Autor Wiadomość
Fourier
PostWysłany: Nie 20:49, 20 Gru 2015    Temat postu:

Off/on - poczytaj sobie w instrukcji. W 2008 standardowo były w SX, po tym roku trzeba odpinać kabel z kostki.
rams
PostWysłany: Nie 20:10, 20 Gru 2015    Temat postu:

Tylko on off
jero11
PostWysłany: Nie 20:09, 20 Gru 2015    Temat postu:

Ktoś wie na jakiej zasadzie działa przełącznik map w 2t? Jest to zwykły przełącznik on/off, czy ma coś więcej w sobie?
barek253
PostWysłany: Wto 12:38, 04 Cze 2013    Temat postu:

W 2t się przydaje i to bardzo.
Jak sie zmęczysz np na takiej 300 to po kamienistej sekcji jak go nie złagodzisz to będzie latał pod niebo Very Happy
KNKS
PostWysłany: Wto 12:30, 04 Cze 2013    Temat postu:

Miałem takie ustrojstwo w GSX-R 1000 2009. Urządzenie w pełni programowalne. Nie użyłem ani razu, bo i po co... W mocnych motocyklach całkowicie zbędne.
4tSTUNT
PostWysłany: Pon 17:09, 03 Cze 2013    Temat postu:

Zgadzam się- bardziej gadżet, ale kupując moto za 30-40k, to czemu go nie mieć Very Happy.
Amator zbytniej różnicy pewno nie odczuje, a zawodowiec, który jeździ latami raczej czegos takiego także nie miał by potrzeby używać, skoro uczył się jeździć na motocyklach, bez takiego gadżetu.
To tak jak w dzisiejszych czasach kontrola trakcji w autach. Osoba która cały czas z niej korzysta pomaga jej w skarjnych sytuacjach, a mi np osobiście przeszkadza Very Happy
KNKS
PostWysłany: Pon 17:04, 03 Cze 2013    Temat postu:

E tam. Potrzebne jak świni siodło Laughing
W motocyklu klasy 450 -500, który ma charakterystykę przebiegu momentu zbliżona do liniowej takie rozwiązanie jest gadżetem.
Nie znam nikogo kto by tego używał, ale pobawic sie trochę elektroniką można. Idealne na deszczowe weekendy Laughing
henio12323
PostWysłany: Pon 14:21, 03 Cze 2013    Temat postu:

mapa to dosyc fajna sprawa. można sobie dostosowac " agresywność " silnika pod warunki. np na błoto wygładzasz charakterystyke i moto duzo lepiej tam sie zachowuje. to samo przy np technicznych przejazdach. zalezy jeszcze jaki rok itp. bo 525 nie miały takich map. 530stki ( mówie modelowo bo wiadomo że 450 itd wszystko to samo było ) miały 2 mapy do wyboru, jedna bardziej lajtowna druga mozna powiedziec sportowa. nowe z kolei maja wejscie pod kompa i mozna sobie dowolnie to programować i wtedy na prawde fajnie mozna dostroić
KNKS
PostWysłany: Nie 21:03, 02 Cze 2013    Temat postu:

Pozostaje pytanie czy jest ci coś takiego potrzebne. Bawiłem się takim ustrojstwem w EXC 500 2013 i muszę przyznać, że nieszczególnie widzę celowość tego wynalazku...
Daniel_83
PostWysłany: Nie 20:40, 02 Cze 2013    Temat postu:

U mnie w SX 150 nie mam przełącznika, ale pod zbiornikiem są kabelki i można sobie je przepiąć i mapa się zmienia. Można założyć przełącznik na kierę ale ten pare złociszy kosztuje.
Szymi07
PostWysłany: Sob 20:42, 01 Cze 2013    Temat postu:

A to szkoda:)
4tSTUNT
PostWysłany: Sob 20:42, 01 Cze 2013    Temat postu:

Chyba nie Razz
Przełącznik map zapłonu przy kierownicy się znajduje.
W 525 raczej go nie ma Razz
Szymi07
PostWysłany: Sob 20:40, 01 Cze 2013    Temat postu:

a w moim exc 525 03 będzie cos takiego? Smile
4tSTUNT
PostWysłany: Sob 20:37, 01 Cze 2013    Temat postu:

Oryginalnie motocykl ma 1 podstawową mapę zapłonu.
Czasem w nowszych jest wybór (tzn przełącznik) map zapłonu.
Szymi07
PostWysłany: Sob 20:35, 01 Cze 2013    Temat postu:

Jak ją dobrać i gdzie się to ustawia, czy jest to skomplikowane

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group