Autor Wiadomość
Majster128
PostWysłany: Pon 10:55, 10 Cze 2013    Temat postu:

http://www.forum.motox.com.pl/viewtopic.php?f=3&t=30712
W tym temacie już wszystko zostało powiedziane.
4tSTUNT
PostWysłany: Nie 18:27, 09 Cze 2013    Temat postu:

Plan dobry.
Rozbieraj całość, czyśc i diagnozuj, składaj i lataj Razz
mystek
PostWysłany: Nie 17:54, 09 Cze 2013    Temat postu: utopiony 300 2T

Witam
Wczoraj utopiłem 300 exc '98 w kałuży, tzn. położył sie na lewą stronę, tak, że tylko kierownica wystawała z wody i zdechł. Wytargałem go na brzeg, postawiłem do pionu, ale kopka już była miękka. Dziś go wyszorowałem:
-w gażniku była woda
-w dyfuzorze woda
-tłok chodzi z lekkim oporem (jakby po szorował piaskiem) i z bardzo małą kompresją

Mój plan to zdjąć cylinder, wyszorować go wraz z tłokiem, zmienić pierścienie na nowe, złożyć i sprawdzić (oczywiście zmiana oleju). Czy to jest prawidłowe podejście? czy może trzeba podejść do tego inaczej, bardziej kompleksowo? Będę wdzięczny za wyszystkie sugestie.

ps.
jest mini tutorial z motox'a, ale przy braku kompresji, to chyba bez sensu???

http://www.motox.com.pl/garaz-motox-com-pl-motocross/jak-uratowac-utopiony-motocykl-2-t.html

pozdr

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group