Autor Wiadomość
bartek85
PostWysłany: Pią 15:27, 31 Maj 2013    Temat postu:

W DT czy tam KTM LC2 nie ustawia się cylindra za pomocą uszczelek jest jedna 0,5 mm i tyle. Pod głowicę koniecznie daj czarna "trzywarstwową" bo te siwe już mi dwa wydmuchało.
hacker33
PostWysłany: Czw 14:51, 30 Maj 2013    Temat postu:

Najlepiej wstaw zdjęcia tej głowicy.
Bo jak mówisz że pukał w nią tłok i jest zmasakrowana tak ze trzeba ją szlifować...
norb380
PostWysłany: Czw 14:42, 30 Maj 2013    Temat postu:

szlifowanie wskazane jak najbardziej Smile
hacker33
PostWysłany: Czw 11:34, 30 Maj 2013    Temat postu:

Nawet wypada ponieważ im gładsza głowica tym lepiej. Jak głowica jest szorstka to będzie łatwiej odkładać się nagar.
Takie szlifowanie i polerowanie to troszkę zabawy ale się da.
Poniżej moja głowica przed i po.

Grzesiek
PostWysłany: Czw 11:18, 30 Maj 2013    Temat postu:

Dzięki wszystkim za rade oczywiście korbowód do wymiany a chciałem się jeszcze zapytać czy mogę ją trochę papierem przeszlifować bo jest szorstka i nie chcę żeby potem podczas pracy te odłameczki nie zesypały się do cylindra!
hacker33
PostWysłany: Czw 11:08, 30 Maj 2013    Temat postu:

Aż dziwne że tłok bił o głowicę i korbowód nie pękł.
barek253
PostWysłany: Czw 10:25, 30 Maj 2013    Temat postu:

Pewno korba i łozyska też dostały.
henio12323
PostWysłany: Czw 10:01, 30 Maj 2013    Temat postu:

możesz ale przy montazu zwróc uwage na to na jaka wysokosc tłok wychodzi "z cylindra" bo nie powinien. da sie to czasami "regulowac" uszczelkami
Grzesiek
PostWysłany: Czw 9:14, 30 Maj 2013    Temat postu: Ktm 125 lc2 1998r!

Witam niedawno kupiłem ktm 125. Jego wadą było to że tłok bił o głowicę. Nie jest ona bardzo obita, ale chciałem się dowiedzieć czy ją mogę znów założyć. Z góry dziękuje za odpowiedź. Pozdrawiam Very Happy

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group