Autor |
Wiadomość |
Kabat |
Wysłany: Pon 16:49, 28 Gru 2009 Temat postu: |
|
Nie wiem skad ten motyw o łańcuszku rozrzadu:) ja mialem strzet z przebiegiem 36 tyskm a łańcuszke był na polowie napinacza, moj bat ma teraz nastukane 30tys i łańcuszek jak nowy. Generalnei to pilnować wymiany oleju, najlepiej co 2500tyskm, i przede wszytkm poziomu oleju, to jest podstawa zeby moto chodzilo bezawaryjnie przez dziesiatki tys km. Z czesciami nie ma prpoblemu, jeszcze 5 lat temu była tragedia, a teraz mozna meic wszytko co sie chce i nowe i uzywane. Bedzeisz zadowolony z LC4 , moce sprzet nie to co DR czy XT. W meisce jest duzo fun'u jeszcze wiecej w terenie |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Śro 14:30, 18 Lis 2009 Temat postu: |
|
Ja za dużo nie pomogę, ale jeśli chodzi o żywotność silnika - jeśli wszystko serwisowane na czas - jest bardzo dobra, silnik jest prosty, jedyny mankament to długi łańcuch rozrządu - przez to mniej żywotny. ale niech się wypowiedzą Ci którzy taki sprzęt posiadają
Osobiście uważam że LC4 dla twoich potrzeb będzie w sam raz, chyba że wskoczysz na EXC
Pozdrawiam
Kristof |
|
|
Kula |
Wysłany: Pon 20:07, 16 Lis 2009 Temat postu: KTM LC4 |
|
Witam.
Zamierzam kupić LC4, dlatego miałbym prośbę, czy moglibyście opisać mi zalety i wady tego sprzętu? Im więcej tym lepiej jak jest ze spalaniem, czynnościami serwisowymi, dostępem do części i ich ceną itp. Jeździłem wcześniej DR'ka, ale z KTM nie miałem jeszcze styczności. W ogóle czy to będzie odpowiedni sprzęt dla mnie? Moto na pewno będę używać w terenie, choć dużo też będę jeździć w mieście, gdyż będę nim dojeżdżać na uczelnię, dlatego zależałoby mi na rozsądnym spalaniu i trwałości maszyny.
Jeżeli uważacie, że lepsze dla mnie byłby inny motocykl, to napiszcie jaki, jestem otwarty na propozycję
Pozdrawiam. |
|
|