/
Tutaj masz temacik, kiedyś fajny artykuł był na enduro-adventure.com ale stronka już nie istnieje. W tym "modzie" chodzi o to żeby pompka przyśpieszenia szybciej wyciskała. U mnie moto sie dławił przy gwałtownym odkręcaniu gazu, przesmarowałem ten bolec i tego "moda" zrobiłem i hasa tak już pół roku bez problemów |
|
|
henio12323 |
|
|
Fryzjerov80 |
Wysłany: Czw 19:39, 30 Maj 2013 Temat postu: |
|
kuuurdddee nie moge nigdzie znaleźć tego tematu jak zrobic tą sprężynke lub oring na pompce przyspieszenia :/ jak bym mógł was prosic drodzy koledzy o podrzucenie jakichs wskazowek to bylbym bardzo wdzieczny:) |
|
|
Fryzjerov80 |
Wysłany: Czw 13:14, 30 Maj 2013 Temat postu: |
|
Oki gdzies kiedys byl taki filmik na tym forum nawet albo foty jak to zrobic:) tylko nie pamietam w jakiej kategori to bedzie. Wielkie dzieki za pomoc jestescie fajne chooopy:D |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Czw 10:04, 30 Maj 2013 Temat postu: |
|
nie znam wymiarów. ja wziałem co miałem pod ręką. poszukaj sobie oring mod keihin fcr w google. zakładasz na tym czarnym plastiku i srubce od regulacji. (spinasz to ) zamiast oringa mozesz uzyc drucika itp. |
|
|
Fryzjerov80 |
Wysłany: Czw 7:41, 30 Maj 2013 Temat postu: |
|
Jakie wymiary o-ringa?? I gdzie go wdupic?? |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Śro 20:56, 29 Maj 2013 Temat postu: |
|
nie ma jakies optymalnej regulacji. kręcisz tak żeby nie przymulało. ew załoz oringa |
|
|
Fryzjerov80 |
Wysłany: Śro 18:35, 29 Maj 2013 Temat postu: |
|
zamontowalem nowy kruciec, zrobilem tak jak kazaliscie iglica byla na 5 ząbku od góry,śrubę mixtury dokręciłem na maxa i 2 obroty odkręciłem.
Poprawa może jest ale w 10% ale jak odkręce gaz gwałtowanie to go dusi że prawie gaśnie...... :/ a śruba od pompki przyśpieszenia jak ma być ustawiona?? |
|
|
4tSTUNT |
Wysłany: Wto 6:45, 28 Maj 2013 Temat postu: |
|
Fryzjerov80 napisał: | oki zrobie tak jak piszecie i do wymiany mam kruciec bo byl pekniety przy cilindrze:/ |
To wymieniaj by moto lewego powietrza nie łapało oraz by zawory przez to się nie wypaliły |
|
|
Fryzjerov80 |
Wysłany: Pon 22:16, 27 Maj 2013 Temat postu: |
|
oki zrobie tak jak piszecie i do wymiany mam kruciec bo byl pekniety przy cilindrze:/ |
|
|
4tSTUNT |
Wysłany: Pon 20:58, 27 Maj 2013 Temat postu: |
|
Na marginesie całośc budowy gaźnika i jego rozbiórkę i weryfikację masz ładnie opisaną w manualu, a co do wydobycia iglicy to tak jak henio napisał.
Odkręcasz śrubkę ampulową (imbusową) i pod nia znajduje się iglica na której przestawiasz pierścień na odpowiedni rowek.
przy montowaniu spowrtem patrz by iglica weszła w dysze a nie oparła się czasem na kanale |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pon 20:24, 27 Maj 2013 Temat postu: |
|
odkręcasz srubke na ampula, pod nia masz iglice. wyciągasz ją całą. i tam masz rowki i zawleczke. i przestawiasz odpowiednio zawleczke na odpowiedni rowek |
|
|
Fryzjerov80 |
|
|
4tSTUNT |
Wysłany: Pon 18:03, 27 Maj 2013 Temat postu: |
|
Fryzjerov80 napisał: | Gdzie to sie ta iglice ustawia?? Krecisz ta srubka 6kątną?? |
Wiesz co to iglica??
Żadną śrubka nie kręcisz tylko wyciagasz ją i zmniasz położenie pierścienia na inny rowek.
Ze śrub to masz jedną od mieszanki 9(mixture), to jest na płaski śrubokręt pod gaźnikiem i czarne pokrętło (plastikowe) od wolnych obrotów (biegu jałowego) |
|
|