Autor Wiadomość
Kabat
PostWysłany: Nie 16:56, 03 Sty 2010    Temat postu:

Tak wyglada na to ze za duzo paliwa dostaje, przede wszytkim zobacz jak jak wykrecona sruba mieszanki. Wkrec ja i policz ile obrotow zrobisz , powinno byc 1,5 obrotu. Zobacz na jakim polozeniu jest iglica, ale iglica to najmniej prawdopodobna rzecz, moze byc uniesiona na maxa, a takie rzeczy nie maja prawa sie dziac. Ale na wszelki wypadek obusc ja na maxa, tzn klips zaloz na ostatnie u gory wcienie. Polataj i zobacz jak jest. Jesli moto gasnie po dodaniu gazu to moze sie zalewac albo dostawac za malo paliwa, musisz regulowac sruba mieszanki co 0/25 obrotu i za kazdym razem sprawdzac jak jest efekt. Mozlwe tez ze masz zle ustawiony zaplon. Ale najpier zajmij si egaznikiem
KristofSX
PostWysłany: Pon 13:29, 30 Lis 2009    Temat postu:

hej.
Wszystko te objawy są bardzo powiązane, tak na pierwszy rzut oka to masz źle wyregulowany gaźnik (sprawdź położenie iglicy), bike dostaje za dużo paliwa, przepala świecę , zalewa.
Jedynym miejscem w którym jest możliwe przedostanie się benzyny do oleju jest cylinder, jeśli będzie zalewało - możliwe że benzyna będzie mieszać się z olejem.


Czyli - zaczynamy od gaźnika!

Pozdrawiam
kristof
marzio
PostWysłany: Nie 16:56, 29 Lis 2009    Temat postu: kilka problemów z lc4 400 egs-e z 1998r

Witam wszystkich. Mam kilka problemów z moją lc4:
1 )Ktm strasznie szybko wykańcza świece zapłonowe (to już piąta w tym miesiącu) Czego to może być wina?
2) W silniku zwiększa się stan oleju i pachnie on benzyną, czy silnik kończy swój żywot?
3) Troche dużo pali 7 litrów przy normalnej jeździe, gdy dodam ostro dodam gazu to czasem nawet zgaśnie.
Proszę o odpowiedź co może być przyczyną tych usterek. Pozdrawiam

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group