Autor Wiadomość
Szymi07
PostWysłany: Sob 20:59, 01 Cze 2013    Temat postu:

To umnie bedzie to pewnie inaczej zabudowane z deka, w moi jak dodam gazu to to słychać jak głupie
kzq
PostWysłany: Sob 20:53, 01 Cze 2013    Temat postu:

Im więcej gazu dodasz, tym bardziej powinien wchodzić bolec do gaźnika w środku jest membrana którą ów bolec naciska, nazywa się to pompka przyśpieszacza. Spróbuj gwałtownie gazu dodać i zobacz czy ten bolec od razu wszedł czy jakiś opór po drodze miał.

Cytat:
Pompka przyspieszająca ma za zadanie podać do przelotu gaźnika dodatkową ilość paliwa podczas gwałtownego naciśnięcia pedału przyspieszenia. W momencie szybkiego otwarcia przepustnicy mieszanka przez krótką chwile jest zubażana na skutek bezwładności przepływu paliwa. Dlatego duży wzrost prędkości powietrza w gardzieli nie powoduje równie szybkiego wzrostu ilości zasysanego paliwa i powoduje zdławienie silnika w reakcji na "dodanie gazu". Pompka przyspieszająca ma zapobiec takiej sytuacji wstrzykując odpowiednią dawkę paliwa i wzbogacając mieszankę.

Typowe rozwiązanie pompki przyspieszającej to studzienka wypełniona paliwem, w której porusza się tłoczek połączony mechanicznie z przepustnicą. Wielkość tłoczka jest tak dobrana aby przy powolnych ruchach przepustnicy paliwo swobodnie przepływało przez przestrzeń pomiędzy tłoczkiem a ściankami studzienki. Przy gwałtownym otwarciu przepustnicy szybki ruch tłoczka powoduje wypchnięcie paliwa ze studzienki i jego rozpylenie w przelocie gaźnika.

Drugim sposobem realizacji wzbogacania mieszanki podczas gwałtownego otwarcia przepustnicy jest pompka z membraną poruszaną przy szybkich zmianach podciśnienia w dolocie.


Dzisiaj się zająłem pompką przyśpieszacza, poprawiłem "O-ring moda". Na podstawie filmiku oceń mniejwięcej o co chodzi z tą pompką przyśpieszacza, na nim chodzi jak powinna:

http://youtu.be/ugas-pvdgY8
Szymi07
PostWysłany: Sob 16:04, 01 Cze 2013    Temat postu:

aha, powiedz mi jeszcze tylko czy zrobie to przy założonym gazniku i czy ,,dobrze idzie;; tzn rowno czy jak, pytam bo jestem troche zielony i niemam moto na miejscu tylko u znajomego i do neta niezagladne przy moto
kzq
PostWysłany: Sob 15:46, 01 Cze 2013    Temat postu:

Zobacz czy pompka przyśpieszacza dobrze wyciska, jest po prawej stronie gaźnika pod czarnym deklem. W takiej czarnej gumie jest bolec, przy zgaszonym moto dodaj gazu i zobacz czy dobrze idzie. To jako pierwsze obadaj.
Szymi07
PostWysłany: Sob 15:30, 01 Cze 2013    Temat postu:

Witam, ja mam tu pytanie odnośnie tego co napisał 4stunt, mam problem na ciepłym i zimnym siloniku, jak szybko dodam gazu (tylko na luzie) to sie dławi albo gaśnie, co może być przyczyną, filtr powietrza czyszczony co jazde wszystko czyste, sam niewiem
Red Bull X
PostWysłany: Czw 15:20, 30 Maj 2013    Temat postu: a

Olej czysty zero opiłków.Czy ktoś z formułowiczów orientuje sie jak sprawdzić stan łańcuszka rozrządu w sxf450? i czy taki dzwiek jak mój moze być spowodowany podnietym łożyskiem.
http://www.youtube.com/watch?v=CMxCA-c4JJU&feature=youtu.be
Nagrałem kolejny filmik może ktoś dosłyszy coś dziwnego bo ja już sam nie wiem.
KristofSX
PostWysłany: Pon 18:51, 27 Maj 2013    Temat postu:

wypuśc olej -zobacz czy nie ma opiłków metalu na filtrze i korku,
Red Bull X
PostWysłany: Pon 17:45, 27 Maj 2013    Temat postu: a

No tak. to wyjasnia olej cieknie bo pokrywa góry jest tylko przyłożona jeszcze jej nie skrecałem na gotowo.Łożysko wymieniałem miesiąc temu.w sobote wpadłem w bagna i miałem puł motoru w wodzie ale do gaznika woda sie nie dostała.póniej na podjeżdzie była wywrotka i chodził 5 sekund do góry kołami i zaczeło tak stukać co doradzacie jeżdzić tak dalej zmienić olej?
KristofSX
PostWysłany: Pon 17:14, 27 Maj 2013    Temat postu:

to wygląda na to że napinacz jest ok,
ta dziura to odpowietrzenie świecy, jak idzie olej - walnięta uszczelka pod kopułką,
a jak sprzęgło? kiedy tam zaglądałeś? może łożysko na koszu pada?
Red Bull X
PostWysłany: Pon 16:44, 27 Maj 2013    Temat postu: a

zawory sprawdziłem i luzy sa w normie wykreciłem napinacz powciskałem i zamontowałem było słychać cykanie napompowało go i nie cyka.Ale chałas jest. wykrecając napinacz słychać 1 klikniecie.może łancuszek jest już naciągniety chyba,że tak ma być.
\
Edytuje post- na głowicy jest taka dziurka od strony sprzegła jak przegazuje wywala tamtędy jak by olej tak to wyglada i to chyba dosc sporo bo sciekało aż na duł silnika może to przyczyna dlaczego tak sie dzieje?
KristofSX
PostWysłany: Pon 15:16, 27 Maj 2013    Temat postu: Re: a

Red Bull X napisał:
napinacz mam orginalny(myślisz ,że to przez napinacz)da sie go jakoś sprawdzić? Na obroty wchodzi normalnie nie kopci.


tak dla porównania
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=MGUJSV-fJuA
Red Bull X
PostWysłany: Pon 15:03, 27 Maj 2013    Temat postu: a

napinacz mam orginalny(myślisz ,że to przez napinacz)da sie go jakoś sprawdzić? Na obroty wchodzi normalnie nie kopci.
4tSTUNT
PostWysłany: Pon 12:25, 27 Maj 2013    Temat postu:

Dławi sie przy dodaniu gazu na maxa? Może uszczelka pod głowicą poszła?
KristofSX
PostWysłany: Pon 10:51, 27 Maj 2013    Temat postu:

jaki masz napinacz rozrządu?
Red Bull X
PostWysłany: Pon 10:14, 27 Maj 2013    Temat postu: a

Ja spadku mocy nie odczułem.ale sprawdze sciagnę może dekiel od góry i zobacze.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group