Autor Wiadomość
Fryzjerov80
PostWysłany: Pią 15:41, 31 Maj 2013    Temat postu:

wkońcu dzisiejszego pięknego dnia wska chodzi jak powinna:) zamiast o-ringa zastosowalem cieniutką plastikowa opaske zaciskowa i podzialalo:) motor po odkreceniu gwaltownie gazu reaguje i nie kopci na ciemno.
Dziękuję wszystkim którzy przyczynili sie do mojej wygranej z gaźnikiem bez was nieporadzilbym sobie, jeszcze raz serdeczne DZIEKUJE:)
kzq
PostWysłany: Czw 20:13, 30 Maj 2013    Temat postu:

http://www.thumpertalk.com/topic/539540-the-o-ring-mod-for-an-fcr/

Tutaj masz temacik, kiedyś fajny artykuł był na enduro-adventure.com ale stronka już nie istnieje. W tym "modzie" chodzi o to żeby pompka przyśpieszenia szybciej wyciskała. U mnie moto sie dławił przy gwałtownym odkręcaniu gazu, przesmarowałem ten bolec i tego "moda" zrobiłem i hasa tak już pół roku bez problemów Very Happy
henio12323
PostWysłany: Czw 20:12, 30 Maj 2013    Temat postu:

kurde kolego napisałem wystarczy wpisac w google


pół sekundy szukania :
https://www.google.pl/search?q=oring+mod&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:pl:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&hl=pl&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&authuser=0&ei=dKSnUeq7KOSh4gTWk4GADw&biw=1600&bih=773&sei=d6SnUYvPLKTf4QSxsYDACw#facrc=_&imgrc=P7xL8UcwG1YpKM%3A%3BgbYWrU_oMyHq0M%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.nicad.com%252Fimageshare%252Fo-ring_mod.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.thumpertalk.com%252Ftopic%252F603867-03-wr-250-wheelie-factor%252F%3B640%3B480

masz widać gdzie ma byc oring. tu ktoś wsadził w spręzynke. ja naciągnąłem na całą srube. i tyle. zero filozofii
Fryzjerov80
PostWysłany: Czw 19:39, 30 Maj 2013    Temat postu:

kuuurdddee nie moge nigdzie znaleźć tego tematu jak zrobic tą sprężynke lub oring na pompce przyspieszenia :/ jak bym mógł was prosic drodzy koledzy o podrzucenie jakichs wskazowek to bylbym bardzo wdzieczny:)
Fryzjerov80
PostWysłany: Czw 13:14, 30 Maj 2013    Temat postu:

Oki gdzies kiedys byl taki filmik na tym forum nawet albo foty jak to zrobic:) tylko nie pamietam w jakiej kategori to bedzie. Wielkie dzieki za pomoc jestescie fajne chooopy:D
henio12323
PostWysłany: Czw 10:04, 30 Maj 2013    Temat postu:

nie znam wymiarów. ja wziałem co miałem pod ręką. poszukaj sobie oring mod keihin fcr w google. zakładasz na tym czarnym plastiku i srubce od regulacji. (spinasz to ) zamiast oringa mozesz uzyc drucika itp.
Fryzjerov80
PostWysłany: Czw 7:41, 30 Maj 2013    Temat postu:

Jakie wymiary o-ringa?? I gdzie go wdupic??
henio12323
PostWysłany: Śro 20:56, 29 Maj 2013    Temat postu:

nie ma jakies optymalnej regulacji. kręcisz tak żeby nie przymulało. ew załoz oringa Very Happy
Fryzjerov80
PostWysłany: Śro 18:35, 29 Maj 2013    Temat postu:

zamontowalem nowy kruciec, zrobilem tak jak kazaliscie iglica byla na 5 ząbku od góry,śrubę mixtury dokręciłem na maxa i 2 obroty odkręciłem.
Poprawa może jest ale w 10% ale jak odkręce gaz gwałtowanie to go dusi że prawie gaśnie...... :/ a śruba od pompki przyśpieszenia jak ma być ustawiona??
4tSTUNT
PostWysłany: Wto 6:45, 28 Maj 2013    Temat postu:

Fryzjerov80 napisał:
oki zrobie tak jak piszecie i do wymiany mam kruciec bo byl pekniety przy cilindrze:/


To wymieniaj by moto lewego powietrza nie łapało oraz by zawory przez to się nie wypaliły
Fryzjerov80
PostWysłany: Pon 22:16, 27 Maj 2013    Temat postu:

oki zrobie tak jak piszecie i do wymiany mam kruciec bo byl pekniety przy cilindrze:/
4tSTUNT
PostWysłany: Pon 20:58, 27 Maj 2013    Temat postu:

Na marginesie całośc budowy gaźnika i jego rozbiórkę i weryfikację masz ładnie opisaną w manualu, a co do wydobycia iglicy to tak jak henio napisał.
Odkręcasz śrubkę ampulową (imbusową) i pod nia znajduje się iglica na której przestawiasz pierścień na odpowiedni rowek.
przy montowaniu spowrtem patrz by iglica weszła w dysze a nie oparła się czasem na kanale Very Happy
henio12323
PostWysłany: Pon 20:24, 27 Maj 2013    Temat postu:

odkręcasz srubke na ampula, pod nia masz iglice. wyciągasz ją całą. i tam masz rowki i zawleczke. i przestawiasz odpowiednio zawleczke na odpowiedni rowek
Fryzjerov80
PostWysłany: Pon 20:04, 27 Maj 2013    Temat postu:

http://imageshack.us/photo/my-images/51/img0346nj.jpg/
(sorry za jakość zdjęcia;P) odkrecilem góre gaznika i co teraz mam odkrecic zeby ustawic polozenie iglicy???
4tSTUNT
PostWysłany: Pon 18:03, 27 Maj 2013    Temat postu:

Fryzjerov80 napisał:
Gdzie to sie ta iglice ustawia?? Krecisz ta srubka 6kątną??


Wiesz co to iglica??
Żadną śrubka nie kręcisz tylko wyciagasz ją i zmniasz położenie pierścienia na inny rowek.

Ze śrub to masz jedną od mieszanki 9(mixture), to jest na płaski śrubokręt pod gaźnikiem i czarne pokrętło (plastikowe) od wolnych obrotów (biegu jałowego)

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group